חדש חדיש הכי חדיש

מאת: ● צילום: או-מד מדיקל ● 14/6/2017 11:45 ● ערב ערב 2815
הטרנדים והעיצובים הכי הכי שרק יצאו מהתנור וממתינים לכםשתאספו אותם מהחנויות ● לכל מי שמרגיש חובה להתעדכן בכל מה שלוהט בגזרת העיצוב והקישוט
חדש חדיש הכי חדיש

 

טפט לוקס - טפטים יוקרתיים תוצרת חוץ במגוון דגמים

 

לגליל של 10 מטר החל מ- 90 ₪ - 180 ₪.

צילום: חיים דוד

ניתן להשיג בטפט לוקס, רח' המוצר 69/1, א.ת אילת. טלפון: 08-9465885.


 

סלקשיין - קולקציית בגדי ספורט לנשים ולגברים במחירי לואו קוסט

 

חוזרים לכושר עם סלקשיין. רשת אופנת הלואו קוסט לכל המשפחה סלקשיין באילת מוכיחה כי אפשר לרכוש בגדי ספורט במחירי לואו קוסט. לשם כך, הקימה מחלקת ספורט מיוחדת לגברים ולנשים המציעה מגוון בגדי ספורט בטכנולוגיית דרייפיט.

הקולקצייה החדשה כוללת לנשים: גוזיות ספורט במחירים נגישים בין 20-40 שקלים, חולצות דרייפיט נשים ומבחר מכנסי טייץ במחירים החל מ- 17 שקלים. לגברים ניתן למצוא חולצות דרייפיט במבצע 3 יח' ב- 42.70 שקלים, גופיות דרייפיט מחברת 'פולו קלאב' ב- 28 שקלים בלבד ומגוון מכנסי שורטס החל מ- 17 שקלים. בסלקשיין, כאמור, מציעים קולקצייה מלאה לגברים ולנשים, כאשר טווח המידות של הקולקצייה ממידה S ועד למידה XXL.

כתובת: רחוב המלאכה 1 אילת 08-9104148.


 

כפר השעשועים

 

הנה עוד משחק מהנה לילדים אותו תוכלו למצוא בכפר השעשועים: פליימיס (במבה) לא רעיל, משחק הרכבה אקולוגי מדהים. פולי משחק שנראים כמו במבה בצבעים, נדבקים אחד לשני עם מים

הפליימייס עשוי מסולת תירס צבוע בצבעי מאכל טבעיים. מוצר מדהים ליצירה, ניתן לחתוך את הפליימייס ולעצב לפי הדמיון. משחקי יצירה מגרים את דמיון הילד ועוזרים להתפתחות היצירתיות והיכולות המוטוריות. ניתן ליצור כמעט כל דבר, פשוט תנו לדמיון שלהם לפעול...

הפליימייס ניתן להדבקה על משטחים שונים: על נייר - כתוספת לציור תלת- ממדי, על קרטון, על חלון ועוד.

100% מתכלה ואינו פוגע באיכות הסביבה!

קל לעיצוב, נעים למגע, מעודד יצירתיות, יכולות מוטוריות ומשחקי צבעים.

המוצר אינו רעיל. לגילאי 3 ומעלה.

להשיג בכפר השעשועים, מרכז 'ביג'.


 

פיצה ניניו 

 

אחרי שחגגה יום הולדת שנה ומאז נפתחה במרכז חנויות הדקל, שמה של פיצה ניניו הולך לפניה ורבים טעמו ממטעמיה

בפיצה ניניו מכינים את הפיצות במקום. החל משלב הכנת הבצק, ועד לאפייתן בתנור אבן. את הבצק מכינים לפי מתכון של פיצריות איטלקיות מסורתיות – לא עבה מדי ולא דק מדי – בצק בדיוק כמו שצריך, והתוצאה המדברת בעד עצמה - פיצות אמיתיות בטעם של פעם.

פיצה ניניו - פיצה איטלקית. בצק הפיצה פריך וטרי. הרוטב המיוחד ו-100% הגבינה יוצרים טעמים מדהימים.

אז למה לטרוח ולבשל בבית, ללכלך את המטבח ואחרי הארוחה לשטוף כלים?  בואו לאכול ב'פיצה ניניו', או הזמינו בטלפון, ושליח יגיע אליכם הביתה עם המנות המוכנות. צלצלו, הזמינו והגיעו לקחת את המנות מהפיצרייה וההנאה מובטחת.

פיצה ניניו, מרכז חנויות הדקל. טלפון: 08-6262155.


 

הבובות המדהימות של חברת נשיונל ג'יאוגרפיק עכשיו להשיג בלומדעת

 

הבובות מביאות לילדים איכות ודיוק לדמות המקורית באופן המעורר השראה. הדמויות מייצגות מגוון רחב של בעלי חיים על פני הגלובוס ומייצגות בעלי חיים ייחודיים לכל איזור. נמצא שם דמויות מהקטבים, דמויות מהסוואנה האפריקאית, מהימים העמוקים ומיבשת אוסטרליה. כל דמות נוצרה בקפידה יתרה על ידי אמנים בעלי יכולת מופלאה ליצור כמעט תעתיק מדויק של בעל החיים בטבע ומגיעה עם חוברת הסברה קצרה בעלת מידע על החיה. אגב, חלק מהבובות שמגיעות בגדלים שונים ניתן להלביש על היד.

כל הבובות נקיות לחלוטין מחומרים העלולים לפגוע בילדים ואתם מוזמנים ליהנות מהמגוון, מהאיכות והמגע עימן. זאת יכולה להיות הנאה צרופה ומיוחדת במינה.

להשיג ב: לומדעת- רחוב האורגים 3 אזור התעשייה, טלפון:  08-6376304.


 

זול סטוק - עיצובים קטנים שעושים שינוי גדול

 


תנו לבית את המראה שמגיע לו!  מבחר שלטים לבית במבצע מיוחד רק בזול סטוק אילת.

שלטים המתאימים לכל חדר בבית, משרד ועוד. מתנה שווה בהחלט במידה ואתם מוזמנים לחנוכת בית.

שדרות חטיבת גולני 30, מרכז שמי בר ליד 'יינות ביתן'.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש