טור אריסטו

מאת: לורד אריסטו דה סילבר ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/12/2016 11:45 ● מה נשמע 474
אשמח לארח אתכם לשיחה נעימה, מדיטציה, טיפול בקריסטלים לאנרגיות חיוביות, פתיחת קלפים, ספר קדוש, תקשור, תפילה, קמע וברכה, הסרת עין הרע, וכל אחד יתרום לפי יכולתו.
טור אריסטו

לורד אריסטו שלום רב
אין לך מושג איזו התרגשות אחזה בי כשקראתי בפייסבוק שלך, שבגלל המצב הקשה של תושבי אילת, בגלל המצב הכלכלי, החלטת שמעכשיו כל אחד מהתושבים בלבד יוכל להגיע אלייך ולתרום לפי יכולתו עבור פגישה אישית איתך לפתיחת קלפים או תקשור ויעוץ בכל תחומי החיים. התרגשתי גם לשמוע שהבית שלך פתוח כבית רוחני לזכרם של הורייך האהובים ז"ל ואפשר תמיד להגיע אלייך לשיחת עידוד ומדיטציה או סתם לכוס קפה.
זה באמת מכובד ויפה והמון תודה לך.

אז הנה אני כותבת לך ומבקשת להגיע אלייך, כי אני אישה מבוגרת, אלמנה, חיה לבדי בבית גדול. יש לי בן אחד שחי באוסטרליה עם בן הזוג שלו כבר 21 שנה, והוא כל הזמן אומר לי למכור הכל ולהגיע לגור איתם שם ואני תוהה, האם עלי באמת לעשות זאת? האם יהיה לי טוב שם או שאני צריכה לקחת לי כאן אישה מבוגרת שתגור איתי ותטפל בי ובבית. אני בת 78 ושינויים גדולים קצת קשים לי.

גברת שרה היקרה.
תענוג לי לארח אותך אצלי בבית. היה לי מאוד נעים לשוחח עמך. גם פיליפ נהנה להעניק לך טיפול קריסטלי לאיזון האנרגיות שלך וגם אני שמחתי לראות שאת ללא ספק צריכה לנסוע לאוסטרליה לבן שלך לפי הקלפים והתקשור. הבן שלך הוא גבר מקסים, שאוהב אותך, ובן הזוג שלו גם. הם גרים בוילה ענקית בסידני שם גם יהיה לך נעים וגם בכלל לא תפריעי להם. הוא ייקח אותך למועדון 'גיל הזהב' שם. את דוברת אנגלית נהדר, כך שתסתדרי מצוין.
השבח לאל את נמצאת בבריאות טובה, ואני רואה בספר הקדוש שבעזרת השם את תחיי מעל 90. אני מציע לך שתיסעי לשנה בהתחלה ואז תחליטי אם להישאר או לא. אני בטוח שתישארי שם. 
מאחל לך בהצלחה וכל טוב.
וכן, כל תושבי אילת היקרים שלי, בית לורד אריסטו פתוח לפניכם כל יום חוץ משבת החל מהשעה 12:00 בצהריים כבית רוחני לקהילה שלנו. פיליפ ואני נשמח לארח אתכם לשיחה נעימה, מדיטציה, טיפול בקריסטלים לאנרגיות חיוביות, פתיחת קלפים, ספר קדוש, תקשור, תפילה, קמע וברכה, הסרת עין הרע, וכל אחד יתרום לפי יכולתו. בית לורד אריסטו הוא בית לזכרם של הוריי- ספיר דויד וחוה ז"ל, שהיו בני אדם נפלאים, שעזרו תמיד לכולם ואני כבנם, רק ממשיך את דרכם.
ברוכים הבאים ותבורכו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש