Dental Digital - כי לתושבי אילת מגיע הטוב ביותר

מאת: מירב לוי דיאמנט ● צילום: ● 16/12/2016 08:38 ● ערב ערב 2789
מי שסובל מבעיות שיניים ומופנה לצילומים מורכבים יודע כי מדובר בשירות לא זול ● מהיום אימרו - Dental Digital - המכון לצילומי שיניים ששינה את כללי המשחק בעיר ● עם המכונות החדישות בתחום, המחירים הנמוכים והשירות האמין והטוב - צילום פנורמי כבר לא בשמיים ● נסו - תבינו
Dental Digital - כי לתושבי אילת מגיע הטוב ביותר

בכניסה למכון השיניים החדש בעיר  Dental Digitalנדמה לכם שנכנסתם למעבדת הייטק. האפור לבן ששולט בכל, החדשנות והאווירה, הם כל מה שחשבתם, למעט מכון צילומי שיניים. חששתם? תשכחו מזה, האווירה כבר תוריד לכם חצי מהחששות. את החצי השני יורידו לכם באחת הבעלים עידן עזריאל ונשות הצוות שאתו, ג'ני ומירב, שמביאים איתם לכאן הרבה ניסיון בתחום.

 

הרים את הכפפה

 

היה זה עידן עזריאל, רק בן 36, שהחליט להרים את הכפפה ולפתוח באילת את השירות הנחוץ בעיר. כמי שניהל במשך כשלוש שנים את 'מכבי דנט'- ידע עידן בדיוק מה הוא עושה. הוא גייס לצדו את שנות הניסיון שצבר בתחום והחליט בשם הציוניות לפתוח בעיר הולדתו – אילת מכון שלא רק יהיה חדיש ומתקדם בתחום, אלא בעיקר יעניק לתושבים באילת את השירות החשוב כל כך. "מרגע שנכנסנו לעיר", מספר עידן, "הבאנו להורדת מחירים משמעותית בזכות התחרות, ואנו מתחייבים כי גם בעתיד נמשיך להעניק את המחיר הנמוך באילת". כך למשל ישלם מי שאין לו ביטוח כל שהוא סכום של 100 ₪ בלבד עבור צילום פנורמי, צילום סיטי- 300 ₪ עבור לסת אחת, 600 ₪ עבור שתי לסתות, וצילום סטטוס ינוע בין 160-220 ₪ על פי הצורך. בעלי ביטוחים כאלו ואחרים, פרטיים או של קופות החולים, ייהנו כמובן ממחירים נמוכים עוד יותר. עבור מבוטחי 'מכבי שלי' מתחייב עידן כי: "המחיר שישלמו אצלנו יהיה נמוך מהמחיר שיידרשו לשלם בקופה".

שיא החדשנות

ולא רק המחירים מדברים בעד עצמם. כשעידן החליט שהוא עוזב מקום עבודה מסודר, תנאים טובים ועתיד בטוח לטובת התחום הפרטי, הוא ראה בכך יותר מכל שליחות, ולכן גם שם דגש בהקמת המכון בכך שיצעד בקצב הזמן. המכון לא רק מזמין חיצונית ומעוצב בטוב טעם ובחדשנות, אלא שהוא נגיש לגמרי לנכים (אפילו חדר השירותים) ויש בו את המכשור המתקדם בעולם, תוצרת ארצות הברית או פינלנד, כולל מכשיר הסיטי המבוקש בעולם. המכון מציע את כל הצילומים הנדרשים במכון דנטאלי המבוצעים בצורה דיגיטאלית, ללא שימוש בחומרים מסוכנים. מטופל יכול לבחור אם לצאת מכאן עם דיסק עם צילומים מודפסים או עם שניהם, ללא שיהיה כבול לרופא המטפל. בכל מקרה שיצטרך יוכל הלקוח לקבל כאן העתקים של הצילומים ללא תנאי. מי שמפענח את הצילומים הדנטאליים הוא אחד המפענחים הטובים בארץ, כך שהמקצועיות מובטחת. נכון להיום פועל Dental Digital חמישה ימים בשבוע (ימים א'-ה'), אך אם יתעורר צורך, מבטיח עידן כי המקום יפעל גם בימי שישי. במקרה חירום המקום ייפתח על פי צורך.

 

אז אם גם אתם צריכים לצאת לדרך בטיפולי שיניים ונדרשים לצילומים דנטליים מיוחדים-  Dental Digital הוא המקום בשבילכם. וגם אם רופא השיניים שלכם יפנה אתכם למעבדת צילומים אחרת - אל תוותרו. מובטח לכם שמרגע שתכנסו ל-Dental Digital תבינו שאפשר גם אחרת.

ניתן לשלם כל סכום בשלושה תשלומים ללא ריבית.

לסיום, מבקש עידן להודות לכל בעלי המקצוע האילתים שהפכו את המקום למה שהוא- אמוץ קרוגליאק – יועץ עסקי, אילן אבוטבול- 'אקסטרים עבודות גמר', שי דניאל- 'הום צ'ק עבודות חשמל ותקשורת', משה- 'נקודת הטל מיזוג אוויר', דן לוי- אדריכל, שי מויאל - נגרות.


Dental Digital

מיקום- המלאכה 7 אזור התעשייה (מול קניון 'העיר' צמוד ל'פאול הקצב').

ימים ושעות פתיחה- א'- ה'- 9:00-20:00.

טלפון- 08-9338833.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש