הגדלת חזה בצורה טבעית למי מתאים?

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/9/2016 09:49 ● ערב ערב 2777
נשים רבות רוצות להגדיל את החזה שלהן אולם חוששות גם מהמחיר וגם מהניתוח. אותן קשה להביא לביצוע הליך ניתוחי שעוזר בצורה חד משמעית להגדלת החזה. לכן, יש שיטות של הגדלת חזה טבעית שמומלץ לנסות כדי לקבל את התוצאות הרצויות. יש לזכור שבכל מקרה, כל שיטה טבעית של הגדלה חייבת להיות לפי ייעוץ של רופא ולאחר בחינת מצב הבריאו וכל פרמטר אחר של האישה. או במילים אחרות, לא לנסות זאת בבית לבד מבלי לקבל הדרכה והנחיה ולשיטה המתאימה לך. מכיוון שחלק מהשיטות כרוכות בשימוש בהורמונים או שהן עובדות על ההורמונים, חיוני מאוד להתייעץ עם רופא ולעבור את הבדיקות הדרושות לפני כן.
הגדלת חזה בצורה טבעית למי מתאים?

 

הגדלת חזה טבעית למה, בעצם?

 

מי שפוחדת מסיבוכים שיכולים להיות גם בניתוח, לא תסכים לעשות ניתוח הגדלת חזה רגיל, גם אם מדובר בניתוח הפשוט ביותר. מי שאינה יכולה לעמוד בכך מבחינה בריאותית, אם היא לא יכולה לעבור ניתוח הגדלה שכזה. נשים בהריון או חולות במחלה כלשהי שמונעת מהן ניתוח הגדלה, נשים שאינן יכולות או רוצות לשלם את המחיר של הניתוח, נשים שיש להן פוביה מהניתוח או כאלה שפוחדות מאוד מהצלקות משום שהן מאלה שאצלן צלקות נוטות להירפא לאחר זמן רב והפגמים האסתטיים מציקים להן יותר מאשר גודל החזה עצמו. כל אלה יעדיפו לבחון שיטת אחות להגדלה טבעית ללא ניתוח.

 

השיטות של הגדלת חזה טבעית

 

יתרונה הגדול ביותר של השיטה הטבעית הוא בדיוק בך – מדובר בחומרים טבעיים כמו חילבה, סרפד, דונג קווי ותוספי תזונה שגורמים להעלאת נפח רקמת השד ובכך מסייעים לקבלת מראה נשי יותר. המוצרים מאושרים על ידי המשרד הבריאות אבל מומלץ בכל זאת להתייעץ עם רופא, במיוחד אם את בהריון או מתכוונת להיכנס להריון או מיניקה. שיטות נוספות שמוכרות כיום הן העוגיות היפניות שגורמות להגדלת חזה, מכשיר ואקום שמסייע גם לכרותות שד להגדיל חזה והוא אכן מצליח להשיג תוצאות יפות על ידי עיבוי ויצירת כלי דם חדשם תוך כדי יצירת ואקום שעובד על כל השד. הגדלת חזה טבעית מתקבלת גם עלי ידי התזת ספריי מנפחת מסוים שאפשר להתיז אם את לא בהריון ולא במחזור שמחליק את פני החזה וגורם לו להיראות מלא יותר. כמו כן, תרגילי כושר מסוימים שעובדים על השרירים בחזה שמתחת לשד מצליחים לא רק לייצב את החזה אלא באמת ליצור בסיס מנופח יותר לשד ותוכך כדי כך להגדיל אותו ויזואלית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש