מה מתאים לי יותר, קייטרינג חלבי או בשרי?

מאת: או-מד מדיקל ● 10/11/2015 09:57 ● ערב ערב 2065
אנשים רבים שעומדים בפני אירוע חשוב וצריכים להזמין קייטרינג, מתלבטים לא פעם אם לבחור בקייטרינג חלבי או בשרי. האם להזמין מנה של קרפצ'יו פילה בקר על גבי קרוסטיני או עדיף דווקא קפריזת עגבניות, מוצרלה ובזיליקום? 
מה מתאים לי יותר, קייטרינג חלבי או בשרי?

בדרך כלל הבחירה בין קייטרינג חלבי לבשרי נובעת קודם כול מהטעם האישי שלכם, מסוג האנשים שאתם מזמינים לארוחה, מהשעה בה מתקיים האירוע שלכם ולפעמים גם מגבולות התקציב שלכם.
היום, אנשים רבים מודעים לסבל שכרוך בגידול התעשייתי של בעלי החיים ובנזק שמפעלי המזון גורמים לסביבה. לפי האו"ם, חקלאות בעלי החיים ברחבי העולם גורמת לפליטת גזי חממה ברמה גבוהה הרבה יותר מכול המכוניות, המשאיות והמטוסים בעולם, וההשפעה שלה רק הולכת וגוברת. 
בין אם אתם מתכננים להכין את הקייטרינג בעצמכם או מעדיפים להיעזר בשירותיו של שף פרטי, המודעות לסביבה והחמלה לבעלי החיים העצימו את המגמה לעבור למזון צמחוני או טבעוני. לכן זה לא מפליא שאירועים רבים יותר כמו חתונות או בר/בת מצוות מעדיפים להזמין קייטרינג שלא כולל בשר כלל וכלל. 
כמובן שבסופו של דבר מדובר בהעדפה אישית, ולכול סוג של קייטרינג, חלבי או בשרי, יש את קהל האוהדים שלו. אז אם אתם עדיין מתלבטים הנה כמה סיבות לבחירה בקייטרינג חלבי או בשרי שאולי יעזרו לכם להחליט.


למה לבחור בקייטרינג חלבי?


אין ספק שגם מי שאינו צמחוני או טבעוני לא יצא רעב כשקייטרינג באירוע הוא חלבי. כך שאם אתם רוצים להשביע את רצון כולם, עדיף לבחור בחלבי. 
קייטרינג חלבי מתאים גם לאירוע שמתקיים בכול שעה משעות היום ויש תפריטים מדהימים של מנות חלביות וצמחוניות, שלא ישאירו אף אורח רעב או מאוכזב.
מנות חלביות יכולות לכלול גם מאכלי דגים ולא רק מאכלי גבינה כמו סביצ'ה דניס צנוניות עם תוספת של תרד, צ'ילי ונענע, או קרוסטיני שמנת וסלמון מעושן עם צלפים ועירית.
קחו בחשבון גם שמזון חלבי לא מלווה בתחושה של בטן מלאה וכבדה, כמו שמרגישים לאחר אכילת מנה בשרית.
ויתרון נוסף, הקייטרינג החלבי יכול להציע קינוחים טעימים ממוצרי חלב אמתיים שמשבחים את טעמה של כל פאדג' שוקולד או פחזנית.


למה לבחור בקייטרינג בשרי?


אם אתם מתלבטים האם לבחור בקייטרינג בשרי, סביר להניח שאתם עצמכם לא נמנעים מאכילת בשר... 
אל תשכחו שתמיד אפשר להזמין כמה מנות צמחוניות או טבעוניות למוזמנים שבשום אופן לא ייגעו במנות הבשריות.
ברוב המקרים, אורחים שמוזמנים לאירוע גדול כמו חתונה שמתקיים בשעות הצהריים או הערב, מגיעים רעבים ומצפים למנות שכוללות בשר טעים יחד עם כוסית אלכוהול.
מנות בשריות יכולות לכלול רוסטביף סינטה בדבש, חרדל, עגבניות קונפי עם קורנישון או לחילופין, פטה כבד עוף עם קוניאק וריבת גזר על גבי קרוסטיני פריך.


ומה באשר לטבעונים?


היום כל חברת קייטרינג וכל שף פרטי יכינו לכם מנות טבעוניות עשירות וטעימות כמו סלט קינואה עם עדשים שחורים וחמוציות בתוך כוסית לקינוח או עלי גפן ממולאים עם נענע ורימונים. כך שגם האורחים שלא אוכלים בכלל מוצרים מן החי יוכלו להיות שבעי רצון ובעיקר שבעים מהארוחה הטעימה.
רוצים לקרוא עוד על שף פרטי? כנסו לכאן

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש