אסטרולוגיה - צילה שיר אל

מאת: או-מד מדיקל ● 16/12/2015 09:47 ● ערב ערב 2737
צילה שיר-אל | יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת | אסטרולוגיה    -     נומרולוגיה  -    טארוט | zila@012.net.il    טל, 2248626- 052
אסטרולוגיה - צילה שיר אל
תחזית לתאריכים שבין ה- 17.12.15-23.12.15

טיפ לילידי השבוע

כוכב התקשורת מרקורי נמצא אצלכם בבית הכספים, משמעות עובדה זו היא כי יהיו לכם הרבה שיחות ותהיות בנושא זה ותתלבטו כיצד אתם צריכים להתנהל מבחינה כלכלית.

 

טלה

אתם נמצאים בהתחלות חדשות ואף מרגשות עבורכם בחיים. בהחלט ייתכן שלא כל הדברים נוגעים לכם ואתם פועלים כתגובה להתנהלות של אחרים. מבחינתכם אתם עושים את המקסימום שאתם מבינים כדי שתוכלו להצליח ולעמוד בציפיות והסביבה האישית שלכם מאוד מוקירה אתכם על כך. מבחינה אישית מקצועית אתם נמצאים בתקופה של פריצת דרך ולכן חשוב מאוד לבדוק ולבחון את כל האופציות.

 

שור

הכוכב שאחראי על מערכות יחסים וונוס נמצא בבית השותפויות שלכם כך שנראה שאנשים קרובים מודים לכם על ההתנהלות האישית שלכם ועל הנתינה היומיומית שלכם בכל פעם שאתם מתבקשים לכך. ואולם, הכוכב מארס שמביא איתו כעסים ודלקות נמצא אצלכם בבית המקושר עם עבודה ובריאות ולכן ייתכן שאתם יכולים להיקלע למצבים של חוסר נוחות בעבודה שיכולים להזיק לכם גם מבחינה בריאותית.

 

תאומים

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן אתם עסוקים בשאלות מאוד משמעותיות שיכולות לשנות לכם את תפיסת העולם ולמעשה את סגנון החיים. אתם חייבים לעשות לעצמכם סדר עדיפויות של מה נכון לכם לעשות כדי שלא תפסידו אנשים שרוצים להיכנס לחייכם, אך לא מסכימים עם דרך חייכם. נראה שאתם עומדים לשנות את בחירותיכם.

 

סרטן

הכוכב סטורן נמצא אצלכם בבית המקושר עם עבודה ובריאות . משמעות עובדה זו היא כי אתם חייבים לקחת את הנושאים הללו מאוד ברצינות וייתכן אף שאתם דואגים לבריאותם של האחרים. חשוב מאוד שתלמדו בכל פעם להתייעץ עם אנשים נוספים על מנת שלא תיפול עליכם המשמעות של נשיאת כל נטל האחריות וההחלטות. למדו לשתף אחרים בתוכניותיכם האישיות והמקצועיות.

 

אריה

הכוכב וונוס שאחראי על מערכות יחסים בא לבקר אתכם בבית המעגל המשפחתי הקרוב ולכן חשוב לכם מאוד להיות בסדר עם המקורבים אליכם ואתם אף תלויים לא פעם בדעתם שלהם על מנת שתוכלו להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם. מבחינה יצירתית אתם  בתקופה שבה יש לכם יכולת להצליח מבחינה אישית בכל תחום שבו אתם רוצים לקחת חלק. כמו כן, צעירים מכם במשפחה מחכים לזמן איכות איתכם.

 

בתולה

הכוכב סטורן נמצא אצלכם בבית המשפחה עובדה שגורמת לכך שאתם מרגישים מאוד מחויבים למשפחה הגרעינית שלכם, אך איכשהו אינכם יכולים לממש את תוכניותיכם כמו שאתם באמת רוצים. קשיים שונים שחוויתם בשנים האחרונות גרמו לכך שהייתם חייבים לשנות את תוכניותיכם ולהתאימם למציאות החדשה. למרות שאתם חווים כרגע קשיים , הרי שבסופו של דבר אתם במקום הנכון.

 

מאזניים

הכוכב מארס נמצא במזל שלכם כך שזוהי תקופה מצוינת לעשייה פעילה ואינטנסיבית בכל תחום שאתם מעוניינים לממש. אתם מרגישים פעילים ויצירתיים מאוד ונראה שזוהי תקופה טובה למימוש חלומות שונים שעד היום היו רק בגדר של מחשבות שאולי לא יתממשו. מבחינה כלכלית יש לכם יכולת להרוויח כספים דרך עיסוקים שונים הקשורים למערכות יחסים ועובדה זו תעשיר אתכם כלכלית.

 

עקרב

הכוכב שמקשה על כולם את החיים והמוכר בשמו סטורן נמצא אצלכם בבית הכספים ועובדה זו גורמת לכך שאתם חייבים להתנהל אחרת מבחינה כלכלית . נראה שעד היום זרמתם עם הנסיבות מבלי לחשבן לעצמכם יותר מדי, אך במבט מפוכח אתם רואים שחשוב מאוד שתתחילו להתארגן אחרת על מנת שלא תשקעו בבוץ כלכלי שאח"כ יהיה לכם קשה לצאת ממנו.

 

קשת

אתם המזל שהפעם חווים את כל עוצמתו של הכוכב סטורן המוכר בשמו המורה המלמד ולכן נראה שחשוב מאוד שתשאלו את עצמכם מה כוכב זה מבקש מכם להבין וליישם כיוון שהוא מגיע ומטפל רק באותם נושאים שעד היום לא טיפלתם בהם והגיע זמנכם מבחינת הבשלות ללמוד את התובנות המתאימות על מנת שתעברו ביקור זה של הכוכב ביתר קלות. מבחינה אישית עדיף שבשלב הזה תשמרו את דעותיכם לעצמכם.

 

גדי

השמש בשמיים נמצאת במקום המקושר אצלכם עם תת ההכרה ולכן נראה שאתם מאוד מחוברים לנושאים אלה לאחרונה ובעיקר לאינטואיציה הפנימית שלכם. זה הזמן להקשיב רק לעצמכם ופחות להתייעץ עם אחרים כפי שאתם נוהגים בדרך כלל. מבחינה חברתית זוהי תקופה שבה אתם יכולים להכניס לחייכם אנשים חדשים ומעניינם שבדרך כלל אתם לא מתחברים אליכם. הגיע הזמן.

 

דלי

הכוכב נפטון נמצא אצלכם בבית המקושר עם כספים, עובדה זו מלמדת כי אתם נמצאים בתקופה של חוסר וודאות בנושאים אלה ולכן חשוב מאוד שלא תפעלו בפזיזות וכל דבר תבדקו שוב ושוב עד אשר תהיו בטוחים שאתם עושים את הדבר הנכון. זה הזמן לשכור שרותיו של בעל מקצוע על מנת שיעזור לכם לעשות את ההחלטות הנכונות. במקרים שאינכם בטוחים , הקשיבו לקול האינטואיציה.

 

דגים

נראה שאתם בתקופה שבה אתם חווים התלבטויות רבות כיצד לנהוג ואתם מנסים להיות בסדר עם כולם. מסתבר שעובדה זו גורמת לכם לתסכול כיוון שאתם מנסים להיות בסדר עם כולם אך לא תמיד מצליח לכם. כוכב השפע יופיטר נמצא אצלכם בבית המקושר עם מערכות יחסים ולכן נראה שאתם מרוצים מהסובב אתכם ומערכות היחסים שלכם משתפרות והולכות במשך הזמן.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה

   אסטרולוגית.

  

 

 

חדשות אילת 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש