הסושיה ותרשיש 9 החדשה– צירוף קולינרי שאסור להחמיץ

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 20/12/2016 17:39 ● ערב ערב 2789
בלב איזור המלונות, במרחק הליכה קצרה מהטיילת ומן החופים, שוכן מתחם קולינרי מנצח יחיד במינו באילת הכולל בתוכו מסעדת גריל ישראלית משובחת וסניף של 'הסושיה' - רשת סושי ואוכל אסייתי מהמובילות בארץ, בו יכולים אוהבי אוכל אסייתי לאכול סביב אותו שולחן לצד חברים או בני משפחה המעדיפים גריל בשר, סלטים וחומוס משובח
הסושיה ותרשיש 9 החדשה– צירוף קולינרי שאסור להחמיץ

אביטל ששון ואחיו רפי מריצים את המסעדה המיוחדת הזו בהתאם לניסיון הניהולי הרב שרכשו משך שנים בניהול אירועים יוקרתיים במרכז והקמת וניהול האטרקציות במתחם הספירל. מניסיונם למדו אביטל ורפי, שבעל הבית חייב להיות נוכח בעסק תמיד ובנוסף לנוכחותם, כדי שהדברים יעבדו כמו שהם רוצים, הם זקוקים לצוות העובד מכל הלב והנשמה. רפי, אחיו של אביטל, קיבל על עצמו את הניהול בפועל של המסעדה, וטיציאנה אחראית לעיצוב ולאווירה ולכל הפרטים הקטנים המרכיבים את התמונה הגדולה ומביאים אותה לשלמות. בו זמנית גייסו אביטל ורפי צוות מסור ומקצועי המשרת את הלקוחות במקצועיות ומכל הלב, ושילוב זה הפך את המקום למקום מנצח שתענוג לאכול בו ובו בזמן יכולים ליהנות משני סוגי אוכל הרחוקים זה מזה ככל האפשר - מסעדת בשרים ומסעדה יפנית.

בתחילת דרכה, היתה תרשיש 9 החדשה מסעדה בה יכולתם לקבל בשרים על הגריל אותם מכין אבי גורשומוב, שלדברי אביטל הוא הגרילמן הכי טוב באילת וסלטים טריים וטעימים אותם מכינים בשבילכם מדי יום ביומו ממוצרים באיכות הטובה ביותר בשוק, ואילתים רבים וגם אורחים מבחוץ  - ישראלים ותיירים - הפכו למקום הקבוע שלהם באילת.

אבל אביטל ורפי לא הסתפקו בכך שהמסעדה השתדרגה למעמד של מסעדה מבוקשת ביותר וחיפשו רעיון נועז וחדשני כדי להפוך אותה למשהו ייחודי, משהו שונה וחדשני. חיפשו ומצאו - השניים חברו אל רשת 'הסושיה' הארצית- רשת סושי ואוכל אסיאתי וותיקה, בעלת 30 סניפים בפריסה ארצית, הפועלת בארץ משנת 2003 והורידו אותה לאילת. הם מיקמו את 'הסושיה' בחלל בו פעלה 'תרשיש 9' ובמרפסת המוצלת, אותה הפכה טיציאנה לפינה קטנה ומקסימה. ושתי המסעדות השונות כל כך זו מזו פועלות יחד באותו חלל, וחבורה או זוג שאינם מצליחים להסכים על התפריט, יכולים ליהנות ליד אותו שולחן האחד מתפריט גריל בשרי והשני ממטעמי המזרח הרחוק כמו מגוון סושי ענק, או כל מנה אסיאתית טעימה אחרת - כמו מנות המוקפצים, עוף בלימון, פאד קפאו, אטריות ביצים בוורסיות שונות ואפילו סנדוויצ'ים בניחוח אסיאתי מהנה.

הרעיון לצרף את הסושיה לגריל המזרחי מוכיח את עצמו ביג טיים - חלק מהסועדים מזמינים מתפריט 'תרשיש 9' החדשה, חלק - מתפריט 'הסושיה', ואחרים מזמינים קצת גריל מזרחי וקצת אסייתי, וכל אחד יכול ליהנות מאוכל שהוא מעדיף ולכולם טעים ומעניין בפה.

אז אם עדיין לא ניסיתם את 'תרשיש 9 החדשה' ו'הסושיה', זה הזמן להגיע ולחוות בעצמכם את הצירוף המנצח - לא תתאכזבו. כי כשאוכל אסיאתי וישראלי מתחברים, התוצאות מושלמות.

 

הסושיה ותרשיש 9 החדשה

כתובת: רחוב תרשיש 9, חזית מלון 'קיסר'

פתוח:

הסושיה- בין השעות 12:00-24:00 (בקיץ פתוח עד 02:00).

תרשיש 9 החדשה- בין השעות 12:00-23:00 (בקיץ פתוח עד אחרון הסועדים).

עסקיות- בשתי המסעדות בימים א'-ו' בין השעות 12:00-18:00.

משלוחים- יש. המשלוחים הרבים יוצאים מדי יום מ'הסושיה' לכל רחבי העיר, מגיעים ליעדם ארוזים בצורה מושלמת להשלמת החוויה.

חנייה- יש בשפע ובחינם.

טלפונים: הסושיה- 9989*

תרשיש 9 החדשה- 08-6338081.

 

 

 

 

חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש