אלמוג  - מתחם מגורים ייחודי ומושלם לצעירים

מאת: אביבה דקל ● 16/12/2015 09:43 ● ערב ערב 2737
מתחם 'אלמוג', שיש בו כל מה שאדם צריך כדי לנהל חיים שלווים ונוחים, נבנה בשנת 2004 על ידי חברת 'אלמוגים', חברת בניה ארצית, שזיהתה באילת מחסור בחדרי מגורים איכותיים לעובדים ולסטודנטים
אלמוג  - מתחם מגורים ייחודי ומושלם לצעירים

 

 

 

מזה שבע שנים, מנהל את המתחם משה בן נעים, שברזומה שלו 25 שנה בתחום המלונאות בתפקידי ניהול, והמקום מנוהל בדיוק כמו מלון ביעילות ובמקצועיות. במקום פועלת מחלקת משק, מחלקת אחזקה, ומחלקת קבלה. את השטחים הציבוריים מנקים על בסיס יומי בדיוק כמו במלונות, ומחלקת האחזקה מבצעת כל תיקון דרוש במהירות וביעילות. המקום מתקתק כמו שעון שוויצרי, וזו הסיבה שרבים וטובים צובאים על דלתותיו ומחכים שיתפנה חדר.

 

המתחם נותן מענה לכל מה שדרוש לניהול חיים נוחים ומספק לדייריו את כל צרכיהם. במקום פועל  מינימרקט המוכר מוצרים המותאמים לצעירים במחירים נוחים, כספומט, מכבסה, חדר כושר, מגרש כדורסל, קפיטריה, בריכת שחייה ולצדה בר ודאנס בר פעיל ערב ערב. הלובי הנעים שבמקום מרוהט בנוחות כדי להעביר בו את הזמן על כורסאות נוחות ומתאים בדיוק לבילוי שקט עם חברים ולצפייה בטלוויזיה, והוא פתוח 24 שעות ביממה וכמוהו - דלפק הקבלה המאויש 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. בכל אזור הפעילות במתחם 'אלמוג' אינטרנט חינם לשימוש הדיירים. המתחם מאובטח ומצולם 24 שעות ביממה, ו- 730 חדרי המגורים נוחים מאובזרים בכל הציוד הדרוש לדייריהם.

 

במתחם 'אלמוג' מתגוררים בעיקר עובדי בתי מלון וסטודנטים, והוא נמצא כל הזמן בתפוסה מלאה.  הביקוש לחדרים במתחם גדול מאד, שכן שמו הולך לפניו כמקום נקי ומטופח שנעים מאד לגור בו. רשימת ההמתנה גדולה, אבל עדיפות ניתנת לעובדי בתי מלון ולסטודנטים.

 

מחירי השכירות סבירים והוגנים ביותר, והשירות במתחם הניתן לדייריו על בסיס 24/7 כל השנה נותן מענה כמעט לכל בעיה.

 

 

 

טלפון: 08-6336306, פקס: 08-6336307,  24/7  כל ימות השנה.

Eilat-clients@almogim.co.il

 

 חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש