BT - השף ביטון מציג : האוכל הטוב בעיר

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 7/6/2017 18:47 ● מה נשמע 499
אוהבים בשר? סלטים טריים? ב BT -מחכות לכם מנות טעימות המיוצרות במקום והכל טעים וטרי ● בואו לאכול וליהנות מכל ביס, שכן מהמטבח הפרונטלי, הנקי והפתוח של המקום הקטן והמרתק הזה, המעוצב בצבעי שחור ואדום בסגנון אקלקטי, יוצאות מנות משובחות הנימוחות בפה: המבורגרים, אנטריקוט, חזה עוף ועוד מנות מצוינות על הגריל מוגשות בלחמניות, בסוגים שונים של לחם איטלקי פריך וחם, או בטורטיות טריות אותן מייצרים במקום ויש גם סלטים מצוינים
BT - השף ביטון מציג : האוכל הטוב בעיר

ב- BT שבבית עברונה, תוכלו לאכול במקום, תוך ישיבה על הדלפקים, ויש  גם טייק אווי- משלוחים המגיעים לבתי הלקוחות על ידי שליחים לכל קצווי העיר. הטלפון להזמנת משלוחים ו'טייק אווי' לא מפסיק לצלצל לרגע והאווירה במקום צעירה ותוססת – חגיגה גדולה של אוכל ושל כדורגל. 
עמוד הפייסבוק של המקום  "ביטיBT  " פעיל מאוד ומעלה כל הזמן משחקי כדורגל מרכזיים בשידור חי. מי שמנחש תוצאה, זוכה מיד וללא הגרלה ב"מסי" עסיסי חינם במקום. מומלץ לכם להיכנס לפייסבוק ולהשאר מעודכנים.

 

כל ביס הוא גול

 


ב -BT לא קופאים על השמרים ועושים הכל כדי להוסיף מנות ולהוציא אוכל משובח. לאחרונה קיבל המקום תוספת משמעותית בדמותו של השף מני ביטון, שלאחר כמה שנים של עבודה במרכז הארץ, חזר לאילת וכעת הוא כאן. כתוצאה מכישוריו, קיבל האוכל במקום שדרוג נוסף והרבה מנות חדשות.
הקונספט המייחד את המקום הוא החיבור בין האוכל הטוב לכדורגל. המנות קרויות בשמות של שחקני כדורגל מיתולוגיים: פלה, מראדונה, מסי, רונאלדו ואחרים, ועל המסכים שמול הדלפק, עליו יושבים הלקוחות וצופים בטבחים המכינים את האוכל לעיניהם, וגם על גבי המקרן שבמרפסת, מוקרנים בכל שעות היום משחקי כדורגל בשידור חי. בכל פעם ששחקן מבקיע שער, מקבלים כל הסועדים במקום צ'ייסר חינם כדי לחגוג איתו את הגול. השירות אדיב, מקצועי וקפדני והחגיגה גדולה.  
לשדרוג החוויה במקום הוסיפו ב- BT תפריט אלכוהול עשיר ומשובח, וכל הצ'ייסרים שבתפריט מוצעים ב -5 ש" בלבד- וויסקי, ווודקה של החברות המובילות בעולם.

 

 

מגוון עשיר ומחירים הוגנים


המקום נקי להפליא, כל המנות טעימות ומצוינות, הבשר והירקות טריים והכל מוכן במקום. את הבשר המשובח בו משתמשים להמבורגרים, טוחנים במקום. את הלחמניות אופים במקום ואת הטורטיות פותחים בפרס מקסיקני לעיני הלקוח ואפילו את הרטבים המדהימים מכינים במקום. העובדה שהכל נעשה כאן מאפשר להגיש אוכל מצוין במחירים נוחים במיוחד. עם הצטרפותו של השף מני ביטון למקום, הוא הביא אתו מספר מנות מיוחדות חדשות שמאחדות ביניהן אפשר כבר ליהנות: "ג'ורג' בסט"- המבורגר טחון במקום מבשר טרי ומעליו 50 גרם כבד אווז המוגש בלחמנית BT .
מנה חדשה נוספת היא "גווארדיולה"- נקניקית כבד בקר חריפה מגולגלת בטורטיה טריה.
לצד המנות החדשות מככבות בתפריט גם המנות הוותיקות: (תפריט מלא באתרWWW.BTBURGER.CO.IL  ובפייסבוק "ביטי  BT").
●"בקהאם" - המבורגר  100% בשר בקר טרי  טחון במקום בתוספת ביצת עין וחזה אווז מעושן , חסה, עגבני, בצל סגול בלחמנית  BT'. "מסי"- המבורגר קלאסי  100% בשר בקר טרי טחון במקום מוגש עם חסה, עגבניה, בצל סגול ומלפפון חמוץ בלחמניתBT  . *"פירלו"- לחם איטלקי חם ופריך עם אנטריקוט פרוס, צ'ימיצ'ורי ירקות ומריחת הבית.
עוד תיהנו כאן מבשרים על הגריל בג'בטות חמות עם רצועות אנטריקוט דקות על הגריל בתוספת ירקות וצ'ימיצ'ורי, מבשרים צלויים על הגריל בטורטיות וגם קבאב ביתי בטורטיה - אליפות.
ניתן ל"הקפיץ לארוחה" (סגנון כדורגל כבר אמרנו ?! ) אפשר לשדרג כל מנה בתוספת מחיר ולקבל צ'יפס/ פוטטוס/טבעות בצל תוצרת  BT ובקבוק שתיה אישי.
ב-BT חושבים גם על הילדים ולכן ארוחות הילדים ללא תחרות : 'במבורגר'- המבורגר במשקל 80  גר' או  שניצלונים, צ'יפס וטרופית. עם כל ארוחת ילדים מקבלים הילדים מתנה: ספינר/ בועות סבון/ מדבקה של ביט או דף צביעה, אז מה הפלא שהילדים רוצים לאכול רק ב'ביטי'. 
השף ביטון מבטיח שבקרוב בקרוב תוגשנה גם מנות מיוחדות לטבעונים וגם מנות נטולות גלוטן.


מיקום: בית עברונה ליד 'עוגה צ'אגה'
פתוח: ימים א'-ה' 12:00-24:00, שישי סגור,  שבת ממוצ"ש עד  24:00
המקום כשר שומר שבת
טלפון להזמנות  8629*


חדשות אילת
 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש