חברת RG - פתרונות מים

מאת: אביבה דקל ● 9/8/2016 15:24 ● ערב ערב 2770
את חברת RG פתח רודי גרין לפני שנה, ותושבי אילת רבים, כמו גם גופים מוסדיים רבים, כבר נעזרים בשירותיו בכל הנוגע לפתרונות בנושא קולרים, משקורים, יחידות קירור מים, מיניברים, ברי מים וסננים ומכונות קפה *** כולם מביעים את שביעות רצונם המלאה מהמקצועיות, השירות, הפתרונות המהירים לכל בעיה והמחירים הסבירים
חברת RG - פתרונות מים

לאחרונה חגגו ב-RG חנוכת בית עם המעבר למשכנה החדש באזור התעשייה. בחודש הקרוב מתוכנן אירוע השקה נוסף, גם בו יוכלו האורחים להיחשף למכשירים אותם מציעה החברה ועל הדרך וליהנות מנשנושים ומבירה 'מורנה' אותה מייבאת החברה.

בלעדית בישראל
חברת RG מייבאת באופן בלעדי בארץ את מוצרי חברת 'סודה סטרים פרופשיונל' האיטלקית - חברה ענקית בעלת שם בינלאומי, שמייצרת עולם שלם של מכשירים לקירור סודה, מים ובירה, עמודי מזיגה של בירה, מכונות קרח בגדלים שונים, כאלו המפיקות החל מ-30 ק"ג ועד טון קוביות קרח לגופים מוסדיים ועוד מוצרים רבים. החברה האילתית מספקת שירותים בפרישה ארצית ובמחירים נוחים תודות לכך שהיא חוסכת ללקוחותיה את עלויות התיווך.
אחד המכשירים הייחודיים שמייצרת 'סודה סטרים פרופשיונל' הוא  מכשיר ה- so beer היחידי מסוגו בישראל, ובלעדי בישראל, שמפיק מים קרים/ סודה / גזוז או בירה, בטכנולוגיה בנק קרח תוצרת איטליה.  
בנוסף לכל פתרונות הקירור, RG מייבאת גם את בירה 'מורנה' האיטלקית המצוינת, שהייחוד שלה הוא בכך שהיא לא מתקלקלת, ואפשר להחזיק אותה באחסון שנה או יותר, בתנאים מתאימים.
בנוסף למכירה, התקנה ושירות, עוסקים ב- RG גם בהשכרת עמדות בירה לאירועים. על לקוחות RG נמנים נמל אילת, ק.צ.א, מלונות רמונים נפטון, סנטרל פארק, מלונות ישרוטל, בתי ספר ועוד, וגם הרבה לקוחות פרטיים. על כל המוצרים שמשווקים ב- RG מקבלים הלקוחות אחריות יצרן של שנה, אבל אפשר כמובן להמשיך ולהאריך את תקופת השירות והאחריות והחברה תמשיך לטפל במכשירים שנרכשו על ידי הלקוחות, ותהיה אחראית שכל תקלה תטופל ביעילות במהירות ובמקצועיות.

שירות, לא פחות חשוב
חברת 'גלובו', שבעליה הוא עמנואל, מומחה בתחום, בעל וותק של 35 שנה, היא חברת שירות תיקונים ומכירה של כל המכשירים הקשורים למטבח המוסדי והפרטי. 'גלובו' היא שמטפלת ונותנת את השירות לכל לקוחות RG המוסדיים וגם הפרטיים. במחסנים של RG מלאי גדול שבו אפשר למצוא בכל רגע נתון חלקי חילוף לכל המוצרים, דבר המאפשר טיפול מהיר בכל תקלה. כל המוצרים  אותם מייבאת ומשווקת RG, נושאים תו תקן של מכון התקנים הישראלי. ”RG מתחייבת לתת לכל לקוחותיה את השירות הכי מקצועי שיש, בהתחייבות", אומר רודי גרין הבעלים של .RG "עובדי החברה ואני עומדים לרשותכם בכל עת, לייעוץ והתאמת המכשור המתאים לכם". 


תנאי התשלום אותם נותנת החברה נוחים ביותר - עד 12 תשלומים ללא ריבית באשראי או בצ'קים.     (תדמית)


RG
כתובת: בזיעת אפך 2 אזור התעשייה (מול עופר סוכנויות).
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-20:00, בימי שישי וערבי חג  08:00-11:30. במקרים דחופים, תיקונים וטיפול בתקלות 24/7  בטלפון: 054-2625848

צילום: חיים דוד

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש