וילות באילת להשכרה לציבור הדתי

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 28/9/2016 12:24 ● ערב ערב 2777
קשה לומר שהאזור של אילת נשמע בתור המקום המתאים ביותר לציבור הדתי, זאת למרות שכמעט בכל אזור יש מוסדות שונים המותאמים לזרמים השונים ביהדות. עם זאת, כיום משפחות רבות מהמגזר מעדיפות לבלות בצורה אינטימית ופרטית יותר, על מנת לעשות זאת בצורה הנוחה והמתאימה להם. למרות שניתן לבלות במלונות הגדולים באילת המותאמים לדרישות הכשרות, בודקים מזוזות וכו' – אנשים רבים מוצאים אותם לא נעימים במיוחד, וגם בעלי השפעה לא חיובית במיוחד על הילדים והילדות. בעלי הוילות הרבות שנעשו זמינות להשכרה בשנים האחרונות בתור אלטרנטיבה הן לבתי המלון, והן לאכסניות, מציאות כיום פיתרונות איכותיים ומתקדמים המתאימים לזרמים רבים באוכלוסיה הישראלית, והציבור הדתי בהחלט כלול כאן.
וילות באילת להשכרה לציבור הדתי

 

מדוע הציבור הדתי עשוי ליהנות מהבילוי בוילה?

 

למרות שהאטרקציה העיקרית של אילת זה ים, לפעמים כל מה שדרוש למשפחה הדתית זה גישה לבריכה שבה ניתן לעשות את סדר היום האישי ולחלק לבילוי גברים ונשים מבלי להיות תלויים בבעלי המקום. כך, הוילה מעניקה את האטרקציה החשובה הזאת ללא תנאים חיצוניים, מה שכבר משדרג את הנופש עבור משפחות דתיות ואף קבוצות גדולות שיכולות להתמקם בנוחות בוילה הגדולה ולבלות מבלי להפריע אחד לשני וגם מבלי לעבור על שום ציווי הן מהתורה והן מהספרות הקדושה המאוחרת יותר.

 

גם המחירים יוצרים יתרון

 

אחד היתרונות הגדולים ביותר עבור וילות בניגוד למלון, זה האפשרות להשכיר בניין שלם ולהתמקם בו בצורה הנוחה ביותר – בוילות יש מספיק חדרי שינה על מנת למקם משפחות גדולות, ובטווח הארוך זה עשוי להיות הרבה יותר זול מאשר השכרה של מספר חדרים דומה במסגרת של בית מלון, המיועד יותר לקבוצות הרבה יותר קטנות. בנוסף, האפשרות לא להיות תלויים במטבח של המלון מאפשרת להביא מצברי מזון מספיק גדולים על מנת לבשל לכולם במהירות. יתר על כן, המטבחים היוקרתיים של הוילות יהפכו גם תהליך זה לחוויה, והיות ויש מספיק אנשים, חלוקה מהירה של העבודה תאפשר לכולם לתרום לטובת הקבוצה מבלי להתעייף יותר מדי ומבלי להפסיד מהבילוי.

 

בילוי מחוץ לוילה

 

הבילויים האפשריים עבור המגזר הדתי מחוץ לוילה כולל לא מעט מוסדות כשרים הנמצאים בטיילת של אילת וגם בכל אזור העיר. כמו כן, אפשר לצאת לטיולים מאורגנים באזור הנגב, מצפה רמון, מצדה ונקודות מעניינות רבות שעשויות לתרום גם לחוויתיות המשותפת וגם לפאן הערכי – ללמוד על ההיסטוריה של העם היהודי כפי שהתרחשה באזורים אלה בתקופות השונות. בילוי באזור זה יכול להיות שינוי מרענן לאחר הביקורים התכופים בירושלים ובנקודות אחרות שאמנם קדושות, אבל מבחינות רבות כבר מיצו את עצמן ולא תורמות לחיזוק האמונה ולקשר בין אדם לעמו, אלוהיו ומולדתו. בילוי באילת בצורה זו מאפשר להשיג את כל המטרה שהציבור הדתי שם לעצמו בעת בילוי משפחתי או קבוצתי, לכן ניתן לומר בברירו שמדובר בפיתרון מעולה.

מחר וילות נופש מומלצות ומיוחדות בעיר אילת באתר וילה גולד – היכנסו עכשיו:

http://www.VillaGOLD.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש