מוצרי הננו טכנולוגיה משתלטים על אילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2017 12:00 ● ערב ערב 2793
עד לא מזמן כשהיו אומרים לנו את המושג ננו טכנולוגיה רבים מאתנו ישר היו עושים אסוציאציה לאביזרי ביון משכוללים שפעם בטח שמעתם עליהם בחדשות, אך בזמן האחרון המושג ננו טכנולוגיה עולה בשיחות ובכתבות יותר ויותר, הפעם אין זה בהקשר של אביזרי ביון אלא לתכשירים ביתיים שנועדו להגן על מגוון רחב של אביזרים באופן מושלם.
מוצרי הננו טכנולוגיה משתלטים על אילת

 

מהם מוצרי הננו טכנולוגיה ועל מה הם מגנים?

 

ובכן בשנים האחרונות אנו עדים למגוון רחב של מוצרי ננו טכנולוגיה שנמכרים במטרה להגן על אביזרים כאלו ואחרים, יש כאלו שמיועדים להגנה על בדים ונעליים בפני רטיבות ולכלוך, יש כאלו המיועדים למסכי הטלפון במטרה להגן בפני שריטות ושבר, יש כאלו שמיועדים לזכוכיות ולמראות המקלחת כדי למנוע אדים והסימנים שנשארים אחריהם וכ"ו....

אז מה הם בדיוק אותם מוצרים ומה כל כך מיוחד בהם? ובכן מוצרים אלו למעשה מבוססים על נוזל שקוף המיוצר כאמור בטכנולוגיית ננו, נוזל שקוף זה יהיה בתרכובת שונה לכל מוצר אליו יהיה מיועד בכדי להשיג את ההגנה המתאימה ביותר ספציפית לאותו מוצר.

ההגנה עליה מדובר היא לעיתים הגנה בפני לכלוך, לעיתים הגנה בפני שבר ושריטות, הגנה בקטריאלית ואפילו הגנה בפני קרני השמש שדואגים לפגוע בצבע הרכב ולגרום לדהייתו.

המיוחד במוצרים אלו הוא שלעולם לא תשימו לב כי החומר נמצא על האביזר עליו הוא נמרח ושההגנה של החומר (במידה והוא נמרח לפי כל התנאים הנדרשים) תהיה הגנה מרבית וחזקה יותר מכל מוצר הגנה אחר שאתם מכירים.

לרכישה או מידע נוסף על מוצרי ננו טכנולוגיה שונים כנסו לאתר ננו פרוטקשן!

 

מוצרי ננו שזוכים להכי הרבה התעניינות בישראל

 

  • נוזל הגנה לבדים ונעליים – נוזל זה מגן על כל סוגי הבדים מפני רטיבות ולכלוך, את התכשיר מרססים בדרך כלל על הבד או הנעל ממרחק של 10 ס"מ, דואגים עם מברשת שיניים ישנה למרוח את התכשיר שיגיע לכל הסיבים של הבד לפני שהוא מתייבש ואז לחכות 24 שעות לייבוש מלא! אחרי 24 שעות הנעל, החולצה או כל בד אחר עליו התזתם את התכשיר יהיה בלתי חדיר למים, לא תבחינו בשום שינוי לצבע הבד ולא תרגישו שום שינוי במישוש.
  • מגן מסך נוזלי למכשיר הסלולרי – מוצר מאד מאד פופולארי בקרב הישראלים, נוזל ננו שמריחתו על מסך הטלפון יוצרת 24 שעות לאחר ייבושו שכבת מגן כל כך חזקה שאין שום הגנה יותר טובה ואפקטיבית.
  • נוזל הגנה לרכבים – מוצר חדש יחסית בארץ אך זוכה ללא מעט התעניינות מצד הישראלים, נוזל הגנה שלאחר התייבשותו מקנה לצבע הרכב הגנה מושלמת בפני לכלוך ומפני קרני השמש, כך תוכלו לשמור על צבע רכבכם חדש ונקי כמו ביום שרכשתם אותו מבלי שהשמש הישראלית (האילתית) תפגע בו.

חשוב לציין כי כל התכשירים האלו מגנים לזמן מוגבל ולאחר תקופה כזו או אחרת יש לבצע את פעולת המריחה של החומר שוב.

אז איפה האיילתים יכולים לרכוש מוצרי ננו טכנולוגיה?

כמו כל מוצר אחר היום ניתן לרכוש ברשת האינטרנט בזול ובקלות, אתר ננו פרוטקשן מציע מגוון מוצרי ננו טכנולוגיה מהמותג המוביל דיימונד שילד המיוצר בגרמניה תחת תקנים אירופאיים מחמירים ונוקשים.


חדשות

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש