הכי סופר - פארם בשחמון

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 14/12/2016 11:36 ● מה נשמע 474
אין משהו בתחום הפארם שתצטרכו ולא תמצאו ב'סופר פארם שחמון' ● וכשזה נמצא קרוב לבית, זה הכי טוב ● אמרתם 'סופר פארם' שחמון- אמרתם בית, וזה הכי טוב
הכי סופר - פארם בשחמון
דגש חזק על שירות ממדרגה ראשונה ועל יחסים של חברות ומשפחתיות עם העובדים

’סופר פארם שחמון' שנפתח לפני כשבע שנים, היא חנות שכונתית, מעוצבת ומרווחת, שמגוון המוצרים רחב והלקוחות מרגישים בה כמו בבית. את הסניף מנהלת מאיה טולפין, שהיא גם הרוקחת האחראית, שעובדת ברשת מזה כעשרים שנה ושמה דגש חזק על שירות ממדרגה ראשונה ועל יחסים של חברות ומשפחתיות עם העובדים. "הסניף שלנו מתנהל, כחנות שכונתית קטנה, שבה כל לקוח נהנה מיחס אישי וכל אחד מהעובדים עושה כמיטב יכולתו שכל לקוח ימצא בה את הדרוש לו. ואם לקוח מעונין במוצר שאינו במלאי של החנות, אנחנו עושים מאמצים להשיג לו את מבוקשו וטורחים לצלצל ולעדכן אותו, בין אם כשמוצר זה מגיע לסניף ובין אם לא הצלחנו במשימה", אומרת מאיה.

 

בית המרקחת

 


בית המרקחת של 'סופר פארם שחמון' נותן שירות לחברי כל קופות החולים, ופועל כסניף קופ"ח בכל הנוגע לתשלומים והרשאות. בית המרקחת נותן מענה נוסף בכך שהוא פתוח מדי יום עד השעה 23:00 ובשבתות  בין השעות  10:00-23:30 כאשר כל בתי המרקחת האחרים סגורים. ניתן למצוא בבית המרקחת את כל התרופות שמנפיקות קופות החולים, וניתן להזמין מוצרים שאינם  קבועים במלאי, כשכאן יעשו הכל כדי להשיג לכם את מבוקשכם. בבית המרקחת תמצאו גם מגוון מכשירי אינהלציה, מכשירי אדים, 'בי קיור לייזר', מד חום, מכשירים לבדיקת לחץ דם, לבדיקת סוכר ועוד, והכל במחירים נוחים ביותר. בבית המרקחת, עליו מנהל הרוקח איברהים איברהים, עובדים שישה רוקחים – שלושה בכל משמרת, ביניהם רוקח מיוחד המנפק תרופות לילדים. שירות  נוסף שמקבלים לקוחות קופ"ח הוא משטח גרון ללא המתנה בתור. על צוות בית המרקחת נמנית גם בלה קריידרמן, יועצת טבע, הנותנת שירות בכל הקשור לתוספי תזונה, דרמוקוסמטיקה לטיפול חיצוני בעור, כל הקשור לחבישה אלסטית, מוצרים אורטופדיים וגם חטיפי אנרגיה והשלמות תזונה לספורטאים. גם במחלקת הטבע אפשר להזמין מוצרים שאינם במלאי, וכאן יעשו הכל להביא לכם את מבוקשכם, וגם יודיעו לכם אם המוצר התקבל בסניף או לא.


מחלקת הקוסמטיקה והאופטיקה אקספרס

 


על מחלקת הקוסמטיקה והאופטיקה אחראית לידיה נזיחובסקי, העובדת עשרים שנה ברשת. תוכלו למצוא במחלקה מוצרים של חברות כמו 'לייף', 'פופה', 'קרליין', 'רבלון', 'לוריאל', 'ג'ייד', 'סופטאץ'' ומותגי יוקרה כמו 'לנקסטר', 'קלרינס' ו'אהבה'. דיילות של כל החברות מטפלות בלקוחות ונותנות שירות וייעוץ, מפתיחת החנות ועד לסגירתה. כמו כן תוכלו למצוא כאן מגוון גדול של מותגי בישום של החברות המובילות בשוק, לצד מכשור מקצועי כמו  מכשירים להסרת שיער עליהם תוכלו לקבל הסבר מקצועי מדיילות פנים שעברו הכשרה מיוחדת.  
במחלקת האופטיקה אקספרס ניתן להזמין משקפיים לפי מרשם או לפי משקפיים של הלקוח בעזרת מכשיר לנזומרטר. את המסגרת אפשר לבחור מתוך מגוון גדול של מסגרות אופנתיות בעזרת דיילות מחלקת האופטיקה. עוד תוכלו למצוא כאן עדשות מגע של חברות אופטיקה מובילות רבות ומגוון גדול של משקפי שמש ממותגים.

 

המחלקה הכללית


על המחלקה הכללית אחראית שירן בן סימון, המנהלת המסחרית של הסניף, גם היא ותיקה ברשת. שירן מנהלת את התפעול והשירות, הקופאיות ואחראית המשמרת. באחריותה של שירן מחלקות  הטואלטיקה, מוצרי הניקיון, מוצרי היגיינה וכמובן מחלקת התינוקות בה ניתן למצוא את מגוון המותגים המובילים במחירים נוחים. 
’סופר פארם שחמון' הוא גם נקודת איסוף של חבילות מוצרים שהוזמנו באתרי האינטרנט -  עוד שירות מיוחד שנותנת החנות הזו לתושבי אילת. 


'סופר פארם שחמון' 
 מיקום: שד' ששת הימים 290-294
טלפון: 077-8881670, פקס: 077-8881671
פתוח: ימים א'-ה' 07:30-23:00, שישי- 07:30-17:00, 
שבת- 10:00-23:30.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש