אגם ארונות הזזה - עיצוב מושלם, איכות ברמה גבוהה והתאמה אישית

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 9/4/2017 13:36 ● מה נשמע 491
לפני שלוש שנים נחשפו תושבי אילת לארונות ההזזה המדהימים של 'אגם ארונות הזזה' ● כעת אין עוד צורך לנסוע למרכז או לצפון לאחד מ-13 אולמות התצוגה של החברה, כדי להתרשם מהעיצוב, האיכות ורמת הגימור המושלמת של ארונות ההזזה של אגם
אגם ארונות הזזה - עיצוב מושלם, איכות ברמה גבוהה והתאמה אישית

בעל הזיכיון של סניף אילת הוא בוריס בזפלוב, שהגיע לעיר לפני כשלוש שנים, כדי לפתוח כאן את סניף 'אגם ארונות הזזה'. במשך שנים אחדות היה בוריס זכין של הסניף באשדוד וניהל אותו בהצלחה מרובה. משהחליטה החברה שהגיע הזמן לפתוח סניף גם באילת, הם הציעו לבוריס לרדת לאילת ולפתוח את הסניף החדש, לא לפני שבדקו בעיר הדרומית את הצורך בארונות הזזה איכותיים שכאלו. בחברה האמינו, שהשילוב בין רמת המוצרים שלהם, עם הניסיון הרב של בוריס בתחום הנגרות בו החל לעסוק לפני 22 יהוו ערובה להצלחתו של הסניף. מהר מאוד הם נוכחו לדעת שהשיקול לפתוח סניף של 'אגם ארונות הזזה' באילת אכן היה שיקול נכון."ב'אגם ארונות הזזה' בונים את הארונות בשלמות לפי מידה, בלי תוספות וקוביות", מסביר בוריס מה הופך את ארונות 'אגם' לאיכותיים וטובים. "הארונות בנויים מחתיכה אחת לגובה, אין תוספות ואין רווחים בין הארון לתקרה או לקירות. הארונות עשויים מלמין יצוק באיכות ורמת דחיסות הגבוהה ביותר, דבר המבטיח שהארונות לא יקבלו עיוותים, לא יינזקו ויחזיקו מעמד במשך שנים רבות.  המסילות בהן נעות המגירות בארון הן מסילות הטובות בתחום - של 'בלום', חברה אוסטרית ידועה ברמת המוצרים שלה. כל האביזרים הנלווים האחרים גם הם איכותיים מאוד -  מחזיקי המדפים עשויים נירוסטה ומחוזקים בברגים, דבר המבטיח מדפים יציבים לאורך זמן, וסף של כל מדף עשוי אלומיניום. גם כל הדלתות מקבלות מסגרת אלומיניום המעניקה להן  חיזוק נוסף.  רמה כזו של חומרים  ועבודה מאפשרת לחברה לתת עשר שנות אחריות על כל ארון שהם מוכרים", הוא מדגיש.

 

 

תתאמו לכם ארון


בחנות המרווחת והנעימה תוכלו להתרשם מתצוגה של עשרה ארונות בעיצובים שונים ומרהיבים, גם עצוב פנים וגם עיצוב חוץ. יש כאלה שדלתותיהם עשויות זכוכית אפורה, בצבע בז' או שחור או שילוב של שחור ולבן. יש דלתות שכולן מצופות זכוכית, יש דלתות בשילוב זכוכית, ואת הצבע תוכלו לבחור מלוח הצבעים התלוי בחנות או מהארונות שבתצוגה – כל אחד לפי טעמו. נקודה נוספת בשבח 'אגם ארונות הזזה' היא בעובדה שארונות ההזזה האיכותיים האלו הם תוצרת כחול לבן, ומיוצרים במפעל שבאשדוד.
הצוות המקצועי שבחנות נותן ללקוח ייעוץ מקצועי בקשר לעיצוב הפנימי של הארונות, אבל כל לקוח יכול כמובן לבחור את החלוקה הפנימית המתאימה לו .
למרות האיכות הגבוהה, ההתאמה האישית והעיצוב המושלם, מחיריהם של ארונות ההזזה של 'אגם' הגיוניים ביותר. אין מחיר אחיד לארון, משום שכל ארון הוא שונה. זמן האספקה הוא עד שלושים יום  מרגע שהוזמן הארון  ומדיניות התשלומים  נוחה – אפשר לשלם באשראי או בצ'קים ללא ריבית עד חמישה תשלומים.
אז אם הגיע הזמן לרכוש ארון הזזה או להחליף את הארון הישן, אל תעשו שום דבר לפני שתבקרו ב'אגם ארונות הזזה' ותראו מה יש לצוות המקצועי והסימפטי  שבמקום להציע לכם.


'אגם ארונות הזזה'
מיקום: האורגים פינת הדייג, מול 'לומדעת'.
טלפון: 08-9160525
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-19:00,  שישי- 09:00-13:00


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש