מה לבחור, ניאגרה סמויה או רגילה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/3/2017 10:46 ● ערב ערב 2801
בעת בניה של חדר שירותים או כאשר מחליפים את השירותים, ניצבים בפני שאלות רבות. אחת מהן היא הבחירה בין ניאגרה סמויה לגלויה. אז במה באמת כדאי לבחור? שאלו אינסטלטור מומחה.
מה לבחור, ניאגרה סמויה או רגילה?

אפשר לקבוע בצורה גורפת כי מיכל ההדחה אינו מוסיף חן ויופי לחדרי השירותים. מסתבר שזו הסיבה לכך שקיימת אלטרנטיבה ויש אפשרות לבחור בניאגרה סמויה. אך האם כדאי לבחור בה? האם היא מומלצת על ידי אינסטלטור ומהווה בחירה נבונה ומוצלחת? בשביל לבחור בצורה נכונה חשוב להכיר את היתרונות מול החסרונות. ובהתאם לך לבחור את המוצר המוצלח והמומלץ.

 

יתרונות וחסרונות של ניאגרה סמויה

 

אמנם יתרון משמעותי ובולט לניאגרה הסמויה – היא מאפשרת לכם לעצב את חדרי השירותים בצורה נאה ואסתטית. וליהנות מחדר נעים ונאה. אבל אם תשאלו בעלי מלאכה שעוסקים בתחום הצנרת או אינסטלציה עמו למשל נהג ביובית - לא בטוח שתקבלו המלצה חמה על ניאגרה כזו. אמנם היא יפה ומיטיבה עם המראה של חדר השירותים. אבל יש לה חסרונות מהותיים שעלולים גרום לכם להתחרט אם תתקינו ניאגרה כזו.

ניאגרה סמויה עלולה להביא למצבים של תקלות וקלקולים. וזאת מכיוון שניאגרה זו בנויה בצורה מסובכת יותר מניאגרה גלויה, משכך עלולות לחול תקלות רבות המצריכות עבודת אינסטלציה של בעל מקצוע אינסטלטור ברמת גן או איתור נזילות, ובנוסף, כל מקרה של תקלה יגרור תיקון ארוך וממושך יותר מתיקון של ניאגרה רגילה. צורת המבנה של הניאגרה וההתקנה הפנימית שלה יוצרים תנאים קשים לביצוע התיקון. לכן אם אתם חושבים על העתיד ורוצים להיות מרוצים מהבחירה שלכם לאורך זמן - מומלץ לבחור בניאגרה גלויה. אמנם אם המראה חשוב לכם ביותר בחרו בניאגרה סמויה, אך עליכם לקחת בחשבון שעלולות לצוץ תקלות שיגרמו לכם להוציא הרבה כסף עבור תיקוני אינסטלציה. יש כאלו שיחליטו שזה שווה להם – כי אכן ניאגרה סמויה מוסיפה לעיצוב של חדר השירותים ולנראות.

מתקינים ניאגרה? מתלבטים במה לבחור? לכל ניאגרה יש יתרונות וגם חסרונות. עליכם לבחון את הצורך האישי שלכם, ולבחור את המתאים ביותר לכם. כך שאתם תהיו מרוצים מחדר השירותים ומהשימוש בו לאורך זמן.


jחדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש