זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 17/5/2017 09:35 ● מה נשמע 496
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים 18-24/5/2017
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה

 

אתם מתכננים בקפידה את הימים הבאים. הכל מתנהל בסדר מופתי והדבר גורם לשקט פנימי ולתחושת פיוס עם הסביבה. הצד הרוחני מקבל במה מיוחדת, ונראה כי אתם הולכים ללמוד ולפתח איזשהו נושא מיסטי מרתק.


 

שור

 

עבודה חדשה בפתח וישנה התרגשות בבטן באופן אחר. הרגשה שהפעם מתמזל מזלכם, ועליתם על הגל שכה ייחלתם לעלות עליו. בסביבות יום הולדתכם תתכן פגישה רומנטית. שקטה בתדריה אמנם, אך מבטיחה המשכיות יציבה.


 

תאומים

 

היכן ועם מי חוגגים את החג?! התלבטויות וחוסר שקט. הרצון לרצות את כולם עלול להכביד על התאומים. שחררו לחץ הפעם, ואפשרו לדברים לזרום מעצמם. צפו למתנה נדירה מבן הזוג.


 

סרטן

 

עייפות מצטברת חייבת להילקח בחשבון. עומס יוצר עצבנות ומתח שאינם בריאים לכם לנפש. נסו הפעם למצוא דרך דיפלומטית להסיר עול ולחלק את האחריות בין כולם. בזבזנות כפיצוי עלולה ליצור מתח נוסף.


 

אריה

 

ימים נפלאים. משהו באביב משפר את ההרגשה, וסוף סוף את מצב בריאותכם שהיה מעט רופף לאחרונה. תקופה מאופיינת באתגרים והצלחות מבטיחים הקלפים. שביעות רצון והתגברות על כל מכשול.


 

בתולה

 

מסתמנת תקופת שקט. נראה שאתם נמנעים מליצור סביבכם כל סוג של ויכוח או חיכוך מיותרים. נצמדים לטוב ומשתדלים לא להיגרר להיעדרם של דברים שבאמת חסרים לכם. בחג הזה אתם מחליטים להכין לימונדה מכל מצב חמוץ של אי שביעות רצון.


 

מאזניים

 

מארחים נפלאים בני המאזניים, ואת הכל אתם מבצעים בחיוך ונועם. קיים תדר גדוש הנאה, כך מגלה עבורכם הזודיאק. הרבה הצלחה בעבודה וביחסים בכלל. המראה החיצוני שלכם ימשוך תשומת לב מיוחדת. תספורת אחרת או שינוי סגנון לבוש.


 

עקרב

 

הסדר שב על כנו. האגו שלכם נרפא. יבקשו באופן מפתיע את סליחתכם, ואתם תחוו שיעור נדיר לחיים. לאחרונה הרגשתם שהזוגיות נדחקה הצידה בשל העומס שהיה קיים. בימים אלה, בני הזוג יחפו על ההעדר הרומנטי וירעיפו עליכם פינוקים מיוחדים.


 

קשת

 

הבריאות מעט רופפת, כמוה גם סבלנותכם. ישנו תדר המלמד על צורך להתרחק ולהתבודד. מאחר ואין זה מטבעכם, כולם יסלחו לכם, אם תאפשרו לעצמכם לנוח. צפו לשינויים של הרגע האחרון בכל מה שאומר אירוח והתארחות.


 

גדי

 

הקרובים לכם יחממו את ליבכם. הדאגה, האכפתיות והפינוק שתחוו בתקופה זו יפצו על בעיה בריאותית שהתעוררה לאחרונה בפרט באזור הבטן והקיבה. קנאה מיותרת עלולה להתעורר אצלכם. זכרו שהדשא של השכן אינו ירוק יותר.


 

דלי

 

מה רוצים מאתכם? נראה שברקע ישנן הרבה אי הבנות תקשורתיות. דברים עלולים לצאת מהקשרם ואיתם גם הרצון מכם להתגונן או להצטדק. נסיעה ספונטנית תתברר כפתרון מושלם למצב.


 

דגים

 

הימנעו מעצבות חריגה. הרי אינכם יודעים לשאת אי הבנות, וכשאינכם בוטחים ברגש שלא יושב טוב עם השכל, הביטחון בדרך הפעולה נחלש. אלא שאל לכם לשכוח שהאינטואיציה שלכם בריאה, השתמשו בלב אך התייעצו בשכל. הזוגיות מתעתעת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש