ציוד מחנאות

מאת: או-מד מדיקל ● 4/4/2016 09:30 ● ערב ערב 2752
ציוד מחנאות הוא ציוד אשר רוכשים אותו אוהבי טיולים בכל הגילאים, צעירים אשר מתכננים לצאת לטיולים הרפתקנים או לתקופה ארוכה וגם חיילים ביחידות שונות. הציוד עצמו מגוון מאד ולכל טיול וכל מטרה יש ציוד מתאים וזו הסיבה שמומלץ לבצע את הרכישה שלו במקום המתמחה בכך.
ציוד מחנאות

מה כולל הציוד ומדוע ישנן חנויות המיועדות למכירתו?


המושג ציוד מחנאות כולל פריטים רבים וזו הסיבה שכדאי מאד לבצע את הרכישה רק בחנות שזוהי ההתמחות שלה. חנות שמכירה את החברות השונות היצרניות ומכירה את הייעוד של כל ציוד תוכל להתאים לכל אחד את זה המתאים לו ביותר. מבחינת פריטי הציוד אפשר לחלק אותו לפי הקטגוריות הבאות:
ציוד לינה לשטח – ציוד זה מיועד לכל מי שמתכנן לישון תחת כיפת השמיים וישנו הבדל בין אזורי יעד שונים. כלומר, ישנם אנשים אשר יוצאים לטיול ברכב ורק מבצעים לינת שטח ואז הם זקוקים לאוהל ושק שינה מחמם ואולי אפילו מזרן. לעומתם, אנשים אשר יוצאים לטרק עם תיק על הגב שמכיל את כל הציוד, לא ייקחו איתם אוהל וכנראה גם לא מזרן ועל כן שק השינה שלהם צריך להיות איכותי ומבודד במיוחד.

תיקים ואמצעי אחסון – תיקים הם חלק בלתי נפרד מהטיול וחשוב מאד שאלו יהיו מתאימים למי שנושא אותם. אי אפשר לצפות מכל אחד לקחת את אותו הציוד ולהתנהל בדרך דומה בטיול ולכן חשוב מאד להתאים את התיקים וכך גם את אמצעי האחסון שיכולים להיות בתוך התיקים למי שנושא אותם על פי גובה, משקל ובהתחשב בצרכים שיכולים לעלות במהלך הטיול.

ציוד לחייל – חיילים רבים מוצאים עצמם משלימים ציוד מסיבות מגוונות מאד. עם זאת לא כדאי לרכוש ציוד סטנדרטי אלא ציוד שמתאים לחייל וליחידה שלו ועל כן מומלץ מאד לבצע את הקנייה מחנות המתמחה בתחום זה ומכירה את האתגרים השונים העומדים בפני החיילים.

מפות שטח – טיול ללא מפת שטח יכול להיות טיול לא אחראי, גם בתקופה בה ישנן אפליקציות שונות וזאת כיוון שאלו לא מתאימות לטיולים רגליים וטיולי שטח. כל יציאה לטיול דורשת התארגנות בהתאם וכפי שזו כוללת ציוד נכון, מזון ושתייה, היא כוללת גם מפות שיבטיחו דרך בטוחה ונכונה.

איפה כדאי לרכוש ציוד מחנאות


את ציוד המחנאות כדאי לרכוש רק בחנויות המתמחות בתחום ובוודאי לא בחנויות שאין להן כל הבנה בתחום (גם אם הן מציעות מוצרים במבצע). המשימה של החנות היא לא רק להחזיק במלאי של ציוד מגוון אלא לתת לכל אחד את השירות הטוב ביותר ולהתאים לו את הציוד הנחוץ לו. חנות המתמחה בתחום תוכל לענות על שאלות שונות של המטיילים, היא תוכל לעזור בבחירת הציוד הטוב ביותר וזאת בהתחשב בבקשות האישיות ואפילו בהתחשב בגובה התקציב האישי של כל אחד.

כנסו ל - רכישת ציוד מחנאות במחיר משתלם

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש