ביקיני ברזיל - הרבה יותר מרק בגדי ים

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 14/12/2016 11:30 ● מה נשמע 474
תמיד היה לך חלום להגיע לשפת הים בברזיל או לשופינג פראי בארץ הקרנבלים, וזה לא יצא מכל מיני סיבות? ● אל דאגה. תני קפיצה לקניון 'אייס מול', היכנסי ל'ביקיני ברזיל', ותמצאי את עצמך עושה שופינג ממש כמו בברזיל - היופי, הצבעוניות, בגדי הים המסעירים והאביזרים המיוחדים ● החל מהשנה גם הלבשה תחתונה יפהפייה ● כל אלו יגרמו לכל אשה לקנות, ללבוש ולהרגיש ברזיל
ביקיני ברזיל -  הרבה יותר מרק בגדי ים
כל אחת תמצא כאן את עצמה

ביקיני ברזיל היא חנות אילתית מיוחדת במינה, שכל מה שתמצאו בה מיובא מברזיל. הכל באיכות מצוינת, בצבעוניות כמוה פוגשים רק בברזיל. את החנות פתחו ארי ולטיסיה גולפמן, שצרפו אליהם את יריב מלכה, בן אילת, שהחליטו לייבא בגדי ים מברזיל. אחרי שנוכחו לדעת עד כמה נשים ישראליות בכל הגילאים אוהבות את מה שהם מייבאים, החליטו בעלי הבית להוסיף לבגדי הים גם קולקציה מדהימה של הלבשה תחתונה ברזילאית מתוצרת החברה המובילה בתחום בברזיל- 'מרסין', שאין אשה בברזיל שלא מכירה את המוצרים שלהם.'ביקיני ברזיל' קיבלו בלעדיות בישראל על הלבשה תחתונה תוצרת ברזיל, והחל מהחודש אפשר להשיג את מוצרי המותג 'מרסין' בישראל, רק ב'ביקיני ברזיל'  באילת. כעת במחיר הרצה של החל מ -100 ₪ לסט יפהפה של חזייה ותחתונים.

 

כל אחת תמצא כאן את עצמה

 

לטיסיה מבטיחה שב'ביקיני ברזיל' תמצא כל אשה, בכל גיל, ובכל מידה, את ההלבשה התחתונה המתאימה והמחמיאה לה ביותר - החל ממידות וגזרות המתאימות לנערות ולנשים צעירות וחטובות, ועד להלבשה תחתונה יפה לא פחות, לנשים במידות גדולות. בקולקציה אפשר למצוא גם גוזיות ומחטבים בכל המידות. המחטבים השלמים המכסים את כל הגוף, מגיעים בצבעי שחור וצבע עור, אבל התחתונים המחטבים מגיעים בשלל צבעים. לנשים רבות יש דעה קדומה, שאם זה יפה, צבעוני וזול - יתכן שהאיכות לא מי יודע מה, אז תשכחו כל מה שידעתם קודם על הלבשה תחתונה, שכן למרות המחירים הזולים של ההלבשה התחתונה מתוצרת 'מרסין' מברזיל, המוצרים הם באיכות מעולה, יחזיקו מעמד זמן רב, ולא יתפרקו אחרי שתיים שלוש כביסות כמו הרבה מוצרי הלבשה תחתונים הנפוצים בשוק. 

 

עם הצלחה לא מתווכחים


בנוסף למגוון הגדול של הלבשה תחתונה שנוספה לחנות, תוכלו למצוא בה, כמו תמיד, מבחר גדול של בגדי ים, שמלות חוף ואביזרים לחוף, ולצדם בגדי ספורט מתוצאת 'קאז'ו ברזיל' בגזרות יפהפיות ובאיכות מצוינת.
ההצלחה והפופולאריות של 'ביקיני ברזיל' בקרב נערות ונשים אילתיות בכל הגילאים גרמה לבעלי העסק לחשוב בגדול, והשנה הם פתחו חנות נוספת במרבאה שבספרד, שגם היא מתרכזת בבגדי ים ובהלבשה תחתונה תוצרת ברזיל. גם שם, המוצרים שהם מייבאים לספרד, נחטפים מהדפים בדיוק כמו בחנות האילתית.
בהתאם למסורת הברזילאית, יקבלו אתכם בחנות 'ביקיני ברזיל' בחום. כאן תקבלו  שירות אישי מכל הלב, כמיטב המסורת הברזילאית, ומובטח שהשילוב המנצח של מוצרים צבעוניים ומסעירים, מחירים נוחים במיוחד, איכות מעולה ושירות מצוין, יגרמו לכל אשה המגיעה לחנות להפוך ללקוחה קבועה ב'ביקיני ברזיל'.


'ביקיני ברזיל'
מיקום: קניון 'אייס מול', קומה שנייה.
פתוח: ימים 'א-ה' 09:30-23:00,  
שישי- 09:30-17:00, שבת- 12:00-23:00
טלפון בחנות:  08-9519955


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש