למי פונים כשנצטרך איטום לגג

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2017 12:06 ● ערב ערב 2793
כמו בכל שוק של מוצרים גם בתחום האיטום קיימות חברות רבות המציעות פתרונות לבעיית איטום גגות. אנו נפגוש פרסומות רבות שבכל פרסומת מוצע פתרון אחר אשר מנסה למכור לנו המשווק שלו. הפתרונות השונים הם בטווחי מחירים שונים ולרגע נוכל להתבלבל מה בעצם עלינו לעשות, עם איזה בעל מקצוע כדאי לנו לעבוד. חשוב לקחת בחשבון שאיטום טוב ומוצלח נצטרך לעשות פעם בכמה שנים טובות ועל איטום לא מוצלח מחומרים לא איכותיים נשלם כפליים. החיים מלמדים אותנו שוב ושוב שכדאי בכל תחום לפנות לבעל מקצוע אשר מתמחה בתחום שלו. מתמחה בתחום איטום גגות יוכל להנחות אותנו מה עלינו לעשות בכדי לטפל בבעיה בצורה יעילה ואיכותית.
למי פונים כשנצטרך איטום לגג

 

בעל מקצוע עם ניסיון יחסוך לנו הרבה כסף ובלגן!

 

למי פונים כשנצטרך איטום גגות, הכי טוב לבעל מקצוע המתמחה בכך. קיימות חברות רבות בשוק להן ניסיון רב בתחום האיטום והן יודעות להתמודד עם מזג האוויר הישראלי. חברות מקצועיות יהיו בעלי תו תקן והן חברות אשר ישתמשו בחומרים איכותיים, עמידים לאורך שנים וחשוב ביותר לא רעילים. חברה מקצועית, תקבע איתנו פגישה. בפגישה הם יעלו לגג יאבחנו את מצבו ויסבירו לנו מה הם חושבים כפתרון ההולם ביותר לגג שלנו. חברה מקצועית מבינה את חשיבות הגג בביתנו והיא תתייחס בכובד ראש למשימה העומדת לפניה ואת זה נוכל להרגיש כבר מהטלפון הראשון שנרים אליה או מהאתר המופרט והמסביר פנים שלה. נקבל מהנציג שייפגש אתנו הצעת מחיר מסודרת והסבר כמה שנים אחריות נקבל על העבודה שהוא יבצע, מתי כדאי לנו לערוך בדיקות תקופתיות בכדי לשמר את מצב האיטום כמצב טוב בצורה תמידית לאורך שנים. חברה בעלת ניסיון תדע לבצע את כל סוגי האיטום הקיימים אם זה רק תיקונים אם יש צורך בכך לאחר הגשם הראשון  או איטום בגובה רב ללא שייכות לגובה המבנה  ותדע לתת לנו מענה בכל שאלה שנשאל בתחום האיטום.

 

שיטות האיטום המקובלות

 

לאחר שדנו בשאלה למי פונים כשנצטרך איטום לגג בצורה מקצועית נדון בשיטות האיטום. כיום מקובל להשתמש בשתי שיטות איטום עיקריות. האיטום מתבצע בדרך כלל בימים לפני ימי החורף בכדי שיוכלו אנשי המקצוע לאבחן בצורה נקייה את הבעיה ולמצוא את הפתרון הטוב והעמיד ביותר בשבילה. ניתן לאטום את הגג בזפת. הזפת מוצלח מאוד ומשתמשים בו רבות בעולם האיטום בארץ ובעולם. החומר הזה הוכיח את עצמו כיעיל ולכן חברות רבות ממשיכות להשתמש בו וליהנות מיתרונותיו. השיטה הנוספת היא שימוש ביריות ביטומניות. היריות מורכבות אחת ליד השנייה כמעיין פאזל המורכב מהרבה חלקים. את הפאזל מלחימים על-ידי חימום בגז עד שנוצרת מעין ירייה אחת גדולה. היריות חזקות ועמידות בפני נזקי מזג האוויר לאורך שנים רבות.

לסיכום, גג ביתנו מגונן עלינו ומהווה לנו כחיץ בין חיינו הפרטיים לבין החיים שבחוץ. חשוב שתחושת הביטחון תישמר תמיד בבית והוא יהווה עבורנו כמקום מבטחים. עלינו לדאוג לטיפוח הגג ולטפל בו על-ידי איטומו במידת הצורך בכדי שהוא יוכל להמשיך למלא את תפקידו הכול כך חשוב.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש