גאלביס - תגיעו בעקבות הריח

מאת: אביבה דקל ● צילום: מירב לוי דיאמנט ● 25/1/2017 08:35 ● מה נשמע 480
מי שטעם פעם אחת את הג'חנון, המלאווח, הבורקס, הקובנה והחמין של סיגל, לא יחליף את המטעמים שהיא מכינה ולעולם יישאר מכור ל'גאלביס'
גאלביס - תגיעו בעקבות הריח

הממלכה של סיגל השוכנת בלב אזור התעשייה בין מוסכים, בתי עסק ומקומות בילוי, ליד 'אור 87', מחכה לכם, 'גאלביס'- מקום מעוצב בסגנון עדכני, בצבעי אפור שחור ואדום, נקי ומצוחצח, בו יגישו לכם בדיוק את מה שאתם אוהבים. בין אם בחרתם בג'חנון, מלוואח, בחמין המדהים או בכל מנה אחרת שסיגל מכינה במו ידיה - הכל טעים ונמס בפה – ללקק את האצבעות.
במשך כל ימות השבוע לפני הצהריים, בין 10:00 ל- 13:00, ובימי שישי בין 0:9:00-16:00 פתוח 'גאלביס'  למכירת מה שסיגל מכנה 'קפואים': בורקס, ג'חנון, זיוה, ומלוואח, מעשה ידיה, שהיא מכינה במקום ומקפיאה לאלו המבקשים לאפות את כל אלה אצלם בבית. אבל החגיגה האמיתית מתחילה ביום שישי, אז מחילים להכין ב'גאלביס' את המטעמים לאורחים של סוף השבוע: ג'חנון, בורקס, מלוואח, זיוה וקובנה, שאותם יגישו לסועדים שיבחרו להגיע במיוחד ולאכול במקום, או לקהל המבלים בסביבה ומגיעים ל'גאלביס' אחרי בילוי ערב כדי ליהנות ממעשי ידיה של סיגל. ביום שישי בבוקר מעמידים את החמין, וכבר בשישי בשעה 23:00, כשנפתח המקום, אפשר ליהנות ממנו עד שהמקום נסגר בשבת בשעה 16:00. 'גאלביס' פתוח רצוף החל משישי בשעה 23:00 ועד שבת בשעה 16:00, אז בערך נגמר האוכל, גם לאכילה במקום וגם כמובן ל'טייק אווי' ומשלוחים.

 

ב'גלאביס' עושים באהבה


הקהל של 'גאלביס' מגוון מאוד. בשישי בערב ובלילה מגיעים הבליינים שאותם מחליפות בשבת בבוקר המשפחות המגיעות למקום ליהנות ממעשי ידיה של סיגל, בעוד המשלוחים של הג'חנון יוצאים מ'גאלביס' לכל קצוות העיר, מלווים בביצה קשה, רסק עגבניות וסחוג, היוצרים ארוחת בוקר מושלמת  של שבת בבית הלקוחות, המבקשים ליהנות ממאכליה של סיגל בביתם.


סיגל, בת לאם מרוקאית ואב הודי, נשואה לבעל ממוצא הודי, אבל המאכלים שהיא מכינה ומגישה ב'גאלביס' הם אלו המזוהים עם העדה התימנית, שהפכו זה מכבר לאחד מסוגי המאכלים האהובים ביותר על הישראלים. עשר שנים הכינה מעדנים מהמטבח התימני כשכירה, עד שהחליטה להפוך את המומחיות שרכשה משך עשר שנות עבודה במטבח תימני לעסק עצמאי משלה. משהחליטה, הביאה את הרעיון לדיון עם בעלה וארבעת ילדיה. כולם הסכימו שזה רעיון מצוין והתנדבו לעזור ככל יכולתם.  מהר מאוד קנתה סיגל לעצמה חוג לקוחות אוהבי מטבח, תימנים, שלא יחליפו את 'גאלביס' בשום מקום אחר. ואתם, אם טרם ניסיתם את המטעמים שמכינה סיגל, בהחלט מומלץ שתגיעו ל'גאלביס'  לאכול במקום, לקחת הביתה 'טייק אווי' או לחלופין, להזמין בטלפון והאוכל יגיע אליכם עד הבית.

 

לחגיגה או סתם להנאה


כל בני המשפחה עוזרים לסיגל. עוזרים ומפרגנים, כולל צעיר הילדים בן התשע. סיגל מקבלת תמיכה מלאה מהמשפחה ומהחברים והעסק שנפתח ב- 1.1.15 זוכה לפופולאריות רבה. השמועה על המאפים ועל החמין פשטה בעיר, ורבים פוקדים את המקום, בין אם לקנות מאפים קפואים הביתה ובין אם לאכול במקום. המבלים במועדונים שבסביבה, מגיעים משום ששמעו על המקום, או אולי  פשוט הולכים בעקבות הניחוחות הבוקעים מ'גאלביס', כדי ליהנות ממשהו חם וטעים לפני או אחרי הבילוי.
ואם אתם חוגגים על ארוחת בוקר בשבת יום הולדת או אירוע אחר, סיגל מציעה להזמין סיר ג'חנון. רק תגידו לסיגל כמה סועדים משתתפים בחגיגה, והיא תדאג לשלוח לכם סיר או שניים, שיספיקו לכולם, והמחירים סבירים- מנה של ג'חנון, כולל ביצה קשה, רסק עגבניות וסחוג רק -20 ₪ למנה.
אבל אל תחכו לאירוע - כל שבת יכולה להיות שבת חגיגה, אם תזמינו לעצמכם ולמשפחה ג'חנון של סיגל. 'גאלביס' כבר אמרנו? (תדמית)


המסגר 11 אזור התעשייה אילת (צמוד ל'אור 87'). טלפון: 050-4664445  או 08-8600027


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש