דירות חדשות להשקעה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/6/2017 07:02 ● ערב ערב 2814
זוגות ומשפחות רבים בישראל מחפשים אחר הזדמנות להשקעה בדירה. אותו רצון להיות בעל נכס, נכון לשנת 2017 קיימת כמעט אצל כל אחד ואחת מאיתנו. ההחלטה לבצע את אותה השקעה איננה פשוטה שכן היא מלווה בעוד מגוון של החלטות הקשורות למיקום הנכס, גודל הנכס, המחיר של הנכס, החלטות אשר תלויות בגורמים רבים שלא תמיד תלויים בנו ולעתים אף בסיכונים.
דירות חדשות להשקעה

 

איפה משקיעים?

 

ובכן, הנדל״ן בישראל ממשיך לפרוץ את גבולותיו ופרויקטים רבים המונים עשרות אלפי יחידות דיור נבנים ללא הפסקה באזורים שונים כמו באר שבע וערד בדרום, רמת גן, גבעתיים, יהוד ותל אביב במרכז, נתניה והרצליה בשרון, צפת וחיפה בצפון. את מיקום ההשקעה יש לבחור על פי מגוון של גורמים ונתונים כמו הסכום ההתחלתי שיש לנו, סכום המשכנתא שאנו מעוניינים לקחת, האם אנו רוצים לגור בעתיד במקום או רק להשכיר ועוד.

 

דירות חדשות מקבלן בכל רחבי הארץ להשקעה:

 

http://www.azorim.co.il/דירות-חדשות-למכירה

 

סיכונים מול סיכויים

 

בעוד הסיכויים די ברורים שכן מדובר בהשקעה כמעט בטוחה זאת משום שמחירי הדירות בישראל רק עולים עם השנים ותמיד ניתן יהיה למכור את הנכס בנקודה כזו או אחרת במידת הצורך, יש גם לא מעט סיכונים. אנו שומעים חדשות לבקרים על מקרים בהם אנשים השקיעו את מיטב כספם, את כל החסכונות שלהם ובסוף הפרויקט לא צלח, מדובר היה ברמאות בכלל ועוד בעיות רבות שצצות ולכן בכדי למנוע את זה או לפחות להפחית את הסיכויים לרכישת נכס שעלולה להיכשל, ליפול או לגרום לנו לאבד סכומים אדירים של כסף, יש להיעזר בעורך דין מקצועי שילווה אותנו לאורך כל התהליך.

 

איך לוקחים משכנתא?

 

מרבית הזוגות שרוצים להשקיע בדירה במטרה לשפר את איכות החיים שלהם ואולי בעתיד הרחוק גם להנות מהכנסה פסיבית צריכים לקחת משכנתא. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לבחור בחברה לייעוץ משכנתאות ללא אינטרס בנקאית אשר תיסתכל בצורה אובייקטיבית על כל הנתונים הכלכליים שלנו - הכנסה נטו, הוצאות, אפשרות להחזרים, קרנות ושאר אלמנטים אשר ישפיעו על איכות החיים שלנו בחיים הקרוב וחייבים להילקח בחשבון בתהליך של לקיחת משכנתא. יש גם המון חוקים מבחינת מיסים שכדאי להכיר ולכן חשוב לבחור בחברה שתלווה אותנו בתהליך רכישת נכס.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש