אחסון תכולה – דברים שצריך לדעת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/3/2017 21:16 ● ערב ערב 2803
בין אם אתם משפחה ואתם נמצאים לקראת מעבר לדירה קטנה יותר ובין אם אתם מתכוונים לסגור את המשרד ולעבור לעבוד מהבית, המשקולת הכבדה של "מה לעשות עם התכולה והציוד" עשויה לגרום לכם לקבל החלטות שגויות, והמאמר הזה יסייע לכם לצאת מהקיבעון המחשבתי, לחשוב מחוץ לקופסא ולהכיר את הפתרונות המתקדמים לאחסון תכולה ויעניקו את השקט לשמור על התכולה היקרה ולקבל החלטה. על הכל במאמר הבא.
אחסון תכולה – דברים שצריך לדעת

 

מהו שירות אחסון תכולת דירה?

 

אחד השירותים של שצומח בשנים האחרונות הוא אחסון תכולת דירה וזה יכול להיות אחסון ציוד חלקי או תכולה מלאה. אף אחד לא חושב שקיימים פתרונות אחסון עד הרגע בו מתעורר הצורך, אחסון התכולה הוא אבן נגף בקבלת ההחלטה עבור משפחות ועסקים בתקופות של שינויים. עם התלבטויות אלה מתמודדות משפחות שהאילוצים הכלכליים מחייבים אותה לעבור לדירה קטנה יותר, ונתקעות עם תכולה עודפת של ריהוט וציוד שמהווים חסם בפני שינוי כלכלי מתבקש.ניתן ללמוד על הדרך המומלצת לבחירת חברת אחסנה בכתבה הבאה.

השאלה מה עושים עם התכולה פוגשת גם משפחות או יחידים שעוברים רילוקשיין לצורכי עבודה בחו"ל, וכך ברגע אחד התכולה האישית הופכת להיות מעמסה נפשית כבדה. עם התלבטויות אלה מתמודדים גם בעלי עסקים קטנים שנאלצים לצמצם הוצאות תפעול ולסגור סניפים.

אין זה משנה באיזה סוג של תכולה מדובר, תכולת דירה חלקית או מלאה, אחסון סחורות, ציוד או ריהוט משרדי יקר ערך, שירות אחסון תכולה נותן פתרון נפלא לסוגיות אלה.

 

מה מציעות חברות אחסון תכולה

 

בארץ פועלים עשרות רבות של מתחמי אחסון המציעים שירותי אחסנה, וכמו בכל תחום גם בענף מחסנים קיימים מתחמי האחסון פיראטים הפועלים ללא היתרים ובצורה לא חוקית. לכן לפני שאתם מפקידים את התכולה היקרה שלכם בצד ג' כלשהו, בררו האם לחברה יש רישיון עסק והאם יש לה אישור משטרה וכיבוי אש.

בכל תחום בחיים, אנו ממליצים להקדיש תשומת לב לשירות שאתם מזמינים ביחס ישר לעלויות ולנזקים עתידיים. לדוגמא, כשאתם קונים מוצר זול בשווי כמה עשרות שקלים, אתם לא אמורים לערוך סקר שוק עלות אל מול תועלת, אך כשעל הכף נמצאת תכולה בשווי מאות אלפי שקלים, קלות הדעת והתפשרות על מחיר זול עשויה לעלות לכם ביוקר.

 

אחסון תכולה חלקית

 

עד כמה שזה ישמע מוזר, שירות אחסון תכולת דירה מאפשר לכם ליהנות מחדר נוסף בבית. עודף תכולה עשוי לגרום לכם לטעות לחשוב שהדירה קטנה לצרכים שלכם, הדבר נכון גם אם אתם חושבים לחסוך בעלויות ולעבור לדירה קטנה יותר. אז במקום לעבור לדירה גדולה יותר, או להפוך את אחד החדרים למחסן, אחסון תכולה חלקית ועודפת במחסן עשוי להיות הפתרון הנכון לסיטואציה.

 

אחסון תכולה לטווח קצר

 

אחסון תכולת דירה לטווח קצר בא לתת מענה למשפחות הנאלצות לפנות את הדירה לצורכי שיפוצים, לדוגמא: במקרים בהם יש צורך לשיפוץ נרחב ומלא של הדירה, ואין זה משנה אם הנסיבות שמחות כמו קינון והתחדשות, או למצער בשל נסיבות של כח עליון כמו שריפה, נזקי מים והצפה, פיגועי טרור חלילה ועוד.

שירות זה מסייע גם למקרים חוסר חפיפה בין מועד פינוי דירה לבין מועד קבלת המפתח לדירה החדשה במעברי דירות. במקרים אלה נדרש פתרון אחסון תכולה הנע ממספר ימים ועד לחודשים בודדים.

 

אחסון תכולה לטווח ארוך

 

אחסון תכולת דירה לטווח ארוך נותן מענה לפתרונות אחסון של מספר חודשים ומעלה. שירות זה מאפשר למשפחות היוצאות לרילוקיישן למספר חודשים ומעלה לפנות את תכולת הדירה – חלקית או מלאה, ולהפוך את הדירה לנכס מניב.

השירות זה פותר בעיות משפחתיות וסכסוכים במקרים של קבלת ירושה של קרוב משפחה הכוללת את תכולת הדירה ומעוניינים לאחסן את התכולה לצרכי שיפוץ הדירה והעלאת שווי הנדל"ן לפני מכירתה. במקרה זה אחסון התכולה הופך לפתרון יצירתי וחוסך סכסוכים מיותרים.

השירות מתאים גם למגזר העסקי, לצורכי אחסון מלאי וסחורות, ציוד משרדי באופן קבוע.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש