רפאל פרויקטים

מאת: אביבה דקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 9/4/2017 13:49 ● מה נשמע 491
אם אתה זקוק לשיפוצים בבית, כדאי מאד ליצור קשר עם 'רפאל פרויקטים' ולקבל עבודה מקצועית, יעילות ועמידה בלוח זמנים
רפאל פרויקטים

אם אתה זקוק לשיפוצים בבית, כדאי מאד ליצור קשר עם 'רפאל פרויקטים' ולקבל עבודה מקצועית, יעילות ועמידה בלוח זמנים. עיקר העבודה היא בשטח השיפוצים, אבל רפאל בסנד הוא איש מקצוע ותיק, מזה 20 שנה ונותן שירותים ללקוחות ברמה גבוהה בכל הקשור לבית. החברה מעניקה גם שירותי אחזקה ללקוחות שאינם מתגוררים בארץ ומחזיקים נכסים כהשקעה ובמקרה הצורך אף מוצאים למשקיע דיירים ומחתימים אותם על חוזים בשם הבעלים.
לפני חמש שנים, הגיע רפאל עם אשתו, שהיתה אז בהריון, עם בתו שהיתה אז בת שנה ובאילת נולד ילדם השלישי - בן במזל טוב. רפאל ומשפחתו הגיעו מראשון לציון, שם גם עסק בתחום הבניה והשיפוצים ולרשותו עמד צוות גדול שביצע עבודות בכל הארץ. רפאל, שהוא בן של קבלן בנין ומהנדס ב'עמידר', קיבל מאביו את כל הידע שלו ואת כל שלמד גם מאביו וגם מניסיונו רב השנים בתחום הוא מיישם בעבודתו. כשהחליטה המשפחה לרדת לאילת , היה זה אך טבעי שהחליט להמשיך במקצוע אותו הכיר על בוריו והקים באילת את חברת 'רפאל פרויקטים'.
החברה מבצעת שיפוצים בשטח צבע, טיח, ריצוף, בניית קירות גבס, הקמת יחידות דיור בחצר או בבית, עבודות איטום, אינסטלציה וביוב, חשמל ותקשורת - כל מה שצריך בבית ומסביב לו.  
גם עבודות נגרות מבצעים ב'רפאל פרויקטים' החל מארונות בהזמנה לפי מידה מיוחדת, בניית מטבחים מיוחדים מחומרים ברמה גבוהה ועיצוב לפי בחירת הלקוח, וגם עבודות אלומיניום, כמו חלונות, ויטרינות וכו' יבצעו כאן בשבילכם.

 


אם תרצו, ירכשו בשבילכם ב'רפאל פרויקטים' את החומרים לכל עבודה שהיא בין אם זה ריצוף, צבע, מקלחונים וכל דבר אחר ירכשו ב'רפאל פרויקטים' את החומרים והכל יגיע מוכן מבלי שתצטרכו אפילו לעזוב את הבית.
"הדגש בעסק שהקמתי", אומר רפאל, "הוא על אחריות ושירות על כל עבודה שאני מבצע. כל הנתונים על העבודה שמורים אצלי במחשב או בענן וגם אם לקוח מגיע אלי אחרי שלוש או גם יותר שנים, אצלנו נתקן כל מה שבאחריותנו או באחריות היצרן, וגם אם לא במסגרת האחריות, אצלנו הלקוחות תמיד יקבלו מענה. גם אם הלקוח זקוק לקבלה או חשבונית שניתנה או התקבלה בשעת ביצוע העבודה, אצלנו הכל שמור במחשב ותמיד אפשר יהיה לקבל עותק.
ב'רפאל פרויקטים' מתקינים ומתקנים דודי שמש וחשמל וקולטים, ועליהם אפשר לקבל כאן עשר שנות אחריות על העבודה על מוצר חדש ואם משהו מתקלקל, יגיעו אליכם במהירות ויפתרו את הבעיה.
'רפאל פרויקטים' מבצעים עבודות גם לפרטיים וגם למוסדות. פגישות ייעוץ הן כמובן ללא תשלום, הדגש על העבודה הוא מקצועיות ומהימנות, ועל כל עבודה קטנה כגדולה מקבלים את האחריות של החברה.
תנאי תשלום נוחים, אפשר בתשלומים בכרטיס אשראי בפריסה של עד שנים עשר תשלומים ואישור מיוחד עד שמונה עשרה תשלומים.


רפאל פרויקטים, כתובת: זהורית 4, שעות פתיחה: 08:00-19:00 בימים א- ה. לא עובדים בימי שישי, ערבי חג ושבתות. טלפון במשרד 08-6900095  ונייד 050-6463144. ניתן להכנס לאתר ולהתרשם מעבודות שכבר בוצעו WWW.REFAELPROJECTS.COM.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש