מוצרים למספרות – כך תדעו לזהות איכות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/2/2017 14:50 ● ערב ערב 2798
עיצוב שיער הפך בשנים האחרונות למקצוע נחשק מאוד, וקל להבין למה: מדובר בעיסוק המשלב מיומנות טכנית עם יצירתיות גבוהה ובנוסף נהנים מעצבי השיער מאינטראקציות בינאישיות רבות ומגוונות, כך שכל יום עבודה הוא בעצם חוויה של עשייה, יצירה, עניין וסיפוק .
מוצרים למספרות – כך תדעו לזהות איכות

הבסיס להצלחה הוא כמובן היכולות של מעצב השיער, הן אלה הטכניות והן אלה שכלולות באישיות שלו כגון קשב מלא לבקשות של כל לקוח ולקוחה והיכולת לראות בדיוק מה מתאים למי – אבל ישנו עוד מרכיב חשוב בדרך להצלחה וסיפוק, והוא רמת אבזור נאותה של המספרה.

כשמחפשים מוצרים למספרות נתקלים בקשת רחבה של אפשרויות, כשלצד אלה האיכותיים ישנם גם פריטים ומוצרים שאינם מספיק טובים ושעלולים להרוס גם למעצב השיער המוכשר ביותר את המוניטין, ובאופן טבעי חשוב לדעת לזהות את מידת האיכות של מוצרי המספרות השונים.

 

כיסא הלקוח

 

לכאורה הכיסא שעליו יושבים הלקוחות הוא בסך הכל כיסא, אבל מעצבי שיער מנוסים כבר יודעים שאותו כיסא לקוח משפיע במידה בלתי מבוטלת על החוויה של הלקוח, גם אם הוא כלל לא מודע לכך, ובהתאם במסגרת החיפוש אחרי ציוד למספרות שיהיה איכותי הפריט הראשון שעליו מתעקשים ולא מתפשרים מבחינת הרמה הוא הכיסא.

סיבה נוספת לכדאיות ההתעקשות על איכות היא אורך החיים של כיסא משובח באמת, שמן הסתם ישרת את מעצב השיער ואת המספרה במשך שנים רבות רבות בעוד כיסא זול עלול לסיים את חייו תוך זמן קצר יחסית.

המפתח לקניית כיסא איכותי הוא היצמדות למותגים מוכרים בתחום ולא חיפוש אך ורק עפ"י תג המחיר (מה גם שממילא בסופו של דבר מה שקובע הוא יחס העלות תועלת ולא רק העלות).

 

האם כדאי להשקיע במכונת קפה משובחת?

 

מכונת קפה היא אולי לא האסוציאציה הראשונה שמעורר צמד המילים מוצרים למספרות, אבל מספרה היא מקום שמגיעים אליו לקוחות, ולעתים עליהם להמתין מעט זמן עד שמעצב השיער יוכל לחולל קסמים בתספורתם – ולמה לא להנעים את זמנם כמו גם להראות להם שאכפת לכם מהם?

מכונת קפה היא דרך נהדרת לעשות זאת, וכך גם מעצב השיער עצמו יכול ליהנות מקפה משובח – שמופק ממכונת קפה של מותג מוכר שמבטיחה איכות.

 

אילו עוד מוצרים למספרות חשוב לבחון בקפידה?

 

גם כשמדובר על מוצרים למספרות קטנים, שלכאורה אי אפשר לפספס בהם, כדאי לבחון את האיכות בשבע עיניים ולא להתפשר על פחות הטוב ביותר, שכן בסופו של דבר העסקה המשתלמת ביותר בתחום מוצרי המספרות היא לא זו שמציעה את המחיר הזול ביותר אלא זו שמספקת למעצב השיער איכות אמיתית, שאותה גם הלקוחות יודעים לזהות.

בהתאם גם מספריים, מברשות וכו' חשוב לבחון בקפידה לפני שרוכשים ולהעדיף תוצרת של מותגים מוכרים על פני סחורה זולה ולא איכותית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש