הסוד להצלחת חדרי בריחה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2017 14:12 ● ערב ערב 2807
בתוך זמן קצר למדי נפתחו בישראל עשרות חדרי בריחה ומתחמים שבהם מוצעים מספר חדרים שונים, ברמות קושי משתנות ולמספר קבוצות במקביל.
הסוד להצלחת חדרי בריחה

בתוך זמן קצר למדי נפתחו בישראל עשרות חדרי בריחה ומתחמים שבהם מוצעים מספר חדרים שונים, ברמות קושי משתנות ולמספר קבוצות במקביל. לצד החדרים הרשמיים והפופולאריים ישנן גם כמה גרסאות ביתיות ועסקיות של ארגונים שמנסים לקיים סדנאות לעובדים ולשלב בהן חדר בריחה מאולתר, או משפחות שמבקשות להפיק חדר בריחה קליל לילד, במסגרת חגיגות יום ההולדת. אז מה בעצם סוד ההצלחה ולמה כולם כל כך מתלהבים מהפעילות הזו?

 

מציאות מדומה - ומלהיבה

 

אחת הסיבות העיקריות להצלחה היא הסיבה הפשוטה מכולן, והיא החוויה המיוחדת שמציע חדר הבריחה למשתתפים בו. במקום לשלוט בנעשה במשחק באמצעות מקלדת, עכבר או קונסולה, ובמקום לצפות מהצד, מהכורסא, בחקירה המסתעפת והמבלבלת, אתם למעשה זוכים בהזדמנות נדירה ומיוחדת להפוך לחוקרים, להרגיש את זירת הפשע ולגלות בעצמכם את כל התשובות לכל השאלות. עם המסתורין בחדר, עם המתח באוויר ועם החברים הכי טובים כיועצים אישיים שלכם, אין ספק שזוהי חוויה בלתי רגילה שמשאירה טעם של עוד.

 

לא מה שחשבתם

 

כל מי שאוהב חידות היגיון, נהנה מספרי בילוש, מוצא עצמו צמוד לסרטי המתח ומחפש לעצמו אתגרים חדשים בכל הזדמנות, ימצא את השילוב הנכון בין כל אלה – במקום אחד. חדר בריחה הוא בעצם הכל ביחד. תפאורה מושקעת המשולבת בשלל רמזים ומסיחים שיגרמו לכם לחשוב שאתם יודעים הכל כשאתם לא באמת יודעים שום דבר. אינסוף פריטים, חידות וסיסמאות שתנסו לגבש לכדי פתרון אחד ברור והגיוני בזמן שהשעון ממשיך לרוץ, דוחק בכם להגיע אל נקודת הסיום מהר יותר, וגם חברים שיציעו רעיונות שונים משלכם, יעודדו אתכם להפגין יצירתיות ובעיקר יפרו אתכם – ואתם אותם. זוהי המהות של חדרי בריחה, וזוהי הסיבה שבגללה אסקייפ רום מושך אליו אוהדים רבים ונלהבים כל כך.

 

מצאו את החדר המתאים לכם

 

שתי הדרכים הטובות ביותר להצטרף לחוויה ולטעום בעצמכם את האקשן והמתח, הן להתייעץ עם חברים – ולשוטט באינטרנט. מכרים, בני משפחה וקולגות, כולם יועצים טובים ומנוסים ורובם חוו לפחות חדר בריחה אחד שעליו יוכלו להמליץ לכם. היעזרו גם באינטרנט, הציצו בסיפורי החדרים השונים, נסו להתחבר לקונספט שמושך אתכם וזכרו שאתם צריכים לעשות רק צעד אחד קטן כדי להתחיל, ומשם לא תוכלו להפסיק ואת כל החדרים שאתם רואים כעת, עוד ייצא לכם לנסות בעתיד. כי אם יש חוויה ממכרת שמפוצצת באדרנלין, זוהי החוויה הזו בדיוק.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש