חופשה באילת – מלון, וילה או אפשר גם אחרת

מאת: או-מד מדיקל ● 23/5/2016 13:57 ● ערב ערב 2759
הקיץ בפתח כפי שכולנו מרגישים ואין ספק בכלל שכמו תמיד אחת מהחופשות האטרקטיביות ביותר בארץ בימים חמים שכאלו זו החופשה באילת.
חופשה באילת – מלון, וילה או אפשר גם אחרת

תושבי מדינת ישראל והתיירים המגיעים לארץ פוקדים את אילת מדי שנה כיעד תיירות מושלם המספק שלל אטרקציות לכל המשפחה, חופי ים צעירים, חיי לילה סוערים וכמובן מקומות לינה בשפע שלא מעט פעמים גם גורמים להתלבטות וקבלת החלטות בקרב המבקרים טרם היציאה לחופשה בעיר הנופש הדרומית.
אז איזה מקום לינה עדיף יותר ומשתלם יותר הן עם בפן הכלכלי, והן עם בתחושת הסיפוק שנצא מהחופשה בעיר? לכל אחד ממקומות הלינה יתרונות וחסרונות שחשוב להכיר אותם טרם רכישת החופשה מסוכן הנסיעות!


מלונות 


מרבית מהתיירים המגיעים מחו"ל והמבקרים הישראלים הפוקדים את עיר הנופש הדרומית בלי שום ספק מעדיפים ללון ולהעביר את החופשה בבתי המלון השונים הנמצאים בעיר, אין ספק שבעיר נמצאים מלונות ברמת 5 כוכבים מהאיכותיים ביותר שיכולה להציא מדינת ישראל, וכמו כן מלונות בדרגת אירוח נמוכה יותר שטובים גם הם ועונים על הצרכים של הנופש והמבקר בעיר.
הבחירה והשיקולים בבחירת בית מלון לחופשה בעיר צריכים להיות מדוייקים ובהתאם ליכולות הכלכליות של כל אחד ואחת מאיתנו, ידוע שלינה באילת במלון מפואר ברמת חמישה כוכבים בתקופת הקיץ יכול להיות סיפור לא זול ולפעמים אף יקר מאוד, אך כמובן שכל אחד צריך לדעת את מקומו ולדעת מהי ההשקעה הכספית שביכולתו להוציא בעבור חופשה מסוג זה ובעבור עלויות חדר במלון, אתרי אינטרנט און ליין המספקים שירותי לינה ואירוח מציעים מגוון גדול ורחב של אפשרויות החל ממלונות מפוארים ועד מלונות ברמת 3 כוכבים זולים יותר שיכולים לענות על צרכים של לינה, שאידיאליים הרבה יותר בעבור אלו שפחות מתכננים שהייה בחדר במהלך החופשה ויותר מעוניינים להיזרק על החוף או לבלות בשאר האטרקציות בעיר.
אלו שאין ברשותם את היכולות הכלכליות להשקיע בעבור לינה בבית מלון בחודש הקיץ, יכולים לתפוס תאריכים אחרים, כגון: חודש מאי, יוני ולאחר חגי תשרי וליהנות ממחירים קצת יותר זולים ושפויים.
היתרונות בלינה ואירוח בבית מלון בולטים לעין ואין ספק שאי אפשר לקחת להם את זה, הן עם מדובר בארוחות בחדרי האוכל המוגשים בשעות המקובלות, שירות חדרים, קרבה לאטרקציות ומרכזי בילוי וכמובן כל היתרונות אשר יתנו לכם להרגיש מלך ומלכה בחופשה שלכם.


וילות נופש


אחת ממקומות הלינה שהולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות הם וילות הנופש הפרטיות הנמצאות ברחבי העיר, אין ספק שאחד מהיתרונות הבולטים של שהייה בוילה זה המחיר הזול יותר שאפשר לקבל במידה ומדובר על קבוצה גדולה או משפחה אשר מגיעה להתארח באותה הוילה, אך חשוב לזכור שמנגד לכך יש לקחת בחשבון שהוילות נמצאות במרחק נסיעה קצר מהעיר של 5 דק ולא ממוקמות על חוף הים כמו מרבית מהמלונות בעיר.
יתרון נוסף שאין ספק בכלל שאפשר לזקוף לזכות אלו הבוחרים ללון ולשהות בוילות הנופש בעיר זה הפרטיות והשקט, בניגוד למלונות הנחשבים המוניים ובמיוחד בחודשי הקיץ, הוילה היא הוילה שלך לתקופת ההשכרה מה שמאפשר לך להיות אדון לעצמך ולקבוע לעצמך את שעות הארוחות אותם תכין, שעות הכניסה לבריכה בכל שעות היממה, שקט סביבתי ללא רעש והפרעות וכדומה.


אולי אפשר גם אחרת


ישנם לא מעט תושבים ממרכז הארץ והצפון המעוניינים להגיע לבלות ולנפוש בעיר אך לצערם ולצערנו לא עושים זאת בגלל מחירים יקרים, נסיעה ארוכה באמצעי התחבורה השונים ועוד אלף ואחת סיבות אישיות של כל אחד ואחת מאיתנו, אז השאלה הגדולה האם אפשר גם אחרת די תלויה לצערנו הרב בגופים הממשלתים אשר אחראיים על המתרחש בעיר ועל התל"ג השנתי אשר מגיע מהתיירות בישראל.
אין ספק ששיפור אמצעי התחבורה הציבורית, כגון: רכבת מהירה והורדת מחירי טיסות יכולים לשפר רבות את ההחלטה האם להגיע לחופשה בעיר אילת או לבחור ביעד אחר לחופשה השנתית, כמובן שמקומות הלינה, כגון: בתי המלון, יחידות הנופש השונות ושאר המתקנים חייבים לעשות גם הם משהו בנוגע למחירים והתמחורים היקרים יחסית ללינה ואירוח בעיר, שכמובן חייבים לקבל גם תמיכה ממשרד התיירות ושאר הגופים הציבוריים אשר יכולים להחיות את העיר ולפתח אותה רבות עוד יותר מאשר היא.
הכתבה בחסות הוטלז מלונות באילת – www.eilat-hotelz.co.il

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש