אושן מאסטר- מועדון יאכטות ובית ספר לשייט של נסים אלפסי

מאת: אביבה דקל ● 30/9/2015 09:02 ● ערב ערב 2726
אילת היא עיר שהחיים בה סובבים סביב הים וכשמדברים על העיר, אך טבעי שמדברים גם על בית ספר לשייט, מועדון יאכטות ועל כל מה שקשור לים - אז אם גם אתם חולמים להשיט יאכטה להנאתכם, או מאמינים שלהיות סקיפר מסחרי ביאכטה זה המקצוע עבורכם, בית הספר לשייט 'אושן מאסטר' הוא המקום המתאים לכם
אושן מאסטר- מועדון יאכטות ובית ספר לשייט של נסים אלפסי

את בית הספר לשייט הקים נסים אלפסי בקיץ 2008, ואין מתאים ממנו לעשות זאת. נסים הוא בוגר בית ספר ימי, קצין בצי הסוחר, סקיפר מקצועי בעל רישיון בינלאומי להשטת מגה יאכטות וספינות נוסעים ומגיל 14 הוא קשור לים.
"האהבה הראשונה והגדולה ביותר שלי היא הים ומאחר וידוע לי שמקצוע של סקיפר מסחרי הוא מקצוע מבוקש מאד בעיר, הקמתי את בית הספר לשייט. ומאחר והייתה חסרה לי באילת פעילות שייט במסגרת מועדון יאכטות, הנהגתי לצד לימודי השייט ב'אושן מאסטר', פעילות של חוג שייט למבוגרים המיועד לנשים וגברים מגיל 15 ומעלה. החוג פועל בימי שישי אחה"צ. במסגרתו יוצאים משתתפי החוג לשייט חוויתי על יאכטות המועדון. במסגרת החוג, יכולים גם בעלי רישיון משיט לרענן את הידע שרכשו בקורס הסקיפרים. למועדון שתי יאכטות חדישות, זריזות וקלות להפעלה, בעלות ביטוח מסחרי, עם כל אביזרי הבטיחות, וכל מי שיש לו רישיון משיט, יכול לשכור אותן להפלגה להשטה עצמית".
ב'אושן מאסטר' לומדים לקבלת רישיון משיט לכל סוגי כלי השייט ומתמחים בהכשרת משיטים מסחריים. כעיר תיירות, תמיד יש באילת דרישה לסקיפרים ולמשיטים מסחריים. מאז נפתח, הכשיר 'אושן מאסטר' עשרות סקיפרים ומשיטים מסחריים העובדים במרינה של אילת וגם סקיפרים אוהבי ים המשיטים יאכטות וסירות פרטיות להנאתם. 
מזה שנים אחדות, מייצג 'אושן מאסטר' את ארגון היאכטות הבינלאומי I.Y.T שהוא גוף בינלאומי המכשיר סקיפרים בדרגות שונות לקבלת רישיונות שייט לא ישראלים בנוסף לרישיונות הישראלים לכלי שייט שונים, החל ממשיט אופנוע ים ועד לקברניט יאכטה. בעלי רישיון בינלאומי יכולים לשכור יאכטה בכל מקום בעולם ולהשיט אותה באופן עצמאי. 
כיתת הלימוד ב'אושן מאסטר' נעימה ומצוידת בעזרי לימוד מתקדמים כמו סימולטורים, מחשבים וספריה ימית עשירה, והתלמידים מקבלים ספרים, חוברות ואת כל החומר הלימודי לו הם זקוקים. המדריכים ב'אושן מאסטר' כולם ימאים ושייטים מקצועיים ומנוסים וכולם מוסמכים גם על ידי I.Y.T . 
בבית הספר מתקיימים גם קורסי השלמה כמו כיבוי אש, עזרה ראשונה, רדיו טלפון ועוד הנחוצים לקבלת רישיון סקיפר. כמו כן מקיים מועדון היאכטות פעילות חברתית, סדנאות העשרה, תחרויות שייט ועוד. 
קורס משיטי יאכטות ישראלי נמשך בממוצע בין ששה לתשעה חודשים. את מבחן התיאוריה וגם את המעשי עוברים התלמידים באילת. 
קורס משיטי יאכטות נפתח בכל חודש - שיטת הלימוד הייחודית מאפשרת להצטרף לקורס בכל שלב. קורסים לאופנוע ים וסירה מהירה נפתחים בכל שבוע. יתר הקורסים - לפי דרישה - אין מינימום משתתפים לקורס - ב'אושן מאסטר' פותחים קורסים גם למועמד בודד. הלימודים נערכים בשעות הערב, קורסי בוקר מתקיימים לפי דרישה.
בית הספר לשייט 'אושן מאסטר' פועל תחת פיקוח של האגף לכלי שייט קטנים ברשות הספנות ומוכר על ידי משרד התמ"ת. חיילים משוחררים יכולים לשלם בכספי הפיקדון לקורסים השונים.

תמונת כתבה


תמונת כתבה


כתובת: מרכז שלום חנות 2011, פתוח:א'- ה' מ- 17:00 עד 21:00, טלפון ליצירת קשר: 053-6576106 נסים, אתר: www.sailingschool-eilat.co.il, פייסבוק: לימודי שייט אילת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש