מסיבת סיום מהסרטים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 14/6/2017 09:20 ● מה נשמע 500
אורחים רבים הגיעו לאולם האירועים של מלון 'קלאב הוטל' לצפות באירוע הסיום של שכבת י'ב בבית הספר 'בגין' ● תלמידי השכבה הפתיעו בריקודים, מערכונים שנונים וקליפים ייחודיים כשהאולם הופך לערב אחד לאולם קולנוע- הנושא איתו בחרו בוגרי בית הספר לקנח עניינים
 מסיבת סיום מהסרטים

לאורך המדרגות ועל העמודים נתלו פוסטרי ענק של סרטים ידועים. אולם האירועים של מלון 'קלאב הוטל' שינה פניו והפך לאולם קולנוע. קושט בכוכבים והמסכים עוצבו בעזרת אלמנטים של אתר צילום בטכניקה של עיצוב מתחלף. 
התלמידים עצמם הופיעו והתנהגו כמו כוכבים מהסרטים. בני הנוער התגלו במלוא הדרם והפגינו כישרונות בקטעי הריקוד והמשחק. על הפקת האירוע הנוצץ הייתה אמונה רכזת השכבה יסמין אורן ועל הבימוי דרור גבע, שחקן שבשנים האחרונות העתיק את מקום מגוריו ממרכז הארץ לאילת. רכזת השכבה, לא הסתירה את גאוותה בתלמידים, שהם עצמם כתבו את התסריט של קטעי המשחק, ביימו את הקליפים ואף צילמו וערכו אותם. לאורך המופע היה הקהל מרותק למתרחש על הבמה. אנשים צחקו ונהנו, ובקטע הסיום, כשכל תלמידי השכבה עלו לשיר את שיר הפרידה על הבמה, היו גם מי שהזילו דמעה נרגשת. לתלמידים עצמם הפרידה הייתה קשה.
מנהלת בית הספר, טליה ז'אן סיכמה כי הערב היה מאוד מוצלח והיא הוקסמה מבוגרי השכבה. " אני גאה ביכולות שהפגינו הבוגרים שלנו. היצירתיות, כושר ההתארגנות והמקצועיות, למרות כל המשימות הלימודיות והאחרות בהם היו צריכים לעמוד".


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש