עכשיו יותר מתמיד – השקעות נדל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/2/2017 22:32 ● ערב ערב 2798
השקעה בנדל"ן בארה"ב יכולה להיות עסקת חייכם והיא יכולה לגרום למפח נפש. במאמר זה נסקור את הדרכים לעשות את זה נכון.
עכשיו יותר מתמיד – השקעות נדל

 

למה להשקיע בנדל"ן?

 

אם חסכתם כסף ואתם רוצים לגרום לו לייצר עבורכם כסף נוסף, נדל"ן הוא אחת ההשקעות הבטוחות ביותר כיום. הסיבה לכך היא, שאנשים תמיד יזדקקו למקום לגור בו ולכן תמיד יהיה צורך בנדל"ן. עם נכס להשקעה תוכלו להשכיר אותו ולקבל הכנסה חודשית קבועה תוך השקעה של זמן מועט יחסית ובתום תקופה מסוימת, תוכלו גם למכור את הנכס ברווח נאה, משום שערך הנדל"ן נוטה לעלות עם השנים, בניגוד לנכסים אחרים, שערכם נוטה לרדת ככל שעובר הזמן.

 

למה בארה"ב?

 

הבחירה להשקיע בנדל"ן בארה"ב נובעת ממספר גורמים. ראשית, ישראלים רבים ביקרו בארה"ב לפחות פעם אחת בחייהם והיות שעדיף להשקיע במקום מוכר, לארה"ב יש עדיפות גדולה. שנית, בארה"ב מדברים אנגלית והיות שמרבית הישראלים מדברים אנגלית ברמה כזו או אחרת, שפה זו מהווה יתרון גדול בשביל הניהול השוטף של הנכס. בנוסף, מדובר על מדינה מפותחת ויציבה ולכן מדובר על השקעה בטוחה באופן יחסי.

 

ממש כמו דירה בארץ

 

בדומה לרכישת דירה להשקעה בארץ, כך גם לגבי השקעה בנדל"ן בארה"ב. בשני המקרים חשוב לבקר בנכס ולראות אותו באופן אישי לפני הרכישה על מנת שתוכלו להתרשם ממנו ולקבל החלטה מושכלת. בשונה מדירה למגורים, עליכם לחשוב מנקודת מבטם של שוכרים פוטנציאליים ולחשוב האם הייתם רוצים לגור בדירה כפי שהיא, האם היא דורשת השקעה נוספת וכמה הייתם מוכנים לשלם עבור השכירות.

 

לא כמו בארץ

 

ובכל זאת, יש מספר דברים ששונים בין רכישת דירה להשקעה בארץ לבין דירה להשקעה בארה"ב. לדוגמה, החקיקה השונה לגבי נדל"ן וכן ההבדלים בדרישות של הישראלים לעומת האמריקאים. אחת הדוגמאות העיקריות להבדלים בחקיקה הוא נושא המיסוי, שבנוגע לארה"ב חשוב לבדוק אותו היטב מפני שלעתים יש הבדל בין מדינה אחת לאחרת בתוך ארצות הברית עצמה.

 

תחזוקה שוטפת

 

הבדל נוסף בין השכרת נדל"ן בארץ ובחו"ל הוא הדרך לביצוע תחזוקה שוטפת של הנכס ושל השכירות בו. בארץ, תוכלו לנסוע מעיר אחת לאחרת ולדאוג בעצמכם לתחזוקה השוטפת של הנכס ואף לחפש דיירים חדשים בתום תקופת השכירות בקלות רבה. בארה"ב לעומת זאת, תיאלצו להיעזר בחברת תחזוקה שמתמחה בעסקי השקעה בנדל"ן בארה"ב. אם ניקח כדוגמה השקעה בנדל"ן בארה"ב עם חברת into תוכלו להיעזר בה כדי לבצע את המוטל על משכירי דירות באופן כללי, אבל בשלט רחוק.

 

עוגת הכסף

 

כמו בכל דבר, גם בנושא של השקעה בנדל"ן בארה"ב יש עוגה של כסף, המתחלקת לחלקים שונים. ראשית, יש להשקיע הון מסוים ברכישת הנכס עצמו. שנית, יש להשקיע בו ולהפוך אותו מראוי למגורים לנחשק ובנוסף, גם חברת התחזוקה והניהול תיקח נתח מהסכום ויש לתת לכך את הדעת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש