וילות באילת להשכרה לנוער ולמשפחות – יתרונות

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/9/2016 12:23 ● ערב ערב 2777
נופש זהו מושג רחב מאוד, ויש שיגידו שכל שכבת אוכלוסיה, גיל, מצב משפחתי וסטאטוס חברתי רואים אותו בצורה אחרת. המינימום ההכרחי של האחד זוהי יוקרה בלתי נסבלת שלא ניתן להרשות לעצמו עבור מישהו אחר. כך או כך, עיר נופש אמיתית נמדדת ביכולת שלה לתת מענה איכותי וטוב ביותר לכל שכבות האוכלוסיה, ואין ספק שאילת זוכה במרוץ זה ובגדול. יתר על כן, התופעה שנפוצה לאחרונה – השכרת וילות בסדרי גודל שונים של יוקרה, מאפשרת לכל המעוניינים לבלות במקום בקלות ובהצלחה, ותוך עמידה בגבולות התקציב הקיים. ועל מנת לא להכביר במילים, נעבור על היתרונות הבולטים ביותר של בילוי בוילות בעיר הנופש של ישראל, כפי שהם רלוונטיים לבני נוער ומשפחות.
וילות באילת להשכרה לנוער ולמשפחות – יתרונות

 

משלמים בדיוק על מה שמקבלים

 

בניגוד לבתי מלון שבהם פעמים רבות משלמים על שירותים שלא משתמשים בהם – ארוחות בוקר, ספא, בריכה ציבורית שלא מושכת אתכם, אטרקציות שלא רלוונטיות לילדים בגיל שלכם או עבורכם, כי אתם בני נוער, בוילות יש את כל התנאים לשהייה בסיסית או מורחבת, בעוד שתוספות (כגון עיסויים, ארוחות מיוחדות, אטרקציות אישיות) אפשר לקחת בנפרד, בהתאם לרצון ולאמצעים. כך הרבה יותר קל לתכנן את הנופש וגם למנוע את תחושת הפספוס. ניתן אף למצוא וילות "פשוטות" ללא בריכה, עדיין ליהנות מתנאי מחייה נעימים ולשם לא הרבה מעבר למחירי אכסניות.

 

קרוב להכול

 

הוילות באילת נמצאות קרוב לכל אזורים הפעילות. ובגלל שהעיר יחסית קטנה, ניתן לנסוע בקלות לאזור הנגב הדרומי וליהנות מאטרקציות השטח שם, המתאימו למשפחות ובני נוער כאחד – סנפלינג, טראקינג וכו'. כך, ניתן גם לבקר בכל המקומות המעניינים ביותר בעיר, שזה כולל את הטיילת על שלל המסעדות ובתי הקפה, הקניונים הגדולים שבהם ניתן לרכוש מוצרים לכל המשפחה ללא תשלום מע"מ, ריף הדולפינים ושאר האטרקציות הידועות ביותר במקום, וכל זה מבלי להתרחק יותר מדי מהמקום שבו התבססתם. מדובר בשילוב ייחודי שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר בארץ, זאת למרות שהטרנד של השכרת וילות "תפס" חזק בכל רחבי הארץ, כולל בצפון.

 

להישאר בארץ- להרגיש חו"ל

 

אחד מהמאפיינים המיוחדים ביותר של אילת, זו העובדה שמדובר בעיר מיוחדת במינה. עבור רבים אפילו מדובר בתחנת מעבר למדינות ערב השכנות והידידותיות (ירדן, מצריים), לכן ניתן לומר שמדובר בנקודה הכי קרובה לחו"ל – והכי רחוקה מהנתב"ג. לפיכך, מדובר בחוויה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. לצד זה, האפשרות לנפוש לצד הים האדום ולחוות חווית חוף ים שונה לגמרי ממה שאנו רגילים במישור הים התיכון, והמאכלים הייחודיים למקום, וגם אטרקציות המים שנמצאות במיטבן כאן עבור צוללנים, גולשים, וחובבי ספורט ימי משלל הסוגים – כל אלה הופכים את אילת למקום מושלם לבילוי חוזר ונשנה, ואת הוילות לפיתרון דיור מועדף הנותן ערך מרבי לכסף ששולם עבורו.

"למאגר וילות נופש בעיר אילת כנסו לאתר "וילה וילה":

http://www.VillaVilla.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש