טור יהדות - פרשת 'בהעלותך'

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/6/2017 19:03 ● מה נשמע 499
בריטניה הגדולה נכנסה בשבוע שעבר באופן רשמי ל"מועדון הטרור של האיסלם הקיצוני". אחרי שצרפת, גרמניה ורוסיה, חשו בשנתיים האחרונות על בשרם את נחת זרועה של דת "השלום, החסד והרחמים"
טור יהדות - פרשת 'בהעלותך'


פרשת 'בהעלותך' 


בריטניה הגדולה נכנסה בשבוע שעבר באופן רשמי ל"מועדון הטרור של האיסלם הקיצוני". אחרי שצרפת, גרמניה ורוסיה, חשו בשנתיים האחרונות על בשרם את נחת זרועה של דת "השלום, החסד והרחמים", הגיע השבוע גם תורה של אנגליה להצטרף לשיגעון הטרור האיסלמי. מכבסת המילים הבלתי אפשרית עד כדי פיגור, כאשר מנהיגי המדינות הללו מסרבים בתוקף לקרוא לילד בשמו-         "טרור איסלמי", ובכל מיני פיתולים מדברים סביב סביב על טרור וזהו. כאילו שאין לטרוריסטים ולשולחיהם מטרות ושאיפות. מדוע מדינות אירופה המתונות, הנאורות והפלורליסטיות נרמסות תחת המגף האיסלמי? מפני שבעולם אין וואקום. במשך מאות שנים הרעילו תושבי אירופה את עצמם ואת ילדיהם שהיהודים הם אוייבי האנושות וחייבים לחסל אותם. "לו רק היינו מצליחים להעלים את היהודים מארצנו או אז הייתה ארצנו הופכת לגן עדן עלי אדמות", כך חינכו הנוצרים את ילדיהם במשך מאות שנים. בעקבות האנטישמיות שפרחה לה באין מפריע וחלחלה עד לעצמותיהם של כל שכבות האוכלוסייה, מפשוטי העם ועד לשועי הארץ ומנהיגיה, יכלו הנוצרים להכות ביהודים פוגרום אחרי פוגרום, עד לשואה הנוראה לפני 75 שנה- תקופת חושך בעולם. תקופה בה הפך דמו של היהודי להפקר ולמעלה מ-6 מיליון מבני עמנו נרצחו בידי הגרמנים, הרוסים, האוקראינים, הצרפתים, הבריטים, הרומנים, הליטאים, ההולנדים, ההונגרים, כולם ועוד יותר, ללא יוצא מן הכלל שיתפו פעולה עם הגרמנים ולקחו חלק ברצח העם היהודי, מי באופן ישיר ומי באופן עקיף . ובכן אירופאים נחמדים, הצלחתם במשימת השטן שלכם. אכן רוקנתם את ארצותיכם מיהודים שהיו נאמנים לשלטון, יהודים שפיתחו את הכלכלה, המסחר, הרפואה וכמעט כל תחום שיכלו לתרום בעזרת המוח היהודי לארצותיכם. כעת במקום יהודים טובים ונאמנים, ארצותיכם נכבשות על ידי מוסלמים, אשר שואפים להקים חליפות איסלמית בכל רחבי אירופה. זכיתם בטרור שמכה בכם – ביושר. התלוננתם בחינם על האסון היהודי שלכם והקב"ה שלח לכם אסון אמיתי.
השבת נקרא בתורה בפרשת 'בהעלותך' כיצד העם שהיו במדבר התלוננו על ה', סתם בלי סיבה אמיתית. "ויהי העם כמתאוננים רע באוזני ה'". רש"י מלמד אותנו כלל: "בכל מקום שכתוב בתורה העם – הכוונה לערב רב". מי הם "הערב רב"? ה"ערב רב" הם גויים מצרים, שהתפעלו מעשרת המכות והחליטו להצטרף לבני ישראל ולצאת איתם ממצרים, כפי שכתוב ביציאת מצרים "וגם ערב רב עלה איתם". אותם "ערב רב" הם אלו שהסיתו את בני ישראל לחטוא בחטא העגל וכעת בפרשתנו הם "מתאוננים". על מה בדיוק? הרי לא חסר לכם כלום במדבר: מים – יש, אוכל – יש ( מן ) הגנה וביטחון – יש ( ענני כבוד), ולמרות כל הטוב שה' מעניק לכם בחסדו בחינם, אתם מתלוננים !?!  הקדוש ברוך לא יכול לסבול את כפיות הטובה והקיטורים של ה"ערב רב" ושולח בהם אש מן השמיים אשר פוגעת בהם בצורה קשה. "פתאום" הם נזכרים שמשה רבנו הוא צדיק וזועקים אליו שיתפלל אל ה' שהאש תעלם. משה הרחמן אכן מתפלל אל ה' והאש שוקעת. מעניין שלאחר כל הרדיפות של האירופאים כלפיי עמנו, רדיפות אשר נמשכות עד לימינו ממש, בהצבעות באו"ם נגד מדינת ישראל, במימון כל מיני עמותות וארגונים שפועלים נגדנו, פונים מנהיגי אירופה למדינת ישראל שתדריך אותם כיצד נלחמים בטרור. ואנחנו היהודים הרחמנים בוודאי שנלמד אותם גם איך לעשות זאת. בבחינת מעשה אבות – סימן לבנים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש