רייצ'ל - בית קפה באווירה אחרת

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 5/4/2017 15:36 ● מה נשמע 490
שלוש שנים עברו מאז יצאו האחיות רחלי וחגית פרטוק לדרך עצמאית ופתחו את בית הקפה שלהן- 'רייצ'ל' בלב העיר ● לא ב'שדרות התמרים' הסואנת ולא באזור התיירות, כי אם במקום שקט, בלב אזור מגורים, קרוב לבית החולים ול'מגה בעיר' ● עד מהרה הפך 'רייצ'ל' למקום מפגש קבוע, אהוב ומועדף על רבים מתושבי אילת ● בכל שעה שתגיעו למקום, תוכלו לפגוש בו אילתים מכל הגילאים
רייצ'ל - בית קפה באווירה אחרת

בית הקפה 'רייצ'ל' הוא בית קפה בדיוק כמו שבית קפה צריך להיות -  בית קפה שכמוהו תוכלו למצוא בכל עיר המכבדת את עצמה. המקום מעוצב בסגנון רטרו אירופאי - רצפה בהירה שמשולבות בה מרצפות בסגנון ישן, היוצרות שטיח, שולחנות עתיקים וכסאות נוחים. לאורך חזית הזכוכית מוצב דלפק, עליו מגוון של מאפים, זיתים וממרחים מעוררי תיאבון. ברגע שנכנסתם לקפה 'רייצ'ל' תשכחו שאתם באילת. תאמינו שעברתם במכונת זמן לאירופה של המאה שעברה והגעתם לבית קפה יפהפה, שקט ונעים לעין, מקום שבו כל מה שתבחרו מתוך התפריט החלבי המוצע לכם יהיה טרי וטעים ביותר. במקום תוכלו ליהנות מארוחות בוקר מפנקות, כריכים טעימים, מגוון סלטים, פסטות, דגים, קפה משובח ועוגות מצוינות - והכל טרי ביותר, ועשוי בתשומת לב מרבית לאיכות המרכיבים של המנות, לצורת ההגשה האסתטית ולצילחות של המנות - יפה לעין וטעים לחיך - והכל במחירים סבירים נוחים לכל כיס.

 

 

הטעם כן קובע


בשלושת החדשים האחרונים הנהיגו האחיות הנמרצות והחביבות מבצע של כריכים וסלטים במחירים מצחיקים, והאילתים, הלקוחות הוותיקים והקבועים וגם אלו שהגיעו בעקבות שמועות ופרסומים אודות המבצע, חגגו במקום בגדול, והבינו את ההבדל בין הכריכים של 'רייצ'ל' לבין כריכים המוגשים במקומות אחרים. כל כריך אצל 'רייצ'ל' עשוי מג'בטה מחמצת טרייה במילויים שונים ומדליקים ובמחירים מצחיקים. המבצע אמנם נגמר בסוף מרץ, אבל הכריכים והסלטים הטעימים מחכים לכם, ותאמינו לי, שגם שלא במבצע המחירים סבירים מאוד.
בפסח יהיה קפה 'רייצ'ל' סגור, אבל מיד אחרי החג משיקים כאן תפריט משלוחים מפתיע הן באיכות המנות, במגוון ובמחירים. כדאי לעקוב אחרי הפרסומים ולהתחיל ליהנות מהמנות המדליקות שבתפריט המשלוחים.
האחיות רחלי וחגית, וכל צוות קפה 'רייצ'ל', מברכים את תושבי אילת ואת אורחיהם בברכת חג פסח שמח, ומקוות לפגוש אתכם שוב בקפה 'רייצ'ל' אחרי החג.


שד' הארגמן 54 אילת מול בית החולים 'יוספטל'

שעות פתיחה : 07:30-21:30

להזמנות ומישלוחים : 08-9107745  052-5595035


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש