טפט לוקס - טפטים מעוצבים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 9/5/2017 13:49 ● מה נשמע 500
אם פעם הטפטים היו נחלתם של בית סבתא וסבא, הרי שבמרוצת השנים האחרונות חתמו הטפטים על קמבאק עיצובי ובגדול ● הדבר לא נעלם מעיניה של ילנה יבורסקי, שערה לטרנדים האחרונים בעיצוב, שהחליטה שמה שטוב באירופה, טוב גם באילת
טפט לוקס - טפטים מעוצבים

ילנה יבורסקי עלתה מאוקראינה לפני 12 שנה, אבל לפני שש שנים היא החליטה, שהיא אוהבת יותר מכל בארץ את אילת, אותה הכירה מהפעמים בהם הגיעה לנופש בעיר, והחליטה לעבור לעיר כדי לחיות בה. 
ילנה היא אשה בעלת טעם משובח, עין טובה, והיא ערה לטרנדים חדשים בעיצוב. בביקורה האחרון באוקראינה, הבחינה להפתעתה שהטפטים חזרו בגדול, וכמעט בכל בית אירופאי שבו ביקרה, כוסו הקירות בטפטים מסוגים שונים. ילנה אהבה את מה שראתה, אבל בעיקר אהבה את הטפטים שמיוצרים באוקראינה, והחליטה שגם לאילתים מגיע ליהנות מהטרנד שכובש את אירופה. יצרה קשר עם מפעל שמיצר את הטפטים היפים ביותר בעיניה והחליטה להביא את בשורת הטפטים לאילת. ההתחלה היתה צנועה. זה התחיל בכך שקנתה טפטים, כיסתה בהם את קירות הבית הפרטי שלה, והיתה המומה למראה השינוי שחל בבית. הבית הפך בעזרת הטפטים מסתם בית למתחם מגורים מפואר והשדרוג המשמעותי לא היה כרוך בהוצאה גדולה. המחמאות הרבות שקצרה מכל מי שהזמינה לביתה, שכנע אותה להפוך את הטפטים לעסק, ובימים אלה פתחה ילנה את החנות שלה והחלה מייבאת טפטים מאוקראינה לאילת.
העובדה שהיא זו שנוסעת, בוחרת וגם מייבאת את הסחורה בעצמה, מאפשרת לה להוזיל בהרבה את המחירים.

 

לילנה טעם משובח, ובחנות שלה תוכלו למצוא טפטים מכל הסוגים – מנייר, מפליזלין, מאקריל  ומויניל- טפטים רחיצים וגם כאלה שאי אפשר לרחוץ. טפטים למטבח, לסלון, לחדרי שינה ולכל חדר בבית. טפטים עם הדפסים, עם טקסטורות שונות, תמונות או נקודות זוהרות – טפטים שיהפכו את הבית שלכם למקום יוקרתי וחם שנעים לגור בו. אבל ההפתעה העיקרית שמחכה לכם היא לגלות שמבצע שדרוג כזה הוא לא בשמים, שכן  מחירי נטפטים נעים החל מ- 90 ש"ח לגליל של 10 מטר, עד- 180 ש"ח לגליל של 10 מטר.
בחנות הנחות ומבצעים לתושבי אילת
הכל לפי התקציב של הלקוח ובהתאם לחומר ממנו עשוי הטפט. כל הטפטים שילנה מייבאת הם עם תו תקן אוקראיני ונבדקים על ידי משרד הבריאות הישראלי. אפשר לבחור מבין הטפטים שילנה בחרה והביאה לחנות ואפשר גם להזמין מהדוגמאות שבקטלוגים.
אז למה אתם מחכים? אם גם אתם רוצים לשדרג את הבית ולא להכניס את היד עמוק מדי לכיס,  בואו לחנות של ילנה, הצטרפו לטרנד הטפטים שכבש את העולם, שדרגו את הבית שלכם והיפכו אותו לבית חלומותיכם.


רח' המוצר 69/1 א.ת. הכניסה ל"ביג" ליד דפוס נורית פתוח: ימים א'-ה' 09:30-18:00 שישי 09:30-14:00

 


חדשות אילת