חברת הובלות גם בחורף

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/12/2016 15:38 ● ערב ערב 2789
לרוב אנחנו יודעים שמעברי דירות ומשרדים מתרחשים בתקופת הקיץ. יש לזה הסבר פשוט, בתקופה זו הילדים בחופשה אז אפשר לעבור בית מבלי לגרום להם הפרעות בלימודים, סטודנטים בתקופה זו לא לומדים ולכן הם מעדיפים לחפש דירה ולעבור אליה לפני ששנת הלימודים מתחילה ובכל הקשור למשרדים וחנויות, הרי שבקיץ לא מעט מקומות עבודה יוצאים לפגרה מסוגרת, כך שיותר נכון לבצע את המעבר בתקופה זו ולא בתקופה עמוסה.
חברת הובלות גם בחורף

 

אך האמת היא, שלא מעט מעברים מתבצעים גם בחורף ולכן חברות הובלות מבוקשות גם בתקופה זו. מעברים בחורף, של דירות, חנויות, משרדים ומקומות אחרים, הם לעיתים עניין של הכרח, למשל, כשמסיימים חוזה בתקופת החורף ויש צורך לעבור לדירה חדשה במקביל, כשמקבלים את הדירה החדשה מהקבלן בתקופה זו, כשמתבצע מעבר לחו"ל או למשל, כשמסיימים לבנות את המשרדים החדשים בחורף, הרי לא נחכה עד הקיץ בשביל לבצע את המעבר.

שימוש בשירותיה של חברת הובלות בחורף, לא חייב להיות רק במקרים של מעבר דירה או משרד כמובן, אלא גם במקרים אחרים, למשל במקרים בהם יש צורך לבצע העברה של פריט כבד מסוים, נניח פסנתר, ספה, ארון, מיטה וכדומה, או כשיש צורך לבצע העברות קטנות ואין אפשרות לעשות אותן ברכב פרטי. זה נכון במקרה של העברות משרדיות או העברות פרטיות.

 

כיצד בוחרים חברת הובלות בחורף

 

בחירת חברת הובלות בחורף, לא שונה מהותית מבחירה בקיץ, אך יש כמה ניואנסים שצריך להתייחס אליהם.

ראשית, מן הסתם, השכרת שירותיה של חברת הובלות בחורף הוא עניין קצת יותר פשוט, מאחר והחברות הרבה יותר זמינות לעבודה, מהסיבות שתיארנו קודם לכן. מכאן, שאנחנו לא צריכים למהר לסגור עם חברה מסוימת, אנחנו יכולים להתמקח על המחיר וכמובן לעשות מחקר מקיף יותר לפני שנבחר בחברה המתאימה.

שנית, כשאנחנו מחליטים להזמין חברת הובלות בחורף, עלינו לקחת בחשבון את תנאי השטח. סביר להניח שגשמים וסערות, עלולים לגרום לפקקים, לקשיים במציאת מקום חנייה עבור המשאית, כל תהליך ההובלה הופך להיות יותר מסורבל, לכן רצוי לוודא קודם מה מזג האוויר, ולאחר מכן להחליט אם להזמין לאותו יום את החברה או לדחות את הובלה ביום-יומיים.

שלוש, אם אנחנו מתייחסים לתנאי השטח ומזג האוויר, אסור לשכוח שבחורף מחשיך מוקדם יותר, ולכן מוטב להזמין את ההובלה לשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות.

ארבע, מאחר ובחורף, מתקיימים לימודים, עבודה וסביר להניח שהזמן שלכם פחות חופשי מאשר בקיץ, נכון להזמין את ההובלה ביום בו אתם יכולים לקחת חופש או לחילופין, ביום לא עמוס. נכון גם לארגן את כל הדברים קודם לכן, בשביל שההובלה תהיה מהירה.

חמש, רצוי לארוז הכל בצורה הרמטית ששום ארגז או קרטון לא ייהרס בגשם, במידה וירד בזמן ההובלה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש