רהיטי העיר - חנות הרהיטים שכל האילתים מכירים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 1/3/2017 10:48 ● מה נשמע 487
אין רהיט שתחפשו ולא תמצאו ב'רהיטי העיר', החנות הממוקמת במקום מרכזי - במרכז 'הוכמן' (מתחת ל'ערב ערב') - קל למצוא, קל לחנות וכדאי מאוד להגיע ● המבחר גדול, המחירים נוחים ועל האיכות אין ויכוח
רהיטי העיר - חנות הרהיטים שכל האילתים מכירים

ב'רהיטי העיר' מגוון רחב של רהיטים לבית ולמשרד במחירים הטובים ביותר, הכוללים הובלה והרכבה, שכן הובלה והרכבה מקבל כל לקוח כשירות ללא תשלום. מה שמאפיין את 'רהיטי העיר' היא לא דקורציה מפוארת, כי אם רהיטים באיכות גבוהה, שירות מעולה, יחס אישי לכל לקוח, מחירים שווים לכל כיס ומדיניות תשלומים נוחה. 

 

בלעדיים ב'פולירון'


ייחודיים ל'רהיטי העיר' הם מוצרי 'פולירון'- מזרונים וכריות אורטופדיות, מיטות מכל הסוגים, כולל מיטות מתכווננות וספות נוער. מוצרי 'פולירון' מיוצרים בקיבוץ 'זיקים',  שלא הפסיק את הייצור גם בעת הלחימה וההפגזות על האזור. 'רהיטי העיר' מצידם לא הפסיקו אף לרגע לרכוש את מוצריו המעולים של המפעל הישראלי ולייצג אותו בגאווה בבלעדיות באילת. המוצרים של 'פולירון' הם באיכות הטובה ביותר בתחום המזרונים והכריות האורטופדיות, והמחירים שלהם יחסית למותגים אחרים עומדים בכל תחרות.


בנוסף למוצרי 'פולירון' תוכלו לרכוש ב'רהיטי העיר' כל מה שצריך לבית או למשרד: סלונים, ספריות, פינות אוכל, חדרי ילדים, רהיטים למשרד ועוד. מגוון המוצרים רחב ביותר והאספקה מהירה. בנוסף לרהיטים שבמקום, יש אפשרות להזמין רהיטים מתוך קטלוגים ולבחור את צבע וסוג הריפוד, כמו גם להתאים מידות לדרישות של כל לקוח לפי צרכיו. בחנות הוותיקה לא נחים לרגע. לקוח מביא לקוח ואפילו הקניות לפסח כבר התחילו, כך שאם אתם מעוניינים לקנות רהיטים חדשים ולהחליף או לשנות את הרהוט בבית לקראת הפסח, זה הזמן להגיע ל'רהיטי העיר' כדי שהרהיטים החדשים יהיו אצלכם בבית לפני החג. 

 

 

מבצעים רבותיי, מבצעים


 ויש ב'רהיטי העיר' גם מבצעים. לכבוד הפסח יצאו כאן במבצע מיוחד: סלון פינתי  2*3, מזנון ושולחן סלון במבחר צבעים ודגמים במחיר של 6500 ₪ בלבד, כולל הובלה עד הבית והרכבה.
השירות במקום מקצועי, אדיב ומחויך. זה הזמן להגיע ל'רהיטי העיר' ולתת לאנה ולחיליק לעזור, לייעץ ולסייע לכם בעצה טובה.


'רהיטי העיר'
כתובת: רחוב מדין 12 מרכז הוכמן, מתחת ל'ערב ערב' באילת. טלפון: 08-6375555
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-20:00  שישי וערבי חג.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש