שירות שרון - שירות תיקונים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 29/3/2017 10:35 ● ערב ערב 2804
כשאני מרוצה מאיש מקצוע – זה אומר הכל, כזהו שרון אבוטבול – האיש שמטפל בכל המכשירים הביתיים שלי מזה שנים.
שירות שרון - שירות תיקונים


שרון אבוטבול מצוי בתחום הקירור, המיזוג וכל מוצרי החשמל הביתיים מזה עשור, ולפני כן היה מנהל אחזקה בשני בתי מלון וכן עבד בחברה גדולה, כך שתהיו בטוחים שניסיון עצום יש לו, ואין תקלה שנתקל בה ולא הצליח לפתור אותה. כל זה מגיע מאהבה למקצוע, ממסירות ומרצון להיות הכי מקצועי שאפשר.
לפני שלוש שנים, מצוייד בנסיון אותו רכש, יצא שרון לדרך עצמאית, ומאז צבר מוניטין ולקוחות רבים מרוצים שחוזרים וממליצים לחבריהם.
במסגרת מתן שירות תיקונים – מטפל שרון במוצרי החשמל הלבנים הביתיים - מזגנים, מכונת ומייבשי כביסה, מקררים, מדיחי כלים, תנורי אפייה ועוד של כל החברות, בבית הלקוח, "וזאת כדי שהלקוח יראה בדיוק מה אני עושה ולא יהיו לו הפתעות". ואם במקום לתקן, החלטתם לרכוש מוצר חדש, שרון ישמח לתת לכם שירות וייעוץ בטלפון לגביו באהבה גדולה.
שרון חרט על דגלו –הגעה ללקוח בזמן הקצר ביותר ומתן שירות מהיר, אמין ומקצועי ביותר במחירים סבירים מאוד. "אם באתי ללקוח והמוצר שלו תקין, אני הולך.. אם באתי והיה למשל נתק במכשיר חשמל כלשהו ותיקנתי את הנתק, אני גובה אך ורק את דמי הביקור ולא מעבר לכך. חשוב לי מאוד שהלקוח יהיה מרוצה. אני ממליץ עכשיו, לקראת הקיץ הממשמש ובא, לבדוק את המזגנים, כדי להגיע לעונה החמה רגוע ועם בית קריר".
ואין כמו המלצה של לקוח מרוצה לסיים את הכתבה: "מכירים את התוכנית 'יצאת צדיק'? אז יש לכם פה מתחת לאף צדיק נסתר..מתקן מקררים, מזגנים, מכונות כביסה בצורה הכי מקצועית שיש והכי הוגנת שאפשר... תיקן לנו את המקרר בבית, בא שלוש פעמים, ישב פה עד שמצא את הפתרון ולקח סכום כסף פעוט. אני אוהב אנשים כאלה וחייב לפרגן".
אז... אמרתם שירות תיקונים מקצועי ואמין ומחיר הוגן – אמרתם 'שירות שרון'.


ליצירת קשר: 050-4272100


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש