זודיאק - תחזית באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/6/2017 08:37 ● מה נשמע 500
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 15-21/6/2017
זודיאק - תחזית באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה


קלפי הטלאים ממחישים את הרצון לכבוש, לטפס ולהצליח בעבודה, וזה גובר על הצורך הנואש לצאת לחופש או לנסיעה קצרה ומהנה. בתחום הזוגי מסתמנת מגמה של צעידה על בהונות, על מנת לשמר את הקיים ואת מה שהושג, גם זה אינו מאפיין את הטלאים, אך יתברר כדבר נבון. כבר היום תרגישו בתוצאות מעשיכם.


 

שור


התחושה כי שוב הינכם מולכים בהנאה על חייכם תשיב נפש ותעצים את התדר הנהנתני שהיה כה חסר לכם לאחרונה. האנרגיה בזרימה, ושוב אתם ממגנטים אליכם את כולם. הפתעות נעימות במיוחד צפו מבני משפחה בקרבה ראשונה.


 

תאומים


ההרגשה כי שוב ידכם על העליונה במערכת הזוגית יכולה להיות מתעתעת. תשתדלו לא להוביל את הדברים צעד פזיז ונמהר. תנו לזרימה הטבעית להתרחש. נראה מוטיב חיובי במיוחד לכל אלו שטרם נישאו. הצעות נישואין ושותפויות מכל סוג.


 

סרטן


מסתמנת בחירה לא פשוטה או קלה עבורכם בתחום העבודה. אתם נאלצים לוותר על מקום או תחום. מטבעכם אתם עדינים ומעדיפים ללכת על דרך האמצע. הנושא הכספי יעסיק את מחשבתכם ויסתמן פתרון. לאלו שאמורים להתמודד עם בעיות ממסד, צפויה הקלה ואולי רווח.


 

אריה


ישנה הרגשה של לבלוב ופריחה ובכלל זה התחלה חדשה. האנרגיה הזו מלווה את האריות בכל התחומים. לאלו שמתמודדים עם חוזים והסכמים צפוי עיכוב שיתברר כמוצדק ולטובתכם.


 

בתולה


ישנו מוטיב שחוזר על עצמו אצל הבתולות וזהו הצורך לשינוי מהיר. ישנה בהילות לתפוס כיוון וליצור שינוי. לרווקים צורך במיסוד, לנשואים אולי ילד נוסף, לעצמאים עסק חדש. פעילות הנובעת על פי צו הנשמה וללא קשר לשכל או לרגש.



מאזניים


התחום הזוגי עלול להיות די מעורפל ודו משמעי אצל בני המאזניים. התמודדות בנושא מגורים והחלטות שנדחו זה מכבר יצוצו וידרשו פתרון ומהלך מיידי. לא תוכלו לשבת על הגדר. בעיה רפואית ובריאותית אצל אחד מבני הבית ימקד את הכוחות אליו.


 

עקרב


לכאורה לא קורה דבר אצל העקרבים, אך מאחרי הקלעים ישנה מגמה מחתרתית כצפוי לקראת שינויים הקשורים לנושא העבודה והקריירה. תתכן אפילו בגידה. התחום הזוגי מתאפיין באנרגיה בהירה והתחדשות לשמה.


 

קשת


תחום העבודה מגביל וכובל את ידכם בימים אלו. אין זה מתאים לקשתים להיות במקום כה מיצר, כך שתתכן התפוצצות שתיווצר ללא מחשבה וכמו הר געש תוביל אתכם בדיוק למקום שאתם רוצים להגיע אליו. עיכובים וביטולים יכולים לקרות בתחילת השבוע בכל התחומים.


 

גדי


אם בחרתם לאחרונה לעצום עיין או להתעלם מסכסוך משפחתי, כעת זה הזמן להתעמת עם הגורמים ולשאת באחריות. דעתכם תיצור גל חדש שיסחף את האחריות לכיוון שונה כיאה לבני משפחה. ישנה המלצה למנוחה ולשמירה על קנה הנשימה.


 

דלי


מוטב לבני מזל דלי לברוח כעת מהמקום שרע להם בו וליצור סביבה שקטה או לחפש קהילה תומכת בחיק המשפחה. העצבים שלכם מתוחים ומוטב לכם לא לבחון את סף הרגישות. לקראת רביעי צפויות הפתעות מדהימות בתחום הרומנטי. 


 

דגים


אהבה וחיזורים, הנאות וטיולים מאפיינים את ימים אלו אצל הדגים. נראה כי אתם בשיא הרומנטיקה. חוזי עבודה נחתמים הצעות נישואין מתקבלות בברכה דרישה להעלאה בשכר מומלצת בימים אלו. קלפים שמבטיחים הגשמת משאלות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש