הכל צפוי והרשות נתונה

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 25/1/2017 08:45 ● מה נשמע 480
למרות שאנו חיים בעידן של מחשבים, טכנולוגיה מפותחת וערוצים פתוחים לעולם, הולך וגדל מדי יום מספר האנשים המחפשים עזרה של יידעונים, מגשרים, קוראים בקלפים וכיוצא באלו ● אני אישית, מאמינה בכוחות נפש ורוח, וקוראת כל מה שנוגע לתחום, על כן שמחתי להיפגש עם דליה חן הקוראת בקלפי טארות
הכל צפוי והרשות נתונה

ציפיתי שכאשר אפגוש בדליה זה יהיה בבית אפלולי ומסתורי. וחיכיתי לוילונות קטיפה, נרות דולקים, ואולי אפילו כדור בדולח. אבל זה בהחלט לא מה שקיבלתי כשהגעתי לפגישה – הבית של דליה חן  מוצף אור שמש ומזמין, הקפה שלה מצוין, היא לא נראית כלל כמו מגדת עתידות מהאגדות, אין לה על השולחן שום כדור בדולח ובמקום ריח הקטורת לו ציפיתי, ממלא את הבית ריח של ניקיון. דליה היא אשה מקסימה, הסיפורים שלה מרתקים ומהר מאוד הבנתי, שמתחת לחזות של האשה הבלונדינית הנעימה והסימפטית, מסתתרת מישהי מיוחדת, אותה תגלו אם תבקשו שתיקח לידיה את חפיסת קלפי הטארות ותתחילו לשאול שאלות.

 

נותנת את הכלים למחשבה אחרת


משך זמן מה נהניתי מהקפה שהגישה ומסיפורים על הנכד החדש שנולד, אבל אני רק בשר ודם ובסופו של דבר לא התאפקתי ובקשתי מדליה לפתוח לי בקלפים ולספר לי קצת על העתיד.
"אני לא נביאה", היא צוחקת, "אין דבר כזה "לנבא עתיד". אני יכולה רק לייעץ. לדוגמא אם אדם מתכוון לעשות צעד בחיים, אני מניחה לפניו חפיסת קלפי טארות ומבקשת שיוציא שלושה קלפים. אחרי שבחר, אני הופכת את הקלפים אחד אחד, והקלפים מראים אם הצעד שהוא מתכוון לעשות הוא הצעד הנכון, אם מחכה לו הצלחה בדרכו החדשה או כשלון. אנשים צריכים כיוון והארה ובי טמון הצורך לתת ולעזור. כל אחד מעצב את העתיד שלו במו ידיו, אני רק נותנת לו כלים למחשבה על דרך אחרת. אם אני מסתכלת בקלפים ומרגישה שהצעד שהוא מתכוון לעשות הוא לא נכון אני אומרת- "עצור!" ויכולה רק לקוות שישמע בקולי. רוב האנשים חושבים ומאמינים שכסף הוא הדבר החשוב בחיים והוא זה שיעשה אותם מאושרים ועושים הכל כדי להשיג עוד ועוד כסף, אבל כשיש לאדם  תקווה אהבה ואמונה שהוא עושה את הדבר הנכון, הוא  יכול להיות מאושר גם בלי הרבה כסף".

 

הייעוד שלה בחיים


"קורא בקלפים צריך להיות ברמה רוחנית גבוהה כדי שיוכל לקרוא את האדם שמולו ולחוש מה הוא מרגיש. כשאני פוגשת מישהו במצוקה, אני מיד מרגישה את המצוקות שלו ואעשה הכל  כדי לעזור לו. בעזרת הקלפים אני יודעת לכוון אותו לדרך הנכונה. בגיל צעיר מאוד הלכתי עם שכנה למישהו שקורא בקלפים והוא היה הראשון שאמר לי שטארות הם הייעוד שלי. לא ממש התייחסתי לדבריו ברצינות, רק אחרי שנים מצאתי במקרה קופסא של קלפי טארות ואת הספר על קריאת קלפי טארות בחנות ספרים והחלטתי לקנות אותם וזו היתה ההתחלה. למדתי קבלה, למדתי תטא הילינג, למדתי כמעט כל דבר הנוגע ברוחניות ומיסטיקה והתחלתי לעזור לאנשים בדרכי שלי. לכל אדם יש את הייעוד שלו ואדם צריך ללכת עם האינטואיציה שלו עם הרגשות שלו. הלב שלו הוא בסופו של דבר מי שיגיד לו מה טוב בשבילו והלב שלי אמר לי שהתפקיד שלי הוא לעזור לאנשים למצוא את דרכם", היא אומרת ומספרת: "הגיע אלי זוג צעיר, שחיכה לילד והחליט למכור את הדירה ולהחליפה בגדולה יותר. הפכתי את הקלפים שבחרו ומיד אמרתי- "עצרו. אל תעשו את זה. זה לא הזמן הנכון." השניים שמעו אבל בחרו שלא לקבל את עצתי והמשיכו בתהליך קניית דירה חדשה. הם רכשו דירה שיש עליה חובות רבים ועד היום, כשנה אחרי שעשו את הצעד, הם עדיין מסובכים בהליכים משפטיים וכספם ירד לטמיון. למזלם שמעו בקולי לפחות בקשר למכירת הדירה הקטנה שהייתה להם ושאותה התכוונו לעזוב ויש להם בינתיים קורת גג".
מקרה נוסף? ביקשתי ודליה סיפרה:  "זוג שלו שתי בנות החליטו שהם רוצים ילד שלישי, רוצים בן. משלא הצליחה האשה להיכנס להריון החלו בטפולי פוריות, עשו כל מה שאפשר לעשות ולא הצליחו. המתח בבית גדל והיחסים ביניהם התחילו מתדרדרים ומשהפך המתח לבלתי נסבל החליטו להגיע אלי ולבקש עצה. הקלפים הראו לי שאם ימשיכו בדרך בה הלכו ויחשבו רק על הילד שהם רוצים, ולא ישקיעו בעצמם ובמשפחה שיש להם -  הסוף לא יהיה טוב. "כדי להביא חיים צריך אהבה בלי אהבה זה לא יקרה". אמרתי להם ויעצתי להם מיד לשכוח מעניין הטיפולים וההפריות, לשחרר לחץ ואולי אפילו לצאת לחופשה קצרה רק שניהם. לחשוב על מה שיש להם, וברגע שיתקנו את הקשר ביניהם הכל יכול לקרות. כנראה שהם שמעו בקולי, שכן לפני זמן מה צלצלה אלי האשה וסיפרה שהיא בהריון עם בן והם מאושרים."
דליה היא לא אשת שיווק. היא אשה צנועה ונחבאת אל הכלים, המאמינה שלכל אחד יש מלאך השומר עליו מרגע שנולד. אם אתם מרגישים שאתם בבעיה ולא מצליחים למצוא את דרככם, דליה מאמינה שביכולתה לעזור.  (תדמית) 


אז אם אתם זקוקים לעצה, לכיוון או הארה התקשרו לדליה בטלפון 050-7749705 והיא תשמח לעזור.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש