רב בריח - כשבטיחות ועיצוב מושלם נפגשים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 5/4/2017 16:25 ● ערב ערב 2805
סניף אילת של 'רב בריח' מנוהל על ידי איציק מויאל ומשרת את תושבי אילת והערבה ברמת שירות מקצועית מהגבוהות ביותר ● הסניף מספק דלתות ביטחון מעוצבות לצרכנים פרטיים, למוסדות חינוך, למועצות מקומיות, לקניונים ולקבלנים רבים ומפעיל לנוחיות לקוחותיו, מערך שירות אמין, מסור ומיומן הפועל סביב השעון
רב בריח - כשבטיחות ועיצוב מושלם נפגשים

בסניף 'רב בריח' הממוקם במרכז רזין 8 אולם תצוגה מודרני בו ניתן להתרשם מהקולקציה של דלתות הפנים ודלתות הכניסה המעוצבות ולבחור בסגנון המועדף מתוך עולמות התוכן השונים: הקלאסי (Classic), המינימאלי Minimal)) או הקולקציה המודרנית (Inspiration). 

עולמות תוכן אלו מציעים פיתוחים וחידושים טכנולוגיים מרחיקי לכת לצד עיצובים במראה חדשני, והחדשנות העיצובית והטכנולוגית שחברת 'רב בריח' מציגה מקנה לאנשי קהל היעד שלה מנעד רחב של אפשרויות לביטוי אישי בהתאם לטעמם המיוחד באמצעות בחירת דלתות הכניסה והפנים בביתם. 

החדשנות העיצובית והטכנולוגית שחברת 'רב בריח' מציגה מאפשרת למוצר הסופי לשקף את טביעת היד של הרוכש. הדלתות מעוצבות עם דגש על מובילות בתחום העיצוב לצד הדגשת מערכי המותג הקיימים- מובילות בביטחון ובטכנולוגיה. ב'רב בריח' מקפידים על מאמץ מתמיד להתחדשות ולהובלת שוק הצרכנים, מתוך הקשבה לרחשי ליבם של הבונים והמשפצים ובמתן מענה למגמות העיצוב בעולם הבנייה. 

 

 

המבחר גדול מאד, וכל אחד יכול תמיד למצוא כאן משהו שיתאים לו בדיוק.

במקום מוצג גם מסנן אב"כ חדשני לחדרי ממ"ד. מסנן חדשני זה הוא הקטן ביותר וגם הזול ביותר בשוק.

איציק מויאל, מנהל הסניף, כשלצדו הצוות הנאמן, הוותיק והמקצועי: דליה מויאל המזכירה, מנהל המכירות עדי אופיר וצוות המתקינים המנוסים, יענו על כל צורך ויפתרו כל בעיה. 

'רב בריח' היא החברה המובילה את הענף מזה כמעט 50 שנה ומעניקה בטחון ובטיחות לצד מובילות אופנתית ועיצובית וחדשנות טכנולוגית. כל הדלתות הן מתוצרת הארץ, מיוצרות במפעל 'רב בריח' הממוקם באשקלון ומייצר דלתות ביטחון, דלתות עמידות הדף ודלתות כניסה ומשווקת דלתות פנים וחוץ מעוצבות וחדשניות לארץ ולחו"ל.


רב בריח אילת, כתובת: מרכז רזין 8, טלפון: 08-6371205.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש