תיקון מק בדרום - טיפים לאיתור הספק הנכון

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 27/9/2016 09:50 ● ערב ערב 2777
האנשים השייכים לקהילת משתמשי המק נחשבים לקהילה סגורה ומכורה לדבר, ולכן המידע שעובר ביניהם הנוגע לאנשי המכירות או התיקונים של מחשבי מק ואביזריו הוא מידע שהם טורחים לעדכן כל הזמן. הסיבה לכך ברורה. מלבד החידושים והעדכונים התכופים שחברת אפל מכניסה למחשביה ואביזריה כדי לשדרג כל הזמן, יש לה שיטות עבודה ומערכות הפעלה שנחשבות שונות מעט ממחשבים אחרים – PC. אמנם, מחשב הוא רק מחשב, אבל תיקון מק עדיין נחשב לתיקון שרק מורשים או מומחים למוג זה אמורים לתקן, אם רוצים לשמור על הקיים ולא לגרום לנזק בלתי הפיך. שלא לדבר על כך שאם אינך מכיר את המחשב ואיך מערכת ההפעלה שלו עובדת הרי שברור שעדיף לא לגעת בזה.
תיקון מק בדרום - טיפים לאיתור הספק הנכון

 

טכנאי מק בדרום, כיצד מוצאים?

 

הדרום מלא במעבדות של מחשבים בכמה ערים מרכזיות, כמו אשקלון, באר שבע ואילת, כמובן. בכל הקשור למחשבי מק, מומלץ מאוד לא לנסות אפילו לתקן לבד למרות שיש אין ספור סרטוני הדרכה לתיקון עצמי ביוטיוב ובמדיה החברתית. פשוט לא. בין אם אוהבים אותו או לא, מק הוא מחשב שיש לו מערכת הפעלה משלו, עם קודים משלו וכל ניסיון לפצח מה שנדמה לכם נכון עלול לגרום לתקלה עוד יותר קשה בתוכנה. לכן, תיקון מק מתחיל בפנייה למעבדה מקצועית שכתוב אצלה באתר במפורש שהיא מתמחה בתיקון מק, מורשית על ידי אפל, מוכרת מחשבי מק וציוד נלווה. בדרך זו תבטיחו שמי שבודק לכם את המחשב אכן מבין בתיקון מק.

 

התייעצות עם הטכנאי

 

מכיוון שמשתמשי מק מבינים את השפה, שהיא נפרדת לחלוטין ממחשבי PC, כאשר תשאלו את הטכנאי הוא גם יידע לענות לכם על שאלות בסיסיות שמנסות להבין אם מדובר בתקלת תוכנה או חומרה. אלה לא רק השמות הנפרדים שמחשב מק משתמש בהם, זוהי גם כל שיטת העבודה וההפעלה שלו. אם טכנאי אומר לכם "תביאו את המחשב, נראה כבר", ולא שואל שאלות ספציפיות כבר בטלפון, או לא מכיר מונחים בסיסיים כמו "ספוטלייט", נניח, זהו לא טכנאי שיכול לעבוד על תיקון מק.

 

המלצות של משתמשים ותיקים לצורך תיקון מק

 

אנשי מק אוהבים להפיץ רשימות של אנשי מק אחרים, טכנאים טובים ומעבדות מורשות שגם יש להן חלפים ואבזרים למכירה, כולל יחס טוב ושירות מקצועי, אדיב ומהיר. לפני שאתם מתקשרים למישהו עדיף שתעברו על הרשימות האלה, תבדקו מהם העדכונים לגביהם ועד כמה הם ממשיכים לשמור על רמה נאותה של שירות, והזמינו אצלם את תיקון המק שלכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש