כיצד לבחור חברת הובלות הוגנת ?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 15/1/2017 12:23 ● ערב ערב 2793
עוברים דירה? בשעה טובה! מעבר דירה הוא פרויקט לוגיסטי מורכב מאוד שיש לתכנן אותו בקפידה רבה על כל הפרטים הקטנים.
כיצד לבחור חברת הובלות הוגנת ?

עוברים דירה? בשעה טובה!

מעבר דירה הוא פרויקט לוגיסטי מורכב מאוד שיש לתכנן אותו בקפידה רבה על כל הפרטים הקטנים.

אחד הדברים החשובים ביותר במעבר דירה הוא בחירת חברת הובלות הוגנת שתהא גם אמינה וגם מקצועית.  בוודאי גם אתם שמעתם כל מיני סיפורים של כאלו שהזמינו חברת הובלות ודווקא ביום המעבר המובילים לא הגיעו ולא ענו לטלפונים או במקרה הטוב חברת ההובלות הודיעה כי אינה יכולה לבצע את ההובלה מסיבה זו או אחרת  אז אם גם אתם שואלים את עצמכם כיצד ניתן לבחור חברת הובלות הוגנת?

 

הבאנו לפניכם כמה טיפים כיצד לבחור חברת הובלות

 

בראש ובראשונה צריך לבדוק איזה סוג הובלה  צריכים? האם צריכים הובלה באמצעות מנוף או שמספיק הובלות קטנות אם אין הרבה פריטים להוביל.

דבר ראשון לא לסגור עסקאות של הובלת דירה או משרד או כל סוגי ההובלה למיניהם דרך הטלפון. כאשר חברת הובלות סוגרת אתכם את העסקה דרך הטלפון זהו חוסר אמינות מוחלט. חברת הובלות מקצועית צריכה לשלוח נציג מטעם החברה על מנת לתת הצעת מחיר ולבדוק את סוג ההובלה ואת מספר הפריטים וגודלם וכמובן את דרכי הגישה להוריד ולהעלות את תכולת הבית או המשרד. צריך לזכור להראות את כל הפריטים אותם אתם רוצים להעביר כדי למנוע אי נעימות לאחר מכן . חברת הובלות שסוגרת עסקה דרך הטלפון לרוב כאשר מגיעים המובילים הם יטענו שלא על זה דיברנו או לא על סוג כזה של מקרר או ריהוט וידרשו עוד כסף כאשר מגיעים מראש לבדוק את התכולה בעיות אלו נמנעות.

בנוסף כאשר מקבלים הצעת מחיר מחברת הובלות כמובן שהכל אמור להיות על כתב ויש לבדוק היטב את כל האותיות הקטנות של הצעת המחיר והכי חשוב זה שהצעת המחיר תהיה מחייבת כאשר הצעת המחיר אינה מחייבת יכולים המובילים ברגע אחד לבטל את ההובלה אך כאשר הצעת המחיר מחייבת והם יצטרכו לשלם עבור ביטול חוזה של הצעת מחיר כמובן שביטול של הובלה לא יקרה.

 

עוד פרט חשוב שיש לבדוק כאשר מזמינים חברת הובלות וזה נושא הביטוח ישנם הרבה "חאפרים" בענף ההובלות שיש ברשותם משאית ופשוט מתחילים לעבוד בהובלות חברת הובלות אמינה ומקצועית תמיד תבטח את עצמה ואת התכולה שהיא מובילה ללא ביטוח של ההובלה אתם עלולים להפסיד כסף רב אם חס וחלילה כתוצאה מההובלה קורה נזק לרהיטים או לתכולת הבית.

 

כמובן שלפני שבכלל מזמינים חברת הובלות להגיש הצעת מחיר חשוב ורצוי לברר על טיב החברה ולקבל המלצות מלקוחות קודמים שכבר קיבלו שירות הובלות על ידי אותה חברה. לכן תמיד טוב לשאול ולהתעניין אצל קרובים או מכרים על חברת הובלה איכותית ואם כבר מצאנו חברת הובלה כלבבנו צריך לבדוק ולקבל המצלות עליה מלקוחות קודמים.

היום בעידן האינטרנט ניתן בקלות לחפש ולבדוק על טיב החברה אותה אנו רוצים להזמין ניתן לחפש בפורומים השונים ובאתרי הובלות ולקבל משוב חיובי או שלילי לגבי חברת ההובלות

עוד עצה מועילה היא אם המרחק גדול מהמקום הנוכחי אל המקום שאתם רוצים לעבור כדאי ומומלץ לקחת חברת הובלות מהאיזור לדוגמה אם יש מעבר דירה מאזור המרכז לאילת כדאי לבחור חברת הובלות באילת כך העלויות יהיו זולות יותר.

לבסוף נשאר לנו העניין הכספי שלמעשה הוא הפרט החשוב ביותר אצל כולם. תמיד טוב להזמין כמה חברות הובלה על מנת לקבל הצעת מחיר ולא לסמוך על חברה אחת בלבד. כך יהיה ניתן להשוות בין החברות השונות פער גדול במחירים יכוללהראות על טיב החברה ועל המקצועיות שלה.

לסיכום, כדאי לברר היטב לפי כל הדברים שכתבנו לפני שבוגרים עסקה עם חברת הובלות כך נוכל לצאת נשכרים ומרוצים משירות ההובלה אשר נקבל.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש