עיצוב ריהוט משרדי - כך תבחר נכון את הריהוט המתאים

מאת: או-מד מדיקל ● 13/10/2015 11:27 ● ערב ערב 2065
תכנון ועיצוב נכון של משרדים משפר משמעותית את היחס של העובדים לעסק ואת יחסם של הלקוחות למותג. באמצעות עיצוב נכון של המשרד ניתן להעביר מסרים שיווקיים כמו הצלחה, יצירתיות, יוקרה וחדשנות, ואפשר ליצור סביבת עבודה מעוררת השראה להגברת פריון ותפוקת העובדים. תכנון משרדים על ידי חברה מקצועית ומנוסה מאפשר לכם לבחור ריהוט מתאים בדגש על איכות גבוהה, עמידות לאורך זמן ועיצוב מרהיב, מקורי, חדשני וייחודי.
עיצוב ריהוט משרדי - כך תבחר נכון את הריהוט המתאים

העברת מסרים בדרך מתוחכמת

התחרות הגבוהה בכל הענפים מחייבת כיום את בעלי העסקים להשקיע משאבים רבים במיתוג העסק. למעשה, תכנון ועיצוב משרדים מתחיל באפיון העסק והבנת מאפייני המותג, כך שניתן לבחור ריהוט משרדי התואם את חזון החברה, ומסייע לעסק להעביר מסרים שיווקיים בדרך מתוחכמת וחדשנית. כך לדוגמה ניתן להעביר מסרים של אמינות, יוקרה, סולידיות, מסרים המתאימים למשרדי עורכי דין וראוי חשבון, או מסרים של יצירתיות וחדשנות המתאימים במיוחד לחברות הייטק, לחברות עיצוב ופרסום ועוד. כדי להעביר מסרים של אמינות וסולידיות ניתן לבחור שולחנות מנהלים  מעץ מלא בגוון כהה בעוד מסרים של חדשנות ניתן להעביר באמצעות בחירת ריהוט מעוצב בגוונים בהירים ובגימור מבריק.

בחירת גוונים וחומרי גלם

בחירה נכונה של ריהוט בגוונים מסוימים ומחומרי גלם איכותיים מאפשרת ליצור אווירה ייחודית בהתאם למאפייני העסק והמסרים שברצונו להעביר ללקוחות ולעובדים. ניתן לשלב בין גוונים שונים כמו עיצוב חדר ישיבות עם שולחן עץ כהה וכסאות אדומים במרקם קטיפתי, כאשר כדאי לדעת כי רהיטים מעץ כהה תורמים למראה יוקרתי ולאווירה חמימה אך סולידית. מומלץ לבחור רהיטים מעוצבים בגוונים תואמים ללוגו כדי ליצור סינרגיה והרמוניה מושלמת במשרד, וכדאי להשלים את האווירה באמצעות פריטי נוי תואמים ותאורה נכונה. בנוסף, מומלץ לרכוש ריהוט משרדי מאיכות גבוהה לכן בחירת חומרי הגלם הינה קריטית לבחירת הפריטים השונים כמו דלפק כניסה, כורסאות לפינת המתנה, שולחנות עבודה ומנהלים, כסאות וארונות אחסון מודולריים. ניתן לייצר ריהוט משרדי ממגוון חומרי גלם כגון עץ מלא, אלומיניום, ברזל, זכוכית או משילובים מקוריים ביניהם. ריהוט איכותי עמיד לאורך זמן וניתן לנקות אותו בקלות וליהנות ממראה חדש ומרשים לתקופה ארוכה.

פונקציונליות ואסתטיקה

תכנון ועיצוב משרד מתחיל באפיון הלקוח והבנת צרכיו הייחודיים. לכן, חשוב לפנות לחברה מקצועית בתחום, חברה בעלת ניסיון עשיר בתכנון סביבות עבודה פונקציונליות וחכמות. חשוב לבחור ריהוט המשרת נאמנה את העובדים ומאפשר להם לעבוד ביעילות, לאחסן בנוחות מסמכים וציוד משרדי כדי לשמור על סדר וארגון, ויש לבחור ריהוט ארגונומי המסייע לעובדים לשבת שעות ארוכות מול המחשב ללא כאבי גב ושרירים תפוסים. כמו כן, יש למצוא את השילוב הנכון בין פונקציונליות לאסתטיקה. משרד נעים עם אווירה חמימה משפיע לטובה על העובדים ותורם לשביעות רצונם ומשרד מעוצב בהתאם לערכי המותג תורם גם לשביעות רצונם של הלקוחות ולחוויה מהנה וייחודית עבורם. לקריאה נוספת בנושא תכנון משרדים כנסו לפה

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש