איך בוחרים נדלן מסחרי בצורה הנכונה ביותר

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/9/2016 15:46 ● ערב ערב 2777
אם אתם מחפשים נדל"ן מסחרי, תגלו שהאפשרויות הן רבות ושקיימים בשוק לא מעט מבנים מסחריים המוצעים להשכרה או לרכישה, בכל רחבי הארץ.
איך בוחרים נדלן מסחרי בצורה הנכונה ביותר



תוכלו לבחור בין מבנים מסחריים שנמצאים בתוך פארקי תעשייה גדולים, לצד לא מעט מבנים מסחריים אחרים שכבר נמצאים בשימוש, ויש גם כאלה שנמצאים לא רחוק ממבני מגורים, ונושאים עמם יתרונות משלהם.

איך בוחרים נדל"ן מסחרי בצורה הנכונה ביותר? הנה כמה נקודות שכדאי לכם לקחת בחשבון במסגרת הבחירה:

  1. היכן ממוקם המבנה – אם חשוב לכם לשדר יוקרה ללקוחות שלכם, נדל"ן מסחרי בפארק תעשייה גדול ומושקע או בסמוך למבנים יוקרתיים וגדולים יכול להתאים לכם. ישנם לא מעט אנשי עסקים שמחפשים מבנים מסחריים באזור המרכז בשל המגוון הרב וגם בזכות היוקרה שהם משדרים.

    מצד שני, מדובר במבנים יקרים מאד על פי רוב, בוודאי יקרים הרבה יותר מאלה שמוצעים באזורים אחרים בארץ, כמו בצפון או בדרום – באזורים אלה אפשר למצוא נדל"ן מסחרי בעלות נמוכה יותר מבלי להתפשר על האיכות. אלה יכולים להיות מבנים מסחריים באיכות גבוהה מאד, שמשדרים גם הם יוקרה ועושר. 
     
  2. אילו אמצעי תחבורה מובילים אליו – חפשו נדל"ן מסחרי שמובילים אליו אמצעי תחבורה שונים, שייחשב בשל כך לנדל"ן נגיש ונוח לאיתור. כדאי לחפש מבנים מסחריים שנמצאים במרחק קצר מתחנת רכבת או מתחנות אוטובוס, כאלה שסמוכים לכבישים מהירים או כאלה שניתן להגיע מהם בקלות אל המבנה עצמו. הדבר נכון במיוחד אם מדובר בנדל"ן מסחרי כמו משרדים שמקבלים קהל, למשל, או אפילו כמו רשת חנויות גדולה. גם מקומות חנייה בסמוך לנדל"ן הנבחר, או היעדרם, הם פרמטר שכדאי לבחון אותו ומומלץ לחפש נדל"ן מסחרי שכולל גם חנייה צמודה פרטית או ציבורית.
     
  3. האם הוא כולל ריהוט וציוד מתאים – אפשר למצוא היום נדל"ן עסקי המוצע להשכרה יחד עם ריהוט מלא. הדבר הופך את הבחירה לפשוטה הרבה יותר וגם חוסך לא מעט כאבי ראש. משרד הכולל את כל הריהוט הנדרש יאפשר לכם להתחיל לעבוד בעסק שלכם באופן מידי וליהנות גם מנוחות מרבית. הדבר יחסוך לכם זמן, וכמובן – גם לא מעט כסף.
     
  4. כמה הוא עולה או מה מחיר השכירות – המחיר הוא פרמטר חשוב שכדאי לקחת בחשבון כשמחפשים נדל"ן מסחרי. בין אם לצורך השכרה ובין אם לרכישה, כדאי לבחון כמה מבנים שונים ולהשוות ביניהם, תוך התייחסות לעלות. העלות מושפעת ממספר פרמטרים, כמו גודל המבנה, מיקומו ואפילו עיצובו. לעיתים מומלץ להוציא קצת יותר מהמתוכנן, ולו כדי ליהנות ממבנה בהתאמה מלאה שיספק את המענה לצרכים השונים.

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש