לפני שאתם מזמינים אירוע - הקשיבו למה שיש ל-  C HOTEL להציע

מאת: אביבה דקל ● 18/5/2016 12:24 ● ערב ערב 2759
צילומים: מאיר אוחיון (יח"צ) / יש לכם אירוע? מחפשים מקום שילווה אתכם וייעץ לכם עוד משלב הרעיון וילווה אתכם לאורך כל הדרך? = רוצים שהאורחים שלכם ייהנו ואתם לא תילחצו?= בואו ל-  - C HOTELהמלון הממוקם בלב העיר ותשמעו מה יש לו להציע 
לפני שאתם מזמינים אירוע - הקשיבו למה שיש ל-  C HOTEL להציע

בלב מרכז העסקים של אילת, אל מול חופי הים האדום, במרחק הליכה מהטיילת ומקניון 'מול הים', ממוקם מלון C-HOTEL אילת. המלון מציע 147 חדרים מאובזרים ומרווחים במיוחד, המשקיפים, בחלקם אל נופם המרהיב של העיר והרי אדום הקסומים. במלון בריכת שחייה למבוגרים ולילדים, מועדון ילדים, אינטרנט אלחוטי, בית כנסת, סנייק בר, אולמות אירועים וקפטריה.  
לפני חמש שנים, חזר ג'ורג' תורג'מן לאילת, עיר בה עבד שנה וחצי אחרי שחרורו מצה"ל במלון 'הסלע האדום', העיר בה נדבק בחיידק המלונאות לפני 30 שנה. במשך השנים שעברו מאז סיים לימודי מלונאות בטכניון, המשיך לעבוד במלונאות במלונות גדולים במרכז הארץ וצבר ניסיון וידע מקצועי רב. עם חזרתו לאילת, החל לעבוד ב- C HOTEL  אילת, ומשנתמנה לסמנכ"ל המלון ולמנהל האירועים, החליט לשדרג את האירועים במלון ולהביא אותם לדרגה של אירועים במלונות חמישה כוכבים, אבל במחירים שפויים.
=מגשימים כל פנטזיה
הקו המנחה את ג'ורג' תורג'מן, סמנכ"ל המלון ומנהל האירועים של C HOTEL, הוא לעשות הכל כדי לממש לכל לקוח כל חלום וכל פנטזיה, מבלי להתקבע על צביון אחד של אירועים ומבלי לחרוג מהתקציב שקבע הלקוח לעצמו. לכל אירוע מתאימים אנשי הצוות את העיצוב, מגישים עזרה ותורמים מניסיונם לבחור את הבידור והמוסיקה לכל חלק מהאירוע - מוסיקה, אמנים או D.J  - תיזמון והתאמה בין מוסיקה לקבלת הפנים, הארוחה והמסיבה שלאחר הארוחה. 

 

האוכל לא פחות חשוב


דגש חזק ניתן באירועים על התפריט. אילתים רבים מכירים זה מכבר את האוכל המצוין והמיוחד המוגש באירועים שבמלון. על האוכל מנצח השף דני מהרטו, העובד ב- C HOTEL  מזה כ-16 שנה, וברזומה שלו עבודה במלונות של רשתות 'ישרוטל' ו'פתאל'. "אנחנו דואגים לגוון ולהחליף תפריטים מדי פעם ולהתאים אותם לאורחים, לטעמם ולתקציבם",  אומר ג'ורג'. "האוכל הוא תמיד משובח, בין אם הוא מוגש במזנונים בהגשה עצמית, ובין אם מוגש לשולחנות. על איכות המזון והטעמים המשובחים מעידים הפידבקים אותם מקבלים במלון מכל מי שערך או לקח חלק באירוע במלון".
כרגע מציע המלון ללקוחותיו שלושה אולמות המשמשים לכל סוגי אירועים - החל מבריתות ועד לחתונות ואירועים. האולם הגדול ביותר מתאים לאירוח של כ- 300 סועדים, וצמודה לו מרפסת בה עורכים בדרך כלל את קבלת הפנים והחופה. במסגרת התכנית לשים דגש על אירועים גדולים יותר, תצורף המרפסת לאולם הגדול, ויחד יהפכו לאולם המסוגל להכיל עד 500 אורחים. 
בימים אלה עובר המלון שיפוץ מאסיבי. הלובי המפואר, חדר האוכל שהוגדל ושופץ, מתאימים יותר למלון חמישה כוכבים מאשר למה שאורחים רגילים למצוא במלונות שאינם מלונות פאר. במלון חדר כושר מקצועי, בריכת שחייה המחוממת בחורף, סאונה, ספא שבו אפשר לקבל את כל הטיפולים, וכולם עוברים שדרוג ומתיחת פנים. החדרים, שהם גדולים ומרווחים במיוחד, שופצו ושודרגו אף הם וצוידו בכל שיכול האורח לבקש, אבל הצד החזק ביותר שבו גאים כל עובדי ההנהלה והצוות הוא השירות החם המקצועי, ויחד עם זאת אישי, אותו מקבל האורח בכל מקום בין אם בחדרו ובין אם בשטחים הציבוריים.  
דבר נוסף בו מצטיין מלון C HOTEL הוא מעורבות ותרומה לקהילה. ישנם אירועים בהם תורם המלון את האולם, התפאורה וההגשה, ומהמשתתפים גובים אך ורק את עלות המזון. לאחרונה נערך במלון אירוע לתושבי העיר שהגיעו לגבורות, ואירועים של מרכז 'הבונים החופשיים' נערכים במלון באופן קבוע. לקראת פורים מתוכננת במלון מסיבת פורים לכ- 300 נשים דתיות, שיוזם ארגון 'הידברות'. מלון C HOTEL אילת שייך לרשת C HOTELS  שלה ארבעה בתי מלון: אחוזת 'אסיינדה'- מלון בריאות וספא הממוקם בלב יער בגליל המערבי במעלות תרשיחא. מלון 'נווה אילן', השוכן בדרך לירושלים ומאופיין בשטחים גדולים לנופש ובאולמות אירועים רבים, המלון השלישי נמצא בטבריה, ואילו C HOTEL אילת הוא המלון הרביעי של הרשת. ב-  C HOTEL אתם בידיים טובות.

 

 

 

ליצירת קשר:  להזמנות המלון 08-6366777 | לאירועים: 053-4770124  
להתרשמות בקרו באתר הפייסבוק "C HOTELS  אירועים"

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש