בילויים באילת – 5 אטרקציות ייחודיות באזור הים האדום

מאת: או-מד מדיקל ● 13/4/2016 11:04 ● ערב ערב 2753
אם אתם מחפשים חופשה כיפית ושמשית, צלילה, טיולים מדבריים וים צלול ורגוע – אילת היא היעד המתאים לכם. המיקום המיוחד של העיר הדרומית ביותר בארץ, מבטיח אטרקציות ובילויים ייחודיים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בישראל.
בילויים באילת – 5 אטרקציות ייחודיות באזור הים האדום

אם כבר הזמנתם טיסה ובדקתם מלונות באילת שמתאימים לחופשה שלכם, בוודאי תרצו לשמוע על אטרקציות מיוחדות שמהן תוכלו ליהנות בעיר הקסומה על חוף הים האדום.


צלילה או שנורקל באקווה ספורט בינלאומי
אחד המקומות הטובים ביותר לצלילה או לשנורקל באילת הוא חוף אקווה. כאן תמצאו את כל המתקנים הנדרשים לביצוע פעילויות אלה. 
חוף אקווה מציע חוף ים נהדר שהכניסה אליו חופשית. בחוף זה תוכלו לצלול או לשחות עם שנורקל בים האדום, ככול שתרצו. האתר נמצא בצד שמאל כשנוסעים דרומה לכיוון הגבול המצרי. באתר אקווה מציעים גם קורסי צלילה ברמות שונות.


ביקור במצפה התת ימי
המצפה התת ימי מעניק תצפית מדהימה לעולם התת ימי של הים האדום. יש באתר מגוון מדהים של אקווריומים. תוכלו לראות כאן בריכת כרישים, שהיא הגדולה ביותר באזור המזרח התיכון, קרוב למאתיים מינים שונים של מדוזות, ושונית אלמוגים שמהווה מרכז מופלא של מערכת אקולוגית שלמה.


טיול בקניון האדום
מי שמחפש טיול הליכה הרפתקני במקצת בנוף מדברי מדהים, יכול לצאת לטיול בקניון האדום (על כביש 12 מערב). אפשר להזמין סיור שיכלול מספר אתרים נוספים, או לטייל באופן עצמאי. רק אל תשכחו לקחת אתכם מספיק מים.
הקניון האדום עצמו משתרע על פני שטח שאורכו כ-150 מטרים, רוחבו 3-2 מטרים וגובהו מגיע לכ-30 מטרים. הקניון קיבל את שמו "האדום", בגלל אבן החול האדומה ששולטת במקום, עם גוונים נוספים של אדום, סגול ולבן. כל סיור בקניון האדום נמשך בערך שעתיים, ואולי יותר, אם אתם לא כל כך בכושר.


שיט בסירה בים האדום
כדי לשוט בסירה וליהנות מקסמי ים סוף, צריך להגיע למרינה (בקצה המזרחי של אילת), שבה עוגנות מספר סירות עם רצפת זכוכית, לתיירים שמבקשים לראות את הים האדום מקרוב, מבלי להרטיב את הרגליים.
טיולים אלה נמשכים בדרך כלל כשעתיים, והמסלול שלהם עובר לאורך החוף לכיוון מצרים. תוכלו להירגע על הסיפון, לתפוס קצת שמש, וליהנות מהנוף המדהים של מרחבי אילת וירדן או לצפות בשוניות האלמוגים ובלהקות הדגים הצבעוניים שעוברות מתחת לסירה. חלק מהסירות עוצרות בלב ים ונותנות שנורקלים לשחייה ולריענון במי הים האדום.
זוהי דרך מושלמת למשפחות עם ילדים ליהנות משונית האלמוגים המדהימה של אילת. 


טיול ספארי בג'יפ
כיוון שאילת שוכנת במדבר, בקצה הנגב הדרומי, זהו המקום המושלם לטייל בג'יפ במדבר ולחוות כמה מהנופים המדהימים בישראל, כולל אירוח מסביר פנים. במהלך הטיול תעברו באתרים מדבריים מלאי הוד כמו ואדי שלמה, ואדי רחבעם, דרב אל חאג' (הדרך המוסלמית הישנה למכה) והר יואש שממנו אפשר לצפות על האזור כולו. לחלופין, אפשר לצאת לספארי לילה ולחפש חיות בר ליליות, כולל זאבים וצבועים. 
האירוח הוא בסגנון בדואי וכולל תה חם, פיתות ועוגיות. ובלילה, האירוח הוא סביב מדורה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש