בית על הגב - מה אסור לשכוח כשיוצאים עם התינוק לטיול?

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 4/11/2016 00:32 ● ערב ערב 2782
הורים שמתכננים לצאת לטיול עם התינוק צריכים לדעת שמדובר על משימה מורכבת. לצד הנטייה המובנת לסחוב את כל הבית בתוך התיק, תמיד קיים הפחד לשכוח דווקא את הדברים הכי חשובים. אז איך מונעים את זה? הכנו לכם רשימה מסודרת
בית על הגב - מה אסור לשכוח כשיוצאים עם התינוק לטיול?

 

יציאה מהבית היא תהליך לא פשוט עבור הורים לילדים בטווח רחב של גילאים והיא דרמטית בעיקר במשפחות עם תינוק. ההרגשה שצריך לסחוב את כל הבית לטיול לא תמיד נעימה, וההיערכות מתחילה שעות ואפילו ימים לפני המועד המתוכנן. בנוסף, בקרב הורים תמיד מקנן החשש שמא שכחו דווקא את הדברים החשובים.

עם הזמן ההורים לומדים כיצד להתמודד עם האתגר, ובכל מקרה ניתן להיעזר ברשימה מסודרת של ציוד חובה:

 

מוצצים

 

מומלץ להכניס לתיק לפחות עוד מוצץ נוספים מלבד זה שנמצא בפיו של הילד. אפשר לנצל את ההזדמנות כדי לרכוש מתקן ייעודי שמונע מהמוצץ המקורי ליפול על הרצפה, אבל זה לא בא על חשבון מוצץ חלופי למקרה ייאבד.

 

בגדים להחלפה

 

בגדים להחלפה בתוך התיק ממלאים מספר תפקידים. ראשית, אפשר להיעזר בהם אם לפתע תנאי מזג האוויר מתחלפים או שמחליטים לשבת בשמש, בצל וכן הלאה.

שנית, הם מיועדים למצב שבו התינוק עושה את צרכיו ומלכלך את הבגדים הקיימים. ההמלצה העקרונית היא לקחת עוד 2 זוגות בגדים בתוך התיק ולהקפיד על שילוב בין בגדי חורף וקיץ.

 

תיק החתלה

 

אסור לצאת מהבית בלי חיתולים מהסוג המועדף עליכם. למרות שאפשר לקנות אותם בדרך, קחו בחשבון שלא תמיד יהיה לכם זמן וסבלנות. שימו 3 חיתולים בתוך תיק ההחתלה ומנעו מראש את עוגמת הנפש. בנוסף, הכניסו לתיק גם משחה להחתלה ומגבונים לניקוי.

 

אוכל/הנקה

 

נשים מיניקות חייבות לזכור לקחת איתן לכל מקום סינר הנקה או חיתול טטרה גדול ונוח. הורים שמאכילים בתרכובת מזון לתינוקות צריכים לקחת מחלק מנות ולא לשכוח 2 בקבוקים עם מים רתוחים במידה הרצויה למנה.

במידה והתינוק אמור לאכול בשעה הקרובה מרגע היציאה לטיול, כדאי לקחת גם מים חמימים באחד הבקבוקים ומים רותחים בבקבוק נוסף.

 

עגלה ומנשא

 

רוב האנשים מעדיפים לצאת עם התינוק לטיול כשהוא בתוך עגלה, אך בסיבובים קצרים אפשר גם לצאת רק עם מנשא. לעומת זאת, בטיולים ארוכים במיוחד וכמובן בנסיעות למספר ימים מומלץ לקחת את שניהם. יש להקצות מקום נפרד למנשא ולוודא שכל חלקי העגלה מועמסים על הרכב. לעגלה ולמנשא גם כדאי להוסיף שמיכה שעוטפת את רגלי התינוק ושומרת מפני רוח או גשם.

באופן עקרוני, טבילת האש הראשונה של יציאה מהבית עם תינוק עלולה להיות טראומטית אבל אין סיבה להילחץ. מומלץ לתזמן את היציאה למועד בו התינוק אמור לישון ולפחות חצי שעה מהארוחה האחרונה כדי למנוע פליטות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש