מכללת סולם לרפואה משלימה

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/3/2017 10:32 ● ערב ערב 2804
מכללת סולם קיימת באזור המרכז כ-30 שנה. עם כל הנסיון הזה הגענו לאילת לפני כ-5 שנים והתחלנו ללמד כאן את תורת הרפואה המשלימה-תזונה, נטורופתיה, צמחי מרפא, ויטמינים, מינרלים, דיאגנוזות לפי ציפורניים, לפי לשון, אירידולוגיה, כף יד,הומהופתיה, הומוטוקסיקולוגיה, אריקולותרפיה, רפלקסולוגיה ועוד מקצועות בתחום הרפואה המשלימה.כל המקצועות נלמדים בשיטה ייחודית הגורמת לתלמידים להתמקצע בתחום בו הם לומדים.
מכללת סולם לרפואה משלימה

מכללת סולם קיימת באזור המרכז כ-30 שנה. עם כל הנסיון הזה הגענו לאילת לפני כ-5 שנים והתחלנו ללמד כאן את תורת הרפואה המשלימה-תזונה, נטורופתיה, צמחי מרפא, ויטמינים, מינרלים, דיאגנוזות לפי ציפורניים, לפי לשון, אירידולוגיה, כף יד,הומהופתיה, הומוטוקסיקולוגיה, אריקולותרפיה, רפלקסולוגיה ועוד מקצועות  בתחום הרפואה המשלימה.כל המקצועות נלמדים בשיטה ייחודית הגורמת לתלמידים להתמקצע בתחום בו הם לומדים.

היום אנו מתגאים בבוגרים הראשונים שלנו באילת שהם המקצוענים ביותר בתחום.
נשאלת השאלה, איך זה קורה ? אז נגלה לכם סוד קטן: אנו מקבלים תלמידים רק לאחר  אבחון
מורפופסיכולוגי הנותן לנו אינדיקציה האם  לתלמיד יש את הפוטנציאל להיות מקצוען בתחום.
אין אנו מקבלים תלמידים שלדעתנו אין להם פוטנציאל כזה וזו גם הסיבה שאנו מוכנים להכניס לכיתה עד 10 תלמידים  למרות שבכתות הקמפוס של האוניברסיטה יש מקום ל 50 איש..וצריך לדעת כל בעל עסק המעוניין בעובדים בתחום הרפואה המשלימה כי בוגרי מכללת סולם הם מספר 1  בתחום זה.
ביקשנו משתי תלמידות של שנה ד’ לתאר את חווית הלימודים במשך ארבע השנים שהן למדו במכללה


לפני כ 4 שנים בחרתי ללמוד נטרופתיה וזאת לאחר שהצלחתי להירפא מבעיות רפואיות שדרשו ממני לקחת כדורים לכל החיים.
בדקתי במספר מקומות , ובחרתי במכללת סולם ואני ממש מאושרת מהבחירה שלי.קיבלתי במכללה ידע ולימודים סופר מקצועיים הרבה מעבר למצופה, קיבלתי כלים לאבחן ולטפל שאני לא חושבת שהייתי מקבלת בשום מכללה אחרת. והדבר שאני מעריכה יותר מכל הוא הרצון העז של המכללה להעביר לי את כל הידע הרב שצברו במהלך השנים ,וכל זאת בהרגשה עוטפת ,חמה וביתית,  וזה בכלל לא מובן מאיליו.
אני ממש מודה לד”ר סולם ודר חווה וממליצה בחום לכל מי שרוצה לרכוש לו מקצוע בתחום הרפואה הטבעית.
אודליה - מאמנת לאורח חיים בריא


הלימודים במכללת סולם הקנו לי המון ידע בתחום התזונה הטבעית וכלים לאבחון מטופלים לסיוע בהתמודדות מעשית עם שינויים בדפוסי חשיבה לסגנון חיים מיטיב, כיום אני מסיימת את לימודי לאחר 4 שנות לימוד במסלול נטורופתיה תוך כדי מתן ייעוץ קולינרי ללקוחות תוך שינוי תפריטם לתפריט מזין, בריא, פשוט וטעים
מירים טורג'מן יועצת קולנירית למזון טבעי, מזין וטעים, מרצה לסגנון חיים הוליסטי.


חדשות אילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש