5 כללי הזהב לפני שרוכשים תנור תעשייתי

מאת: או-מד מדיקל ● 5/7/2016 12:30 ● ערב ערב 2765
תנור תעשייתי – רגע לפני שאתם רוכשים...:החלטתם לרכוש תנור לעסק החדש שלכם? רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש אותו ובטוחים מה הכי טוב בשבילכם, הנה לכם 5 טיפים שיסייעו לכם לרכוש את התנור האידיאלי.
5 כללי הזהב לפני שרוכשים תנור תעשייתי

1.כמה שיותר מצבים – יותר טוב

בעת שאתם רוכשים תנור תעשייתי, אתם למעשה רוכשים תנור שעתיד לשרת אנשים רבים. המטעמים שתכינו בתנור יהפכו את המסעדה שלכם למה שהיא תהיה. במטבחים במסעדות לא תמיד יש מקום להחזיק מספר תנורים שונים בעלי תכליות שונות, לכן כדאי לרכוש תנור המאפשר לכם להשמיש אותו בכמה שיותר מצבים. תנור תעשייתי מומלץ למסעדה שיאפשר לכם תכניות של אפייה וצלייה הוא התנור המומלץ ביותר – כך תוכלו בהשקעה חד פעמית, להפיק ממנו יותר.

 

2.תנור עם תכנית הפעלה נוחה וקלה

במבט ראשון תנורים תעשייתיים יכולים להראות קצת מאיימים. מדובר על תנורים גדולים בעלי מערכות הפעלה שונות מאלו של התנורים בבית הפרטי. יחד עם זאת, עדיין תוכלו לבחור תנור בעל מערכת הפעלה קלה שתקל את השימוש ותעניק בעיקר נוחות לצוות העובדים. זיכרו כי העובדים אצלכם בעסק עתידים לעבוד במשמרות, כך שבכל משמרת התנור יופעל על ידי עובדים אחרים, לכן חשוב שהוא יהיה בעל תכנית הפעלה קלה שכל עובד יוכל להסתדר איתה.

 

3.הבטיחות היא מטרת העל

תכלית התנור היא לסייע לכם בהכנת המטעמים המשגעים, אך צריך לזכור כי בסופו של דבר מדובר על מוצר חשמלי המגיע למעלות רבות, כך שבשימוש לא נכון בו יכולות להתרחש תאונות מיותרות. לכן, בעת שאתם מחפשים לרכוש תנור ממגוון של תנורים תעשייתיים, תעשו את הבחירה שלכם גם על סמך מדד הבטיחות של התנור. תנורים בטיחותיים הינם תנורים אשר מאובזרים בדלת כפולה, כך שהם פולטים פחות חום בעת שעומדים סביבם. בטיחות העובדים שלכם ניצבת מעל לכל, לכן בעת שאתם עתידים לבחור תנור, קחו פרמטר זה בחשבון.

 

4.תנור החוסך באנרגיה גם יחסוך כסף

חשוב לזכור כי התנור התעשייתי שונה בתכליתו מהתנור שבבית הפרטי. בעוד בבית הפרטי שלכם אתם עושים שימוש זניח בתנור, הרי שבמסעדה שלכם אתם עתידים להשתמש בתנור לכל אורך היום, כך שמדובר על צריכה מרובה של חשמל. יחד עם זאת, תוכלו להקטין משמעותית את חשבון החשמל שלכם בעת שתבחרו בתנור המקוטלג כחסכוני בחשמל ובאנרגיה. תנורים כאלו יהיו תנורים אשר מחמים במהירות ומתקררים במהרה, וכך הם חוסכים בצריכה.

 

5.אפשרות לתחזק ולנקות בקלות

הניקיון הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעסקי המסעדנות, ועל כן גם ניקיון התנור הינו בעל חשיבות עליונה. כאשר מסעדות רוצות להתיישר לסטנדרטים הגבוהים ביותר, הן דואגות לניקיון של התנור בסוף כל משמרת, לכן, חשוב לבחור בתנור הבנוי בצורה פשוטה, כך שתוכלו גם לנקות בקלות. בעת שאתם מחפשים תנור, כדאי לחפש תנור אשר מורכב מחלקים שונים, כך שיהיה ניתן לשלוף חלקים בקלות ולנקות אותם. זיכרו שהתנור כאן כדי לשרת אתכם, ולא אתם אותו. התחזוקה והניקיון הם חלק בלתי נפרד מהשימוש בו, לכן חשוב להעניק תשומת לב גם להיבט זה.

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש