טרנדים בחופשה באילת – העיר הדרומית כפי שלא הכרתם

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 4/11/2016 00:35 ● ערב ערב 2782
בתי המלון באילת יודעים מצוין איך להעסיק את הילדים, אבל בחוץ מחכות לכם עוד המון אטרקציות המבטיחות שעות ארוכות של בילויים. הנה כמה שאסור לפספס
טרנדים בחופשה באילת – העיר הדרומית כפי שלא הכרתם
צילום: גלית עמיאל

 

חופשה באילת היא כמעט בגדר חובה לכל משפחה ישראלית. כל ילד שרואה בפעם הראשונה (וגם השנייה או השלישית) את המרחבים המדבריים, בתי המלון וחופי הים מתרגש מחדש.

אתכם ההורים בטח יותר מעניין איך תעברו את החופשה הזו בשלום. אז קודם כל, כדאי שתדעו שבתי המלון מציעים דילים לאילת במחירים ממש משתלמים. שנית, לפני שאתם רצים לארוז מזוודות, רצוי להבין איזה סגנון חופשה אתם מחפשים. מבין כל סוגי החופשות הקיימות (ויש הרבה מסתבר), לחופשה עם ילדים מומלץ לבחור אירוח בסגנון הכל כלול.

ומה כלול בו? אוכל כמובן (והרבה), וגם מופעי בידור, הצגות לילדים, מועדוני משחקים, סדנאות יצירה, פעילויות מים בבריכות ועוד כל מיני הפתעות כרוח הדמיון הטובה של מנהלי הבידור במלונות באילת. במילים אחרות, יש לכם הרבה חופש ליהנות מהחופש, ולהם יש את כל הזמן שבעולם לבלות בבריכות, לאכול קרטיבים, לשחק וליהנות.

 

אבא, אימא, משעמם לי


יש שלב כלשהו שבו הילדים ממצים את מגוון אפשרויות הבילוי במלון, ואתם נאלצים לשמוע את צמד המילים המדאיג: "משעמם לי". זה גם בערך השלב שבו אתם מבינים שתצטרכו לצאת החוצה לרחבי העיר ולמצוא דרכים איך להעסיק אותם. למזלכם אילת שופעת בילויים, חוויות, אטרקציות לכל הגילאים, חופי ים ומסלולי טיול שיכולים למלא יום שלם. אז אם כבר הדרמתם עד אילת, קבלו המלצות על כאלו שמומלץ לנסות.
 

מסלולי טיול

 

טיולי ג'יפים – באילת תמצאו מגוון טיולי ג'יפים המתאימים לזוגות או למשפחות. אנחנו ממליצים לבחור את מסלולי הטיול המלווים בנהג מקצועי. אתם יושבים בקבינה, מתרשמים מהנוף ונהנים מתוואי הדרך בשיא האקשן.

טיולי טרקטורונים – אם אתם ממש חולי הגה תוכלו לשכור טרקטורון ולטייל עם חברים בליווי מדריך. רוב הטיולים נמשכים כשעה, הנהיגה במהירות נמוכה יחסית (עד 40 קמ"ש) וההשתתפות מחייבת רישיון נהיגה בתוקף.

סיור בעקבות אוצרות הנחושת – רוצים לגלות את אוצרות הנחושת? בפארק תמנע ממתינה לכם חוויה מרתקת במיוחד הכוללת טיפוס על גבי מצוקים, זחילה במערות, ביקור בעמודי שלמה, אתר הפטרייה, אתר הקשתות ואוהל מועד, ומילוי בקבוקי חול צבעוניים למזכרת.

הגן הבוטני – חווה אורגנית – הגן הבוטני באילת מציע רגעים של שקט, שלווה וניתוק מעיר החוף ההומה. כאן תמצאו מסלולי הליכה משולטים על שפת נחל ואגמים, מפלי מים ומבנים מרשימים עשויים עץ ואבן. מן הגן תוכלו להשקיף לנוף המרהיב של ים סוף והרי אדום.

 

אטרקציות מים

 

ריף הדולפינים – הסביבה הטבעית של ריף הדולפינים יכולה לספק לכם הצצה מרתקת על אורח חייהם בלהקה, המשחקים, החיזורים והצייד. ואם אתם כבר מבקרים כאן, אל תפספסו את חוויית השחייה עם הדולפינים.

אייס ספייס – ארמון קרח באילת? יש דבר כזה: כ-180 טון קרח מרכיבים את אייס ספייס ארמון קרח יפהפה שיצר האמן כריס פאנק. בין המיצגים השונים תראו פסלים של דובי קוטב ופינגווינים מקרח, כלי נגינה המוטבעים בקיר, מגלשת קרח, מערת שלג, בר קרח ועוד.

מזרקה מוסיקלית – המזרקה המוסיקלית באילת משלבת את מיטב הטכנולוגיה: 350 מתזים, סילוני מים המגיעים לגובה של עד 30 מטר, 400 פנסי לד ומוסיקה סוחפת, היוצרים יחד מיצג אור קולי מרהיב.

המצפה התת ימי – בעומקה של שמורת אלמוגים מרהיבה ממוקם המצפה התת ימי של אילת. כאן תזכו להיחשף לבעלי החיים הנדירים ששוכנים בו דוגמת אלמוגים מזנים שונים, דגי טרף ייחודיים, דגי שונית יפהפיים, צבי ים ואחרים.


עוד חוויות

 

מוזיאון האימה "נייטמר" – חובבי האימה והפחד ימצאו במוזיאון נייטמר את ביתם השני. במבוך החשוך תוכלו לפגוש את הסיוטים הכי מפחידים שלא חלמתם לראות, והכל בליווי אפקטים אורקוליים מצמררים (הכניסה מגיל 14 ומעלה).

סקייטפארק – אם אתם גולשים על סקייטבורד או רולרבליידס, קחו אותם אתכם לחופשה במלונות באילת. פארק האקסטרים סקייטפארק מציע מתקנים ברמה בינלאומית לחובבי הגלגלים, ותוכלו לבצע בו גם פעלולים מקצועיים כמו שתמיד רציתם.

מרכבות שלמה – מרכבות שלמה בחוות הגמלים שבנחל שלמה תיקחנה אתכם לסיורים משפחתיים מול נוף מדברי משגע. להשלמת החוויה, הסיורים כוללים גם אירוח במאהל בדואי מסורתי.

 

לפרטים על דילים לאילת ורשימת מלונות באילת גלשו לאתר רשת מלונות פתאל המציעה מבחר מלונות לחופשה משפחתית וזוגית


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש