מועדון הצלילה CLUB CUSTO

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 15/3/2017 16:48 ● ערב ערב 2802
לצלול ולהתאהב בעולם התת מימי של אילת עם CLUB CUSTO
מועדון הצלילה CLUB CUSTO
צילום: אנטון סחנוב

טוני, שגדל בנהריה, הגיע לאילת אחרי שירותו הצבאי כדי לעשות שנת עבודה מועדפת. כמו אחרים שהגיעו לאילת לשנת עבודה מועדפת, לא תכנן להישאר באילת, אבל קרה לו מה שקרה לרבים אחרים - טוני פגש את עולם הצלילה לראשונה בחייו, התמכר אליו, התאהב בים האדום והחליט להישאר. עבר קורסי צלילה שונים כולל קורס מדריכי צלילה ולפני ארבע שנים, הפך את התחביב הממכר שלו למקצוע ולדרך חיים ופתח בווילה בה הוא מתגורר את מועדון הצלילה שלו וקרא לו על שם הצוללן המיתולוגי ז'ק קוסטו.  

מספר הצוללים והתלמידים ב'קלאב קוסטו' הלך וגדל 'והבית נעשה צר מלהכיל את כמות הפונים. טוני חיפש על חופי אילת מקום שבו יוכל לתת לצוללים הפונים אליו מקום אופטימלי ולפני חודשיים, מצא מקום כזה והעביר את מועדון הצלילה ואת בית הספר לצלילה שלו למיקומו החדש על שפת הים צמוד לחוף 'קיסוסקי' (מתחת לגשר המוביל ל'כוכב הים האדום').

'קלאב קוסטו' שייך לארגון הבינלאומי 'פאדי' שהוא אחד המפורסמים בעולם הצוללים ועומד בכל הסטנדרטים הגבוהים שמעמיד מועדון בינלאומי ברמה כזו למועדונים החברים בו -  החל מציוד צלילה מהמתקדמים שיש וכלה במדריכי צלילה מקצועיים ומנוסים ביותר.

 

 

טוני מקפיד ככל האפשר לשמר את המועדון שלו במסגרת של מועדון קטן. "היתרון שלנו", אומר טוני, "הוא דווקא בעובדה שאנחנו מועדון קטן וייחודי המקדיש תשומת לב מלאה ויחס אישי לכל צולל המגיע אלינו. גם את הקורסים אנו מעבירים בקבוצות של ארבעה צוללים מקסימום כדי להיות עם היד על הדופק כל הזמן עם כל אחד מהחניכים".

ב'קלאב קוסטו' יכולים צוללנים לעבור קורסים החל מקורס כוכב אחד ועד קורס עוזר מדריך, כשבסיום כל קורס מעניקים למסיימים תעודת הסמכה בינלאומית של 'פאדי', האגודה המקצועית הגדולה בעולם לצלילה ספורטיבית וארגון המכשיר צוללים, המוכרת בכל מועדוני הצלילה בעולם ומאפשרת לחניכים לצלול ולעבוד בכל מועדון צלילה שאליו יגיעו.

ל'קלאב קוסטו' אפשר גם להגיע בלי שום ניסיון קודם, לעבור צלילת היכרות בליווי מדריך צמוד, לפגוש את העולם התת ימי של אילת ולהמשיך בצלילות, או לחילופין להחליט שצלילת היכרות מספיקה לך. צלילות היכרות אפשר להתחיל מגיל שמונה ואילו קורסים לצלילה מתחילים רק בגיל 12 ומעלה. במקום ניתנת גם אופציה להשכרת ציוד לצלילה מודרכת לבעלי תעודה החל מכוכב ראשון לצוללנים שברזומה שלהם לפחות 12 צלילות. בכל צלילה מלווה כל צולל על ידי מדריך צמוד - בשום אופן ובשום מקרה לא צוללים לבד!

מקצועיות, שירות מעולה ויחס אישי וחם עומדים בראש מעייניו של צוות המדריכים של 'קלאב קוסטו', וזו אולי הסיבה שאילתים רבים רואים ב'קלאב קוסטו' את מועדון הצלילה שלהם, מה גם שתושבי אילת מקבלים כאן הנחות משמעותיות.


קלאב קוסטו, כתובת: על החוף מתחת ל'כוכב הים האדום', צמוד לחוף 'קיסוסקי'. 
טלפון: 08-9333757. שעות פעילות: 7 ימים בשבוע 08:30-16:00 בחורף, עד 17:30 בקיץ. 
אתר: WWW.CUSTO-CLUB.COM פייסבוק: CUSTO CLUB


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש